Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.301 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

26 okt 2023

Heb een bestelling gedaan op…11-10-2023

Heb een bestelling gedaan op 11-10-2023. uitsluitend 1 mail ontvangen: Bedankt voor uw bestelling. Inmiddels is het 26-10-2023 nog geen producten ontvangen, ook geen enkele mail. Zeer slechte communicate, als een bestelling langer duurt dan verwacht, communiceer dit dan!! Ik hoop dat ik de bestelling nog krijg!
26 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hebben u echter al een bericht gestuurd en horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
MM
Beter communiceren. Ik moet zelf emailen dat m'n bestelling niet compleet geleverd is. Wel betaald niet geleverd product nog steeds niet ontvangen na drie weken. Eergisteren weer gemaild nu levertijd onbekend. Geld terug gevraagd. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
22 aug 2023
De prijs zat goed, maar na bevestiging én betaling heb ik tot vandaag geen enkele reactie meer gekregen. Ondertussen zijn we al 14 dagen verder. Ik hoop dat ik mijn bestelling toch geleverd krijg, want had verwacht iets binnen de 7 werkdagen te horen... Jammer
24 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u geen verdere melding heeft ontvangen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie hierover. Bij verdere vragen horen wij het bij de klantenservice graag. Met vriendelijke groet, Het Berger team
19 jul 2023
Pakket zoekgeraakt, komt pas aan het licht na 2 mails. Ik als klant moet nu een verklaring van DHL invullen om het bedrag retour te kunnen ontvangen, terwijl Berger Camping zelf geconstateerd heeft, na contact met DHL, dat het pakket onvindbaar is.
20 jul 2023
Beste klant, Het spijt ons zeer om te horen dat uw pakket zoekgeraakt is en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren. We begrijpen dat dit frustrerend voor u is. Na contact te hebben gehad met DHL, hebben we geconstateerd dat uw pakket inderdaad onvindbaar is. Dit is een standaardprocedure die ze volgen in gevallen van zoekgeraakte pakketten. We begrijpen dat het invullen van de verklaring extra tijd en moeite van uw kant vereist, en we verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met een mogelijke oplossing. We horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
Het product is prima, maar de wijze waarop het geleverd werd is bedroevend... De doos is achtergelaten in de galerij waardoor het een paar dagen in een publiek toegankelijke ruimte heeft gestaan en door iedereen meegenomen had kunnen worden.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat de manier waarop het product is afgeleverd teleurstellend was. We willen u verzekeren dat we dit serieus nemen en dat we stappen zullen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit soort problemen niet meer voorkomen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Met vriendelijke groet, Het Berger team
17 jun 2023
Shit Service. Versturen van pakket duurde 2 weken..... Wegens "abnormale grote" was een pakket van 2 kilo wat in een veeeeeeel kleinere doos had gepast. Apart bedrijf heeft me moeten contacteren voor mogelijke lever datum... Schandalig.
Antwoord van Berger Camping
Beste Klant, We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring met ons bedrijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang en het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen uw frustratie over de vertraging en de verpakking van uw pakket. We willen benadrukken dat we altijd streven naar efficiëntie in onze leveringen, maar het lijkt erop dat er in dit specifieke geval iets mis is gegaan. We willen u verzekeren dat dit een zeldzame situatie is. We waarderen uw feedback en we willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. We zullen intern onderzoeken waarom er een vertraging heeft plaatsgevonden en waarom het pakket in een grotere doos werd verstuurd dan noodzakelijk was. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we de kans krijgen om te laten zien dat we beter kunnen dan dit. Met vriendelijke groet, Het Berger team
9 sep 2023
Slechte communicatie over levertijd, die na bellen 7 werkdagen bleek. Wat er lang is gezien 99% van de winkels binnen 3-4 dagen levert.. Verder was het product naar wens natuurlijk. Daar kan je Berger op vertrouwen.
11 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op uw bestelling moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Mijn ervaring gaat over een online bestelling. Deze stoel is voorlopig niet te leveren. Dat was NIET vermeld in de advertentie. Slecht. Ik gebruik een campingstoel waarschijnlijk niet tijdens de kerstdagen.
4 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. We hebben u een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie hierover. Bij verdere vragen horen wij het bij de klantenservice graag. Met vriendelijke groet, Het Berger team
Goedemorgen Berger. Moeizame, zeer moeizame terug sturing. Krijg geen retour label. Is aan de deur gebracht via DHL en info van u is DPD geweest. Nog geen retour ontvangen van mijn geld. Waar is pakket????
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops. Twee weken geleden hebben wij u een gepersonaliseerd retouretiket toegestuurd. We hebben begrepen dat u geen retouretiket hebt gebruikt voor de retourzending. We hebben u hierover al een bericht gestuurd en wachten nog op een feedback.. Graag willen we de situatie zo snel mogelijk oplossen. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
6 jun 2023
Mijn bestelling zou geleverd zijn maar heb nog steeds niets ontvangen en dan krijg ik nu de vraag wat ik er van vind Ik heb al 2 mails gestuurd of dat ze kunnen horen wat er met mijn bestelling gebeurd is
7 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat er problemen waren bij de levering en dat de verantwoordelijke leveringsdienst de afgesproken leveringsdatum niet is nagekomen. We staan al in contact met de leveringsdienst en doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij hebben u nogmaals informatie gestuurd over de actuele status van uw bestelling en horen graag van u. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Berger team
27 okt 2023
Ik kreeg last antwoord waardoor de aanbieding van een week verlopen was. Ik werd van een filiaal naar hoofdkantoor gestuurd en van hoofdkantoor terug naar filiaal. Resultaat €30 door mijn neus geboord
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen er alles aan doen om deze problemen aan te pakken en te verbeteren. We zien dat onze servicemedewerker al in contact met u is. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
31 okt 2023
Best op de site vermelden als iets niet op voorraad is. Niet de klant eerst laten betalen en dan een mail sturen met : “Sorry, bij nazicht is het artikel niet op voorraad.” Dit is nu zlnde 2de keer.
2 nov 2023
Beste klant, Onze oprechte excuses voor de teleurstelling die u heeft ervaren. We begrijpen uw frustratie en nemen uw feedback serieus. We gaan onze interne processen herzien om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zich niet meer voordoen en om onze communicatie te verbeteren. We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen en zullen ons uiterste best doen om de leveringssituatie te verduidelijken. Bedankt voor uw geduld en begrip. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
19 sep 2023
Fietsendrager is beschadigd aan gekomen. Ik moest vervolgens contact met de fabrikant opnemen ivm vervangend onderdeel. Ik vind dat zij dat hadden moeten doen. Ik heb ook bij hen gekocht.
20 sep 2023
Beste klant, Dank u voor uw feedback. Het spijt ons dat uw fietsendrager beschadigd aankwam en dat u contact moest opnemen met de fabrikant voor een vervangend onderdeel. We begrijpen uw teleurstelling. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Met vriendelijke groet, Het Berger team
Geachte, Mijn bestelling is nog niet aangekomen dus kan ik onmogelijk een goede feedback geven eveneens zal ik mijn ervaring zoveel mogelijk met anderen delen ook langs de media..; Freddy
21 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat we u niet tevreden konden stellen met het bestelproces. Uw pakket is echter al overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. Helaas kon uw pakket niet worden afgeleverd vanwege een adresfout. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u een mogelijke oplossing aangeboden. We horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
De bestelde kist kwam beschadigd aan, nieuwe besteld die kwam kapot aan…. Verders wel geld ed maar wel op zoek naar andere leverancier. Ook 2 dingen in dezelfde bestelling waren in orde.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met de actuele status van uw bestelling/retourzending en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team
29 apr 2023
op 15 april heb ik de bestelling geplaatst en betaald, en tot op heden, 29 april, heb ik nog NIETS gekregen, een pakje uit China is vlugger hiet dan 2 stoelen uit Nederland.
2 mei 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat wij u niet tevreden kunnen stellen met het bestelproces. Uw bestelling werd na het plaatsen rechtstreeks overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. Uw pakket is al aangekomen in uw regio. Wij hebben reeds persoonlijke berichten gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
30 jul 2023

(Nog) geen aftersales

Zeer snelle levering van bestelde Alphatronics T1 toetsenbord. Maar op mail of deze geruild kan worden voor T3 (qwerty) komt helaas nog steeds geen reactie. Dat is jammer!
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is jammer dat u ontevreden bent met onze service. We hebben al op uw bericht geantwoord. Het lijkt erop dat u een ander e-mailadres hebt gebruikt, misschien is dat de reden waarom het bericht niet bij u is aangekomen. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
23 jun 2023
Drie weken geleden besteld , zou na twee dagen geleverd worden. Nog niets. Kunt alleen met ingewikkelde mails sturen en dan allerlei automatische antwoorden. Hopeloos.
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat we u niet tevreden konden stellen met het bestelproces. Uw pakket is echter al overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. Helaas kan DHL uw pakket momenteel niet vinden. Dit is echt vervelend. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met nog meer informatie en u daarbij een oplossing aangeboden. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
15 jul 2023
Ik hem mn bestelling nog steeds niet ontvangen. Deze wil ik annuleren maar kan bedrijf niet bereiken. Contactformulier geeft foutmelding en email krijg ik retour
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat u problemen hebt ons te bereiken en dat u ontevreden bent over onze service. We kunnen inderdaad geen bericht van u vinden in ons systeem. Graag willen wij u verder helpen en al uw vragen beantwoorden. We hebben u een persoonlijk e-mail gestuurd en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
Bestelling nog niet geleverd, op tijd besteld, 1 mailtje gehad over vertraging, sindsdien geen nieuws meer, ondanks onze vraag naar info over levering. Jammer.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product uit uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We hebben u echter al een e-mail toegestuurd en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team