Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

24 mrt 2023
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.

Beoordelingen voor Routershop.nl

10 jan 2024
1 jan 2024
3 jan 2024

Telefonische klantenservice kan beter

Ik vond de klantenservice aan de telefoon slecht. De persoon aan de telefoon kon mijn vraag niet beantwoorden en de beloofde terugbelactie is achterwege gebleven. Webshop is prima wat mij betreft
Antwoord van Routershop.nl
3 jan 2024
Onze excuses voor de ervaring. Het is niet goed dat je niet teruggebeld bent. We gaan dit uitzoeken en nemen snel contact met je op. Bedankt voor je feedback!
5 jan 2024
Er werd getoond op de webshop dat iets onmiddellijk leverbaar was maar dat was niet waar.
Antwoord van Routershop.nl
5 jan 2024
Excuses voor de onduidelijkheid over de levertijd. We nemen contact met je op om het op te lossen.