woolville.nl

238 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden238 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!

Beoordelingen voor woolville.nl

TB
Tineke B.
Schoorl
Mooi product snelle en correcte aflevering
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met ons product en de levering. We streven naar de best mogelijke klantervaring door kwaliteitsproducten en snelle service te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien! Met vriendelijke groeten, Anna
snelle verzending en de schoenmaat klopt
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We waarderen het dat je onze verzending snel vond en dat de schoenmaat nauwkeurig was. We streven we elke keer weer naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten. We wensen je veel plezier met je aankoop en komen snel weer bij ons langs! Met vriendelijke groeten, Anna

Prima

Makkelijk bestellen,snelle bezorging
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je een makkelijke bestelling en snelle levering had. Hier in ons bedrijf streven we ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben, en we waarderen het dat je de tijd neemt om ons te laten weten hoe we het doen! Met vriendelijke groet, Anna
Kwaliteit vd schoenen is heel goed.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de feedback! We zijn blij om te horen dat je onze schoenen top vindt. We streven ernaar om kwaliteitskleding en -schoenen te maken waar onze klanten dol op zijn. We hopen dat je van onze producten zult blijven genieten! Met vriendelijke groeten, Anna
voordelig en doet wat wordt beloofd
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je ons een goede prijs-kwaliteitverhouding vond en dat we onze beloften zijn nagekomen. We streven naar een hoogwaardige ervaring die de verwachtingen overtreft. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je binnenkort weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten, Anna
Snelle levering. Goede kwaliteit
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij om te horen dat je tevreden was over de leveringssnelheid en de kwaliteit. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd tevreden zijn en we zijn blij dat dit voor jou het geval was! Het is onze missie om de beste producten en diensten te leveren, dus je vriendelijke woorden betekenen veel voor ons. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groeten, Anna
Prima schoenen, snelle verzending!
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor de recensie! Wij zijn blij dat u uw schoenen heeft ontvangen en dat ze snel zijn aangekomen. Wij streven ernaar om kwaliteitsschoenen en een uitstekende klantenservice te bieden die ervoor zorgt dat onze klanten de best mogelijke winkelervaring hebben. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen! Met vriendelijke groeten, Anna
Prima verzending. Goede kwaliteit
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden was over de kwaliteit van onze producten en onze verzending. We zijn altijd vereerd als je voor ons kiest. Nogmaals bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groeten, Anna
Prima op maat en wat ik verwachtte
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback over. We zijn blij dat je hebt gekregen wat je verwachtte en waarderen je vriendelijke woorden over ons bedrijf. Nogmaals bedankt dat je een trouwe klant bent en voor je feedback! Groeten, Anna
9 mrt 2024
Nette afhandeling ook met retour
Antwoord van woolville.nl
We zijn zo blij dat je een prettige ervaring hebt gehad! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat je er zo over denkt. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te schrijven en je gedachten met ons te delen! Met vriendelijke groeten, Anna
Snelle levering en mooi product
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor de lieve woorden! We zijn blij om te horen dat ons product aan je eisen voldeed, en we zijn blij dat het snel is aangekomen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven - dat stellen we erg op prijs! Met vriendelijke groeten, Anna
Snelle levering, goed product
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij dat je ons product en de snelle levering goed vond. Nogmaals bedankt, we stellen het echt op prijs! Met vriendelijke groeten, Anna
Op tijd geleverd en netjes
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij dat je een goede ervaring had met onze levering. Ons team werkt elke dag hard om ervoor te zorgen dat klanten de best mogelijke service krijgen die ze van ons kunnen verwachten. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven en we kijken ernaar uit om je binnenkort weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten, Anna
24 feb 2024

Ze zijn heerlijk warm.

Ze zijn heerlijk warm
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! We zijn blij dat je van ons product hebt genoten en het zo warm en gezellig vond. We streven ernaar om producten te maken die iedereen comfort en plezier brengen. Nogmaals bedankt voor je lovende recensie! Met vriendelijke groeten, Anna
9 mrt 2024
Alles is prima gegaan
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de lieve woorden! We zijn altijd blij om te horen als klanten een goede ervaring met ons hebben. We streven ernaar om de beste service te bieden, en het is fijn om te weten dat je je verzorgd voelde. Dat klinkt ons als muziek in de oren! Bedankt dat je een gewaardeerde klant bent en we kijken ernaar uit om je snel weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Anna
Goed produkt
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie achter te laten. We zijn zo blij dat je ons product goed vond en dat het goed voor je werkte. Ons doel is om met elk product een geweldige ervaring te bieden, en we zijn blij om te horen dat we dat bij jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt - we stellen je feedback echt op prijs! Met vriendelijke groeten, Anna
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling en je 5/5 waardering. We waarderen de vriendelijke woorden over ons bedrijf. We streven ernaar om een klantgericht bedrijf te zijn en zijn blij om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen! Met vriendelijke groeten, Anna
3 mrt 2024
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor je geweldige recensie! We zijn erg blij dat je je ervaring met ons prettig vond en waarderen je steun enorm. We nemen feedback van klanten serieus en streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten een algehele positieve ervaring met ons hebben. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen! Met vriendelijke groeten, Anna
Antwoord van woolville.nl
We vinden het geweldig om te horen dat je zo'n geweldige ervaring met ons hebt gehad! We werken hard om ervoor te zorgen dat onze gasten een geweldige tijd hebben en het betekent echt veel voor ons dat je de tijd hebt genomen om zo'n lovende recensie achter te laten. We waarderen je feedback en bedanken je dat je deel uitmaakt van onze gemeenschap. Met vriendelijke groeten, Anna
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons bedrijf! We waarderen je vriendelijke woorden echt en zijn blij om te horen dat we een blijvende indruk op je hebben gemaakt. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten. We zijn blij om te horen dat we je verwachtingen hebben overtroffen en hopen dat we in de nabije toekomst een vertrouwde bron voor je zullen blijven. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Met vriendelijke groeten, Anna