bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.004 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

5 jul 2024
De snelheid ven levering ! geweldig top Bono .
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelheid van onze levering. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en jouw positieve feedback is een fantastische motivatie voor ons team. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono

Top

Betere prijs, snelle levering, keurig verpakt!
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze betere prijs, snelle levering en keurige verpakking. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
EV
ERIC V.
Aarschot
2 jul 2024
Snelle service en groot assortiment Now Foods
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en ons grote assortiment van Now Foods-producten. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Zeer vlugge levering en een degelijk product
AC
Adela C.
Amsterdam
3 jul 2024
Top services en prijzen snelle bezorging 👍🏻
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze top service, prijzen en snelle bezorging. 👍🏻 We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono

Toppei

goede product, top service, snelle levering!
1 jul 2024
Bestelling kwam snel en was zoals verwacht

Bono

Snelle verzending. Goede, nette verpakking
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending en de nette verpakking. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en jouw positieve feedback is een fantastische motivatie voor ons team. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Zeer snelle levering en fijn die korting
4 jul 2024
I alway get my order on time. Excellent
5 jul 2024
Hello, Thank you for your fantastic review and the 5 stars! We are thrilled to hear that you always receive your order on time. We strive to provide our customers with the best possible service, and your positive feedback is a great motivation for our team. Best regards, Mac Weimar Customer Service Bono
JV
J. v.
Terheijden
Leverde duidelijke info op mijn vraag.
bestelling en levering verliepen vlot.
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Het doet ons goed te horen dat zowel het bestelproces als de levering vlot zijn verlopen. We streven ernaar om elke klant een efficiënte en probleemloze ervaring te bieden. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
Goede prijs en zeer snelle verzending

Steeds weer zoals je het wil

Snel, goed, betrouwbaar en betaalbaar
ZEER GOEDE SERVICE EN SNELLE LEVERING
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je enthousiaste reactie! We zijn blij te horen dat je onze service en de snelheid van levering waardeert. We streven ernaar om elke bestelling zo snel en efficiënt mogelijk te verwerken, en het is fijn om te weten dat dit wordt opgemerkt. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
12 jul 2024
gemakkelijke en zeer snelle levering😀
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve reactie! We zijn blij te horen dat je de levering gemakkelijk en zeer snel vond. Het is ons doel om altijd een vlotte service te bieden, en jouw feedback is voor ons erg waardevol. Als er iets is waarbij je in de toekomst hulp nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
DD
Dia D.
Woerden
Uitstekend service Op tijd geleverd
1 jul 2024
Alles keurig verlopen en goede prijs.
FS
frederic s.
sint-joris-winge
3 jul 2024
goede site, snelle en goede levering
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze site en de snelle en goede levering. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono

Niet snelle Jelle ,maar Bono

De snelheid van bezorgen was super
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je enthousiaste review! We zijn blij te horen dat de snelheid van onze bezorgservice je zo goed is bevallen. Bij Bono streven we ernaar om altijd de beste service te bieden, en jouw feedback motiveert ons om dit voort te zetten. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Bono, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono