bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

982 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.997 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

3 jul 2024
Alles ging precies zoals het moed. Optijd en efficiënt.
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat alles precies ging zoals het moest, en dat je onze service als op tijd en efficiënt hebt ervaren. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Snelle levering, makkelijk verschillende betaalmethoden
Q10 en liponzuur werken zeer goed en zijn aan te bevelen
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback over onze Q10 en liponzuur producten! We zijn blij te horen dat je goede ervaringen hebt met deze supplementen en dat je ze aanbeveelt. Als je meer informatie of advies nodig hebt over onze producten, staan we altijd klaar om je te helpen.
Een dag na het bestellen al geleverd op de juiste plek.
Antwoord van bono.nl
Hallo, Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel en op de juiste plek is afgeleverd! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het delen van je ervaring. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd klaar om je te helpen.
30 jun 2024

Melatonine NOW 10mg. Prima!

Duidelijke website. Snelle verzending en prima product.
Merk Now producten voor een lage prijs. Snel geleverd.
13 jul 2024
Snelle levering en op het juiste afhaal adres bezorgd
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat de levering snel was en dat alles correct op het afhaaladres is afgeleverd. We doen ons best om ervoor te zorgen dat elke bestelling soepel en efficiënt wordt afgehandeld. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of verdere vragen hebben, staan we altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
CC
c c.
Klimmen
27 jun 2024
Fijn product gorede prijs en super snelle verzending
Snel geleverd en goede kwaliteit van de producten !
3 jul 2024
Ease of the process. Order and deliver as scheduled.
4 jul 2024
Hello, Thank you so much for your review! We are delighted to hear that you found the ordering and delivery process easy and that everything went according to schedule. We greatly appreciate you taking the time to share your positive experience. Your feedback motivates us to continue striving to provide the best possible service to our customers. We look forward to serving you again in the future. If you have any questions or need further assistance, please don’t hesitate to contact us. Best regards, Mac Weimar Customer Service Bono

Compra fácil

Una operación de compra fluida, rápida y eficiente
HR
Henk R.
Vogelwaarde
8 jul 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering
Mijn bestelling werd nog nooit zo snel geleverd!
Snelle levering, goede kwaliteit prijs verhouding!
Vlotte levering ! Product in goede orde ontvangen
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je review! We zijn blij om te horen dat de levering vlot verliep en dat je het product in goede orde hebt ontvangen. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Het zorg dat ik minder pijnlijke gewrichtenen heb
Antwoord van bono.nl
Hallo, Het is geweldig om te horen dat onze producten je hebben geholpen met het verminderen van pijn in je gewrichten. Bij Bono streven we ernaar producten aan te bieden die niet alleen van hoge kwaliteit zijn, maar ook een positief effect hebben op de gezondheid en het welzijn van onze klanten. Bedankt voor het delen van je ervaring, en mocht je verdere ondersteuning nodig hebben of meer informatie wensen over onze producten, voel je vrij om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
1 jul 2024
Snel levering, prima producten. Ik ben tevreden.
ML
Marianne L.
Den Haag
10 jul 2024
Bestelling zeer snel geleverd, fijne producten
11 jul 2024
Bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en onze fijne producten. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
AS
ankie s.
emsbüren
Supersnelle verzending en goede prijsverhoudig
7 jul 2024
Heerlijke wijn in een prachtige fles; feestje!