bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.004 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

I received the paw salmeto super fast. The product looks good. There is a qualified stamp.
29 jun 2024

Goed bedrijf met een snelle levering

Makkelijk besteld en een hele snelle levering. Voor vragen zijn ze ook goed bereikbaar.
snelle en nette bezorging met zelfs een gratis sample erbij en een persoonlijk briefje
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve reactie! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle en nette bezorging, en dat het gratis sample en het persoonlijke briefje goed ontvangen zijn. We streven ernaar om elke bestelling een beetje speciaal te maken, en jouw feedback is een bevestiging dat we op de goede weg zijn. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
8 jul 2024
Goede producten voor een betaalbare prijs. goed verpakt en levering zoals aangegeven.
30 jun 2024
Prima product, snel bezorgd. Eerst leren kennen via bol.com maar direct is nog beter!
6 jul 2024

Super service

Besteld en een dag later was het pakje al in mijn bezit. Top product trouwens!
11 jul 2024
Bedankt voor de fantastische feedback en voor de vijf sterren! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons product en onze snelle levering. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
28 jun 2024
Fijne en duidelijke website! Snelle en correcte levering ! Goede aanbiedingen!
30 jun 2024
Uitstekende service, prima levering en een super selectie producten. Top!!!!
Super snelle levering, nette prijs voor mijn favoriete vitamines. Tevreden!
TM
toon m.
Deurne
Binnen 24 uur geleverd Zoals beloofd voor die tijd besteld morgen in huis.
7 jul 2024
Elke keer opnieuw, goede prijs kwaliteit en snel verzonden. Een aanrader
11 jul 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je onze prijs-kwaliteitverhouding en snelle verzending waardeert. We streven ernaar om je steeds de beste service te bieden. Als je nog vragen of extra hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
11 jul 2024
Goed werk, alles kwam veilig en zeer snel aan. Bedankt aan het bedrijf.
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback en de erkenning van ons werk. Het is geweldig om te horen dat alles veilig en snel is aangekomen. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit te delen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, staan we altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono

Correcte levering, sterke prijs-kwaliteitsverhpyding

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening en de producten van bono
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en de positieve feedback over onze dienstverlening en producten. We zijn heel blij te horen dat je tevreden bent! Bij Bono streven we er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Mocht je nog vragen hebben of in de toekomst assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.
2 jul 2024
Duidelijke website, makkelijk bestellen en supersnelle levering, top!
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze duidelijke website, het makkelijke bestelproces en de supersnelle levering. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono

Top kwaliteit

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Correcte levering. Top kwaliteit
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de snelheid en kwaliteit van onze levering. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden, en jouw reactie bevestigt dat we ons doel bereiken. We hopen je snel weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
GH
Grace H.
Apeldoorn
3 jul 2024

Plezierig bedrijf

De juistheid,de snelheid, maar ook de helderheid in de communicatie.
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de juistheid, snelheid en helderheid in onze communicatie. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
EK
Els K.
Hoog Soeren
4 jul 2024
goede producten tegen nette prijzen. Goedkoper dan in de winkel.
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je fantastische review en de 5 sterren! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en prijzen. Het is geweldig om te weten dat je onze prijzen aantrekkelijker vindt dan die in de winkel. Jouw positieve feedback is een geweldige motivatie voor ons team. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Very satisfied by their service and products. 100% recommended!
Antwoord van bono.nl
Thank you so much for your enthusiastic feedback! We're thrilled to hear that you are satisfied with our service and products, and we appreciate your recommendation. It's great to know that we've met your expectations, and we look forward to continuing to serve you with the same level of excellence in the future. Best regards, Mac Weimar, Customer Service at Bono
7 jul 2024
Top producten. Zeer snelle service en extra cadeau als bonus.

Top webshop

Scherp geprijsd en snelle verzending! Wat wil je nog meer?
Antwoord van bono.nl
Hallo, Bedankt voor je enthousiaste reactie! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze scherpe prijzen en de snelle verzending. We streven ernaar om onze klanten de beste ervaring te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Als er iets is dat we nog kunnen verbeteren of als je verdere behoeften hebt, horen we het graag. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono