bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

778 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.691 beoordelingen in totaal

De producten worden SUPERSNEL geleverd! De belofte "voor 23u59 besteld, morgen in huis", komen jullie perfect na (ook in België)! Ik gebruik al jaren de SPECTRAL DNC-N lotion. Samen met de dermaroller is het resultaat nog meer verbluffend! Ik heb ook gratis producten kunnen uitproberen en ook deze hebben hun effectiviteit bewezen. Ik kan niet meer zonder! Ik ben heel tevreden over zowel hun service als het beloofde resultaat op mijn haardos. Ik heb meer haar, meer volume en geen enkel negatieve bijwerking (m.b.t SPECTRAL DNC-N)! Er is altijd volumekorting als je meer producten koopt in 1 bestelling! Deze website is echt een aanrader!

31 jul 2023
De service is perfect. Het leveren is ook perfect ik twijfel alleen aan de echtheid van het product. Ik heb de estriol en de progesterone creme laten onderzoeken en de hoeveelheid is minimaal aanwezig. Eigenlijk zo weinig dat je er geen effect van kan hebben. Maar desalniettemin is het een lekkere crème voor de huid

Beoordelingen voor bono.nl

Tout est parfait.
Snel en efficiënt
29 mei 2024
Super snel bezorgd
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor de 5 sterren! We waarderen je positieve feedback enorm en zijn blij dat je tevreden bent met onze super snelle bezorging. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
31 mei 2024
Alles ging prima!
Accuraat en snel
Antwoord van bono.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We waarderen het dat je onze service als accuraat en snel ervaart. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
2 jun 2024
Snel en eficient
Antwoord van bono.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor de 5 sterren! We waarderen je positieve feedback enorm en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
Snelle service

Snel vezen

Snel verzenden
Alles perfect
31 mei 2024
Alles perfect
Super goed
Antwoord van bono.nl
Hallo Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je onze service als super goed ervaart. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO

Heel goed
28 mei 2024
Prima!
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor de 5 sterren! We waarderen je positieve feedback enorm en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
30 mei 2024
👍🏻