Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

834 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Wat voor mij een verbeter puntje is: als je iets retour wilt sturen. vaak kost het retour zenden 7.50 euro. wat erg jammer is waardoor het mij daardoor soms tegen houd om dingen te bestellen. ik moet vaak 2 maken bestellen omdat mijn kinderen allebei tussen de maten schommelen. en even naar de winkel had vaak geen zin want dan hadden ze niet alle maten. (nijmegen) verder ben ik blij dat jullie nu ook grotere maten hebben :D

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

23 okt. 2022
van Jan F.
De levering kwam later dan aangegeven maar daarover werd keurig bericht
24 okt. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
27 okt. 2022
De manier waarop onze bestelling is ontvangen en afgehandeld is prima.
27 okt. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
18 okt. 2022
Het bestelde product was netjes volgens track-and-trace geleverd.
11 okt. 2022
Goeie levering en wordt niet moeilijk gedaan om retour te brengen
17 okt. 2022
Overzichtelijke site. Snelle service. Goede prijs / kwaliteit.
17 okt. 2022
Allemaal goed gegaan, netjes op tijd bezorgd, tevreden klant!
16 okt. 2022
Verzending duurde vrij lang. Producten prima prijs-kwaliteit.
19 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van de 3 sterren review. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
5 okt. 2022
Goede prijs!kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel
23 okt. 2022
Goede service en levering. En goede kwaliteit product!
24 okt. 2022
19 okt. 2022
Geen omdat ik ben heel tevreden met mijn bestelling .
5 okt. 2022
Fijne winkel, duidelijke omschrijvingen
16 okt. 2022
Fijne winkel en vriendelijk personeel.
11 okt. 2022
Netjes geleverd wat we besteld hadden
19 okt. 2022
Makkelijk bestellen en goed geregeld
21 okt. 2022
12 okt. 2022
Ruim assortiment en snelle levering
15 okt. 2022
Verzendlijst duurde echt heel lang!
19 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van 3 sterren! Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
15 okt. 2022
Goede kwaliteit en snel geleverd.
Snel geleverd ondanks actiedagen
6 okt. 2022