computerzaak.nl- Logo - Beoordelingen

computerzaak.nl

342 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden969 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2023
computerzaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gevallen laptop per ommegaande vervangen! Tijdens het transport bleek de laptop die ik had uitgekozen op een hoek te zijn gevallen. Direct nadat ik een mail had gestuurd met foto's van de schade, belde ik met Computerzaak. Reactie: ja, we lazen uw mail daarnet, u krijgt een nieuw exemplaar van hetzelfde merk. Met een adressticker erbij zodat u ons de kapotte laptop gratis kunt terugsturen. Wij verhalen de schade wel bij PostNL. Wát een service!

Helaas geldt "voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden" niet voor iedereen. Nou ben ik iemand die geen enkel probleem heeft met het feit dat door erge drukte of overmacht dit niet nagekomen kan worden. Waar ik wel moeite mee heb is dat dit niet vanuit computerzaak.nl wordt gecommuniceerd. Daarnaast krijg ik als respons op mijn mail een algemeen opgezette tekst terug die ook geen enkel antwoord geeft op mijn vraag. Na een volgende mail krijg ik weer een onpersoonlijk antwoord terug waar een leverdatum in staat die vervolgens niet wordt nagekomen!! Na dan inmiddels 4 dagen verder te zijn wordt mijn bestelling geleverd. Daar is verder jiks mis mee, maar de communicatie is echt erg onpersoonlijk en prut!! Doe er je voordeel mee!!

Beoordelingen voor computerzaak.nl

Fijne shop met goede producten

Snelle levering en mooi product. Wel refurbished, maar echt als nieuw! Overzicht met bestelling was wat summier, waardoor het minder makkelijk was om te herleiden wat mijn bestelling was. Desalniettemin prima product geleverd en aangenaam verrast!

Snelle laptop voor n prikkie

Ik heb mijn snelle I7 laptop voor n prikkie bij deze computerzaak kunnen aanschaffen en ben zeer tevreden over de levering en kwaliteit, kan nu weer lekker verder met mijn geluid & videobewerking.
RS
31 mrt 2024
Had een verkeerde laptop besteld. Gebeld en na goed advies een andere laptop gekocht. Die was €10,00 duurder maar dat hebben ze niet doorberekend. Geweldige service.

Netjes opgelost

Gekochte laptop was niet helemaal zoals omschreven. Dit hebben ze opgelost door een andere laptop aan te bieden en kleine prijsverschil voor hun rekening te nemen.

Echt één aanrader

Goede keus aan producten. Wordt snel verstuurd en voor het versturen ook goed verpakt. Mocht ik in de toekomst weer wat nodig hebben zal zeker eerst hier kijken.
Perfect werkende pc voor een perfecte prijs. De volgende dag geleverd. Als ik weer een nieuwe (refurbished) pc of laptop nodig heb ga ik hier zeker weer kijken.
17 apr 2024

Super!!

Super klantenservice!! omdat er een foutje was gemaakt, kreeg ik een gratis muis. Chromebook zag er prima uit en was niet duur. Heel erg blij!
18 apr 2024
Besteld, volgende dag geleverd. Ziet er uit als nieuw. Enige min puntje,had wat vragen via de shat en dat was erg traag van antwoord
24 mrt 2024
De communicatie naar de klant ! Als er wat is sneller reageren en niet wachten tot het laatste moment zou wenselijk zijn !
Keurige gebruikte Dell compleet monitor toetsenbord muis, werkt erg goed zeker gezien de prijs! Top
De snelle levering en bij het gepleegde telefoontje een duidelijk en net antwoord ontvangen
30 mrt 2024
Bestelling en aflevering van een goed product die aan de verwachtingen voldeed.
Snel bezorgd, en laptop ziet er ondanks dat deze gebruikt is nog goed uit!
Laptop op tijd geleverd Mooi schoon en prima werkend Blij mee 🤗
Goed verpakt en snel geleverd. In goede staat, en gebruiksklaar.
PS
Peter S.
Alphen a/d Rijn
Vlotte levering en juiste info i/z geleverde product.
Your Service and the product was very good. Thanks.
Computer draait als een tierelier en dat voor €500!
Zeer snel bezorgd, duidelijk aanbod, goede prijzen
Snelle en correcte afhandeling van de bestelling!