Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

834 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Wat voor mij een verbeter puntje is: als je iets retour wilt sturen. vaak kost het retour zenden 7.50 euro. wat erg jammer is waardoor het mij daardoor soms tegen houd om dingen te bestellen. ik moet vaak 2 maken bestellen omdat mijn kinderen allebei tussen de maten schommelen. en even naar de winkel had vaak geen zin want dan hadden ze niet alle maten. (nijmegen) verder ben ik blij dat jullie nu ook grotere maten hebben :D

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

24 okt. 2022
De bestelling liet erg lang op zich wachten. Op de site staat 1 tot 3 dagen. Na de betaling krijg je een mail dat het wel 9 werkdagen kan duren. En vervolgens is de bestelling niet compleet. Ik heb gemaild daar over en 2 dagen later wel de rest gehad. Waarom kon het toen wel ineens binnen de afgesproken tijd? Als er zo'n lange levertijd op zit dan moeten jullie dat zinnetje van de site halen. Dat voorkomt onnodige ontevredenheid.
25 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van 3 sterren! Wij wensen je veel plezier met je aankopen en wensen je nog een fijne dag toe. Liefs, Prenatal
22 okt. 2022
Leuke acties, goede kwaliteit pyjama's. Enige minpunt was de lange levertijd door de mega mazzeldagen. Er werd aangegeven 2 - 5 werkdagen, het kwam uiteindelijk na 9 werkdagen.
13 okt. 2022
Ik vind het vreemd dat wanneer een product gratis veronden wordt aangeboden, er via een Duitstalige email een verzoek komt omdat het maar tot 100 euro verzekerd zou zijn.
14 okt. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal.
16 okt. 2022
De prijzen zijn in zeer kosten tijd met 25% gestegen, daarnaast waren veel artikelen niet op voorraad en de artikelen die op voorraad waren zat een week levertijd op.
19 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van de 3 sterren review. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
17 okt. 2022
Levertijd is helaas elke keer langer, te lang, naar onze mening. Het product zelf was met korting een goede koop. Hopelijk voldoet de kwaliteit.
19 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en het geven van de 3 sterren review, wij wensen je veel plezier met je aankopen! Liefs, Prenatal
van Max G.
Prenatal heeft hele leuke kleding , maar als je online besteld duurt het bijna een week voordat je het ontvangt, dat viel erg tegen
14 okt. 2022
Bedankt voor je feedback! Wij wensen je nog een fijne dag toe en veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
6 okt. 2022
De snelle en vriendelijke hulp in de winkel. Ook als ik online bestel is het netjes verpakt en zit het eruit zoals op de website.
8 okt. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
22 okt. 2022
Makkelijk om bestelling te plaatsen , verzending duurde erg lang en was chaotisch. Product was super goed en netjes verpakt
12 okt. 2022
Bestellen ging allemaal prima maar ik vind het wel jammer dat ik bij een online bestelling geen kadeverpakking kan bestellen.
Bedankt voor je feedback en het geven van de 4 sterren! Liefs, Prenatal
13 okt. 2022
De broek zaten op verschillende plekken gaten in na halve dag aantrekken. De kleding ziet er wel heel leuk uit.
14 okt. 2022
Bedankt voor het geven van je Feedback. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen dan willen wij je doorverwijzen naar customer-care@prenatal.nl Liefs, Prenatal
17 okt. 2022
Kleding voor mijn meisjes besteld, ben er zo blij mee. Ze zijn geweldig. Ik kan niet wachten om ze aan te doen
22 okt. 2022
De prijs kwaliteit is voor mij belangrijk, wat niet goed is kun je kosteloos retourneren in het filiaal
24 okt. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
14 okt. 2022
De levering duurde wat langer maar voor de rest ben ik heel erg tevreden en vind ik het product fijn
18 okt. 2022
Ik vind het een fijne winkel. Zowel online als in de winkel zelf. Fijn geholpen en mooie spullen
15 okt. 2022
Verpakking was kapot aangekomen. Late levering kan wat sneller. Weinig communicatie via de mail
19 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en de het geven van de 3 sterren! Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prenatal
15 okt. 2022
Het bezorgen duurt altijd wat langer bij prenatal. Heb er dit keer 10 dagen op gewacht.
30 okt. 2022
van J D.
Dat na corona nog steeds online bestellingen kan doen. Leuke kleding voor de kleintjes.
31 okt. 2022
12 okt. 2022
Ik vind het niet goed dat je verzendkosten moet betalen om je pakket retour te sturen
Bedankt voor je feedback en het geven van 3 sterren! Liefs, Prenatal
16 okt. 2022
Nog net binnen 6 dagen ! Gelukkig want het was een kadootje. Goede kwaliteit..
van Y C.
Blij met de bestelling! Leuk fotoprintje en de blij met de stokke babyset
25 okt. 2022