woolville.nl

237 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden237 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!

Beoordelingen voor woolville.nl

SJ
Santakoemarie J.
'S-GRAVENHAGE
13 apr 2024
Bestellen kon wel in het nederlands maar alle communicatie over bestellen en retourzending moest vertaald worden in het engels. 3 a 4 mailtjes moeten sturen voordat ik een retourformulier kon invullen.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! Het spijt ons te horen dat je een moeilijke tijd hebt gehad met het retourneren van je bestelling en we hadden graag gezien dat het soepeler was gegaan. Bij ons bedrijf streven we ernaar om klantenservice onze topprioriteit te maken, ongeacht waar je je bevindt. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar en is beschikbaar in meerdere talen voor jouw gemak. We hopen dat je ons in de toekomst nog eens probeert! Met vriendelijke groeten, Anna
MB
Mieke B.
Laarbeek

Warm , comfortabel , mooi !

Warme , stevige leren winterpantoffels , waarmee je ook even naar buiten kunt, zonodig . Sokken zijn overbodig , vanwege heerlijke zachte voering van schapenwol !
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je lieve woorden over onze wintersloffen! We streven ernaar schoenen te leveren die je niet alleen warm houden, maar ook comfortabel genoeg zijn voor buiten. We zijn blij dat de voering van schapenwol extra warmte en comfort biedt, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over het dragen van sokken. Bedankt dat je een trouwe klant bent! Met vriendelijke groeten, Anna
CB
Cocky B.
Westknollendam

Schaapjes warmer

De betaling liep even niet synchroon met de bestelling, maar het was snel hersteld. Super blij met mijn bodywarmer en hij ziet er net zo uit als op het plaatje.
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bodywarmer en dat hij er precies zo uitziet als op de foto. Het spijt ons te horen dat er een probleem was met de betalingssynchronisatie, maar we zijn blij dat het snel is opgelost. Hier in onze winkel streven we er altijd naar om de beste ervaring en de beste klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groeten, Anna
De snelheid, volledigheid en zorg. Eerst even wat bedenkingen, maar door deze service mijn bedenkingen volledig bijgesteld. Betrouwbaar en snel!!!!
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven! We zijn zo blij om te horen dat onze snelheid, grondigheid en zorg je hebben geholpen om je twijfels weg te nemen. We zijn er trots op dat we zowel betrouwbaar als snel zijn in wat we doen! Met vriendelijke groeten, Anna
JW
Judith W.
Amsterdam

Fijn kado voor mijn vader

De pantoffels waren een kado voor mijn vader van 95. Hij is er superblij mee, dus wij ook! De levering was veel sneller dan verwacht.
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We vinden het geweldig om te horen dat je vader de slippers helemaal geweldig vindt en dat de levering sneller ging dan verwacht. In ons bedrijf streven we naar het leveren van kwaliteitsproducten en een snelle en betrouwbare service. We hopen dat hij nog jaren plezier heeft van zijn pantoffels! Met vriendelijke groeten, Anna
14 apr 2024
Goede kwaliteit voor een goede prijs. Ook op vragen krijg je snel antwoord.
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor de positieve recensie! We zijn zo blij dat je de kwaliteit voor de prijs waardeert. We streven ernaar dat onze klanten tevreden zijn met hun producten en diensten, dus we stellen je feedback op prijs. We hechten ook veel waarde aan klantenservice en zijn blij dat je vond dat de reactietijd snel was. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons deze waardevolle feedback te geven! Met vriendelijke groeten, Anna
7 apr 2024
Heb een paar keer een vraag via email gesteld en kreeg direct antwoord.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat ons team snel en effectief op je vragen heeft gereageerd. We streven we naar een geweldige klantenservice en zorgen we ervoor dat jouw verwachtingen worden overtroffen. We hopen dat je op ons zult blijven vertrouwen voor al je behoeften! Met vriendelijke groeten, Anna
Materiaal en warmte uitstekend Sokmaten soms te ruim/groot
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de recensie! We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van het materiaal en de warmte van onze producten! We begrijpen dat sokmaten lastig kunnen zijn, dus we proberen altijd zoveel mogelijk informatie te geven in de productbeschrijving. Ons doel is om een maat en pasvorm te vinden die voor iedereen werkt - dus voel je vrij om contact met ons op te nemen als je hulp nodig hebt bij het vinden van de perfecte pasvorm! Met vriendelijke groeten, Anna
Mooie kwaliteit, zitten heel confortabel
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn zo blij om te horen dat je de kwaliteit en het comfort van onze producten waardeert. Ons doel is om altijd topkwaliteit en comfort te leveren, en we zijn blij om te weten dat we dit bij jou hebben bereikt! Nogmaals bedankt!! Met vriendelijke groeten, Anna
NF
Nick F.
Roermond
Snelle levering overzichtelijk site
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn zo blij om te horen dat je een snelle levering hebt gehad en dat je gemakkelijk door onze website kon navigeren. We streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en we zijn blij als we dat doel met succes bereiken. We kijken ernaar uit om je ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groeten, Anna
Mooi product, heldere procedure.
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u ons product van hoge kwaliteit vond en dat het proces duidelijk was. Als bedrijf streven wij ernaar om eersteklas producten en een efficiënte klantervaring te bieden. Wij zijn erg blij dat u een positieve ervaring bij ons heeft gehad. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Anna
Correcte zending en afhandeling.
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat de levering en verwerking goed zijn verlopen. We geloven heilig in het leveren van kwaliteitsproducten aan onze klanten en we streven altijd naar een soepel verzendproces. Nogmaals bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groeten, Anna
prima kwaliteit snel geleverd
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor de lieve woorden, dat stellen we erg op prijs! We streven ernaar om klanten een ervaring van topkwaliteit te bieden en zijn blij dat we je bestelling snel konden leveren. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en dat je voor ons hebt gekozen! Met vriendelijke groeten, Anna
KH
Karin H.
Heythuysen
20 mrt 2024
Snelle levering, naar wens
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je de levering op tijd hebt ontvangen en dat het precies was zoals je verwachtte. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service en producten te bieden, dus we zijn blij als dat doel wordt bereikt. Bedankt dat je ons steunt! Met vriendelijke groeten, Anna
31 mrt 2024
Wat je besteld was goed
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven, wij stellen dit zeer op prijs! We zijn blij dat je bestelling goed bevalt en hopen in de toekomst nog meer geweldige producten te kunnen leveren. Wij van ons bedrijf streven ernaar ervoor te zorgen dat onze klanten altijd tevreden zijn met hun aankopen en dat elk product van de hoogste kwaliteit is. Nogmaals bedankt voor uw steun! Met vriendelijke groeten, Anna
Alles keurig geregeld
19 mrt 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We streven ernaar dat alle klanten een prettige ervaring met ons hebben, en we zijn blij dat we dat voor jou hebben kunnen waarmaken. We zijn trots op onze toewijding aan uitmuntendheid en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Anna
Goede levering
19 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je levering op tijd was. We ons op het leveren van uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus we stellen het op prijs om te weten dat je tevreden was met je ervaring. Bedankt dat je een gewaardeerde klant bent! Met vriendelijke groeten, Anna
Antwoord van woolville.nl
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn zo blij om te weten dat je onze diensten goed vond. We streven ernaar om het beste product en de beste service te leveren die we kunnen, en we zijn dankbaar om zulke positieve feedback te ontvangen van onze klanten zoals jij. Bedankt dat je deel uitmaakt van ons trouwe klantenbestand. Met vriendelijke groeten, Anna
GE
Gerard E.
Laren NH
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je 5-sterren recensie! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. We streven we ernaar om de best mogelijke service en producten te leveren, en het is geweldig om te weten dat we dit voor jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden! Met vriendelijke groeten, Anna