woolville.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!

Beoordelingen voor woolville.nl

Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn zo blij om te weten dat je onze diensten goed vond. We streven ernaar om het beste product en de beste service te leveren die we kunnen, en we zijn dankbaar om zulke positieve feedback te ontvangen van onze klanten zoals jij. Bedankt dat je deel uitmaakt van ons trouwe klantenbestand. Met vriendelijke groeten, Anna
GE
Gerard E.
Laren NH
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je 5-sterren recensie! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. We streven we ernaar om de best mogelijke service en producten te leveren, en het is geweldig om te weten dat we dit voor jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden! Met vriendelijke groeten, Anna
Antwoord van woolville.nl
We zijn zo blij dat je genoten hebt van je ervaring met ons! We streven ernaar om onze klanten te voorzien van de beste producten en diensten, en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. We waarderen je steun en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien! Met vriendelijke groeten, Anna

Slechte service

Nadat ik bestelling geplaatst had, zag ik dat ik verkeerde maat besteld had. Gelijk gemaild, antwoord was dat bestelling al ingepakt was???? Was niets meer aan te doen. Ontvangst was 5 dagen later. Dus waarom niet veranderen van maat?
Antwoord van woolville.nl
Hallo, We streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden en helaas komt het soms voor dat we de bestelling meteen kunnen verzenden, net nadat deze is aangemaakt, en dat we de bestelling niet kunnen stoppen en wijzigingen kunnen aanbrengen nadat deze is verzonden. Het spijt ons dan ook zeer voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Anna
Door zorgvuldiger met de gegevens om te gaan. Ik kreeg een mail dat ik niet betaald had, maar ik had wel degelijk betaald en dat kon ik aantonen.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je feedback! We waarderen het vertrouwen van onze klanten en het spijt ons als er een misverstand is geweest. We zullen je feedback in overweging nemen om ervoor te zorgen dat soortgelijke situaties zich in de toekomst niet meer voordoen. Bedankt dat je een gewaardeerde klant bent! Met vriendelijke groeten, Anna
30 mrt 2024
Betaalplatform werkt niet. En bij telefonisch contact kreeg ik een zeer slecht Engels sprekende persoon aan de lijn, was moeilijk communiceren.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor uw feedback! Hoewel het ons spijt dat uw ervaring met ons betalingsplatform niet aan onze gebruikelijke hoge normen voldoet, zijn we blij om te horen dat u contact heeft opgenomen met ons klantenserviceteam. We begrijpen het belang van duidelijke communicatie bij het zoeken naar hulp en streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We waarderen alle feedback omdat het ons helpt onze diensten te verbeteren en een betere ervaring voor alle klanten te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven! Wij nemen contact met u op om de situatie op te helderen. Met vriendelijke groet, Anna
18 apr 2024
Kopersbescheming wil ik liever niet ivm de kosten
7 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback. We begrijpen dat de kosten een belangrijke overweging zijn en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn zonder de kosten te drukken. We hopen dat je een product vindt dat voldoet aan je behoeften, budget en normen! Met vriendelijke groeten, Anna
AV
annie v.
Buggenum
Na een hele gecompliceerde operatie mocht ik na 3 maanden gips weer gaan lopen. Dit lukte echter niet want ik kon geen schoenen aan. De klittenband schoenen waren de oplossing. Zo blij mee nu kan ik weer beginnen met lopen!
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat onze klett-bandschoenen je hebben geholpen om een oplossing te vinden voor jouw situatie. In ons bedrijf streven we ernaar oplossingen te bieden voor mensen die dat het meest nodig hebben, en we zijn blij dat je het juiste product voor jouw behoeften hebt kunnen vinden. Nogmaals bedankt dat je ons hebt laten weten hoe ons product voor jou heeft gewerkt! Met vriendelijke groeten, Anna
Het wolletje was ok. De pasvorm niet zo. Maar super- tevreden met de reour- begeleiding en voorwaarden( die er niet waren dus). Echt een aanrader!!
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je eerlijke beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je blij was met de retourprocedure, ook al was de pasvorm van het artikel niet helemaal wat je ervan verwacht had. We waarderen je aanbeveling en hopen dat je snel iets anders in onze winkel vindt dat perfect bij je past! Met vriendelijke groeten, Anna
Super service nadat ik een onjuiste bestelling had geplaatst. Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam. En natuurlijk ook een heel fijn laken!
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden over onze klantenservice. We streven naar een behulpzame en vriendelijke ervaring voor al onze klanten, en we zijn blij om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! We waarderen het ook dat je de tijd neemt om ons product te beoordelen - dat houdt ons gaande! Nogmaals bedankt voor je bestelling. Eerlijk, Anna

Snelle levering van fijn product

Snelle levering. Product (Verbandschoenen) bevalt goed in gebruik met dik ingezwachtelde benen en voeten. Ze zijn tevens goed wasbaar.
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen! Bij ons bedrijf streven we ernaar producten te leveren die aan al je behoeften voldoen en die het leven een beetje gemakkelijker maken. Nogmaals bedankt voor je feedback - die is voor ons van onschatbare waarde! Met vriendelijke groeten, Anna

Snel/ goede kwaliteit

Snel, goede klantenservice toen het de eerste x misging . ( niet de schuld van Woolville) Mooie pantoffellaarzen, goede kwaliteit
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je tijd. Een snelle en goede klantenservice is een sleutelfactor voor winkeltevredenheid. Wanneer er problemen zijn, maar deze snel en efficiënt worden opgelost, wordt het hele proces een stuk leuker. Een goede productkwaliteit is, zoals u al zei, essentieel voor winkeltevredenheid. Als je meer hulp of informatie nodig hebt, aarzel dan niet om het te vragen! Groeten, Anna
de snelle levering en toen het artikel niet bleek te passen een snelle en makkelijke afhandeling van het retour
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de recensie! Fijn om te horen dat u een snelle levering heeft gehad. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn als iets niet past, dus streven we ernaar om retourneren zo gemakkelijk en pijnloos mogelijk te maken. Bedankt voor je tijd. Als u vragen heeft, staan ​​wij altijd tot uw beschikking. Groeten, Anna
PK
Zeer slechte voetbed je voelt de noppen van de zolen wat erg pijnlijk is .
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen je feedback, omdat het ons helpt om onze producten en klantenservice te blijven verbeteren. In ons bedrijf streven we naar kwaliteitsproducten en comfortabele ervaringen voor al onze klanten. Als je suggesties of feedback hebt over hoe we onze producten of service kunnen verbeteren, dan horen we dat graag. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven. Met vriendelijke groeten, Anna
Het zijn mooie klompen maar ik had een wat zwaardere kwaliteit verwacht
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je de bestelde klompen geweldig vindt. We trots op het aanbieden van kwaliteitsproducten die stijlvol en duurzaam zijn. We hopen dat je nog vele jaren plezier hebt van je klompen! Met vriendelijke groeten, Anna
Snelle levering, mooi en stevig product aantrekkelijk geprijsd
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor de positieve recensie! We blij dat we kwaliteitsproducten tegen redelijke prijzen kunnen leveren. We zijn blij dat je tevreden was met de levering en het vakmanschap van je aankoop. Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden! Met vriendelijke groeten, Anna
MD
Miranda D.
Deventer
3 mrt 2024
Zooltjes zijn snel plat en wol gaat er snel af. Geen aanrader.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen het op prijs om je eerlijke feedback te horen. we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven we ernaar om artikelen te maken die de tand des tijds zullen doorstaan. We houden rekening met elke recensie die we ontvangen en hopen dat als je ervoor kiest om ons nog een kans te geven, je een veel bevredigendere ervaring zult hebben. Dank je wel! Met vriendelijke groeten, Anna
Altijd koude voeten. Nu niet maar met de warme pantoffels
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je het warme en knusse gevoel krijgt van onze pantoffels. We ernaar om je het beste comfort en de beste kwaliteit te geven, ongeacht het weer buiten. We hopen dat je van onze producten blijft genieten! Met vriendelijke groeten, Anna
TB
Tineke B.
Schoorl
Mooi product snelle en correcte aflevering
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met ons product en de levering. We streven naar de best mogelijke klantervaring door kwaliteitsproducten en snelle service te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien! Met vriendelijke groeten, Anna