Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.645 beoordelingen in totaal

ongeldig

Babboe Nederland is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Babboe Nederland vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

2 jul 2023
Gebruik aub kwalitatief betere materialen: -- de stuurkolom afgebroken op de lasnaad na 3 jaar - stangetje van het zadel afgebroken na 5 jaar - bagagedrager afgebroken na 5 jaar. - parkeerremhendel doorgesleten na 5 jaar. Heb ik bij mijn andere NL fietsen niet meegemaakt ... reactie op Alice van Babboe: fijn dat ook u zegt dat een bakfiets zwaarder belast wordt. DUS verwacht je betere kwaliteit!!

Beoordelingen voor Babboe Nederland

10 mrt 2024
Het duurde lang eer het bestelde er was. en het was verkeerd. toen ik wilde achterhalen hoe het er voor stond of mijn bakfiets gebruikt mag worden of niet kwam ik niets meer te weten met de telefoniste dan wat al bekend was. de reden dat ik belde was omdat de website waar je je frame nummer kon inveren niet werkte. ze kon mij niet helpen en het telefoongesprek was dus complete tijd verspilling. al met al krijg ik niet het idee dat babboe werkelijk moeite doet de fouten die gemaakt zijn te herstellen, het gebeurd meer op en niveau van pappen en nathouden.

Geen informatie over levering

Ik wacht al twee maanden op een kinderzitje. Er wordt geen informatie gegeven over wanneer het ontbrekende item wordt geleverd.
10 mrt 2024
bevestiging van je aankoop per mail en direct inzicht in afspraak voor service afspraak. Nu eerst betalen en vervolgens hoor je niks
Betere onderdelen en oprijd bestelden onderdelen inleveren.

Als het werkt, is het geweldig

Onze elektrische bakfiets is onmisbaar in ons gezin met drie jonge kinderen. We doen er alles mee! Sinds kort hebben we bewust geen auto eigen auto meer omdat we eigenlijk alles met bakfiets kunnen doen. Het probleem is alleen wel dat we erg veel gedoe hebben met de accu en de motor. We hebben nu al zo vaak een monteur moeten laten komen dat het irritant begint te worden. Zeker ook omdat we de bakfiets echt nodig hebben! We worden altijd wel fijn geholpen maar ik vind iedere paar maanden een defect aan de accu/motor geen kwaliteit.
I like that I have a 3 wheel, but the display doesn't last long in winter.I have the babboe for 3 years and they changed the display last winter and this winter again it's not working properly. Same goes for other people I know. They should improve this, maybe allowing the display to be removable.
JN
Jos N.
Haarlem
Goede service, houden zich aan gemaakte afspraken. Sturen juiste spullen op. Bij reparatie werd iets niet in rekening gebracht ondanks dat de garantie eigenlijk al was verlopen, wat laatst flink scheelde in de kosten. Fijne bakfiets waar we al jaren lang van genieten. Behalve de vocht in de display weinig problemen
Snelle reactie op mijn aanvraag voor een onderhoudsbeurt. Wat beter kan, dat is dat mail persoonlijker van, Beste, staat er nu vaak boven of Beste Babboe klant....

Makkelijkst site, snelle levering

Makkelijkst site, duidelijk, snelle levering. Stoeltjes passen perfect in m'n bakfiets en de Kids zitten net zachter en steviger op de bankjes
Levertijden zijn heel lang. Bijvoorbeeld "onbekend" of "onbekend, meer dan 20 weken".
Levertijden zijn heel lang. BIjvoorbeeld "onbekend" of "onbekend, meer dan 20 weken"
Levertijd van bakfietd onderdelen te lang. Bedrijf moet hun voorraad verbeteren.
Goede service!
27 jan 2024
snelheid top
3 feb 2024
De kwaliteit van de onderdelen is bedroevend. De bakfiets zelf is prima, maar zodra je een mankement hebt gooien ze het op garantie. Net na de garantie brak mijn zadel af. Ik heb moeten smeken om een nieuw zadel, waar ik uiteindelijk 5 maanden op heb moeten wachten ivm niet leverbaar. Ondertussen heb ik de bakfiets 4,5 jaar en is al 2x het achterspatbord doorgeroest. Volgens Babboe omdat ik mijn fiets niet vaak genoeg schoonmaak. M.i. Is een kwaliteitsdingetje. Maar als hij binnen 2 jaar doorroest kan je binnen de garantie een nieuwe krijgen #tip. Na een kleine 3 jaar hield de stuurbediening ermee op wegens vochtproblemen, door een monteur er een nieuwe op laten zetten en deze stopte er na 3 maanden mee. Gelukkig binnen de garantie, maar vervolgens laten ze je er minstens 4 weken op een nieuwe wachten. Volgens de e-mail die ze sturen is hij niet op voorraad, bel ik er achteraan kan hij meteen opgestuurd worden. Heel bijzonder. Ik moet wel zeggen dat het personeel dat ik steeds aan de telefoon heb, me wel goed probeert te helpen. Ben je op zoek naar een relatief goedkope bakfiets met veel onderhoudskosten zou ik voor een Babboe gaan. Wil je kwaliteit, zou ik voor een ander merk gaan. Het is maar een tip. ;-)
Slecht materiaal gebruikt om de fiets te maken, gaat snel roesten of werkt helemaal niet meer (elektrische ondersteuning valt zo maar uit). Op de webshop kan je wel nieuwe onderdelen bestellen, maar er zijn lange wachttijden en er wordt niet over gecommuniceerd.