Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

834 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Wat voor mij een verbeter puntje is: als je iets retour wilt sturen. vaak kost het retour zenden 7.50 euro. wat erg jammer is waardoor het mij daardoor soms tegen houd om dingen te bestellen. ik moet vaak 2 maken bestellen omdat mijn kinderen allebei tussen de maten schommelen. en even naar de winkel had vaak geen zin want dan hadden ze niet alle maten. (nijmegen) verder ben ik blij dat jullie nu ook grotere maten hebben :D

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

14 nov. 2022
16 nov. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
13 nov. 2022
11 nov. 2022
10 nov. 2022
12 nov. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
5 nov. 2022
3 nov. 2022
4 nov. 2022
3 nov. 2022
16 nov. 2022
Bestelling te laat geleverd, geen info over vertraging, zou afgeleverd wordenin afhaal kluis maar werd bij postNL punt geleverd zonder bericht, doos echt gigantisch en nog niet voor ¼ gevuld met spullen, kleding slechte kwaliteit, deze ingeleverd bij een fysieke winkel waar gezegt werd dat ik mijn geld terug zou krijgen, mail ontvangen dat dit binnen 2 werkdagen terug gestort zou worden, nu een week later nog niets ontvangen, gisteren gemails hier over, maar krijg geen reactie. Vreselijke service dus!
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal
Na bestelling zag ik direct in de mail die Prenatal stuurde, dat het adres waarnaar de bestelling moest, niet klopte. Heel vreemd, want ik had het goede adres ingetoetst. Meteen naar Prenatal gebeld en dit verteld. Zij konden daar niets mee, aldus de telefoniste. Ik moest maar afwachten en track en trace volgen. Het pakje is niet op het adres aangekomen , maar kwam weer terug bij Prenatal. Ze hebben mij het geld teruggestuurd . De verzendkosten waren voor mijn rekening.
2 nov. 2022
Ze houden retourkosten in, terwijl ik zelf al voor een eigen retourlabel heb betaald. Ik heb hun bijgevoegde retourlabel niet gebruikt en dit ook duidelijk aangegeven in de retourzending. Ondanks het niet gebruiken van hun label, willen ze de ingehouden retourkosten niet terugbetalen. Dit is gewoon niet toegestaan! Service is bar slecht, ik bestel hier nooit meer. GEEN aanrader
8 nov. 2022
We zitten met het probleem dat we onze bestelling niet retour kunnen sturen omdat het retourlabel van de afzender niet volledig is en we over een halve barcode beschikken. Ik vraag al weken naar een oplossing maar krijg geen reactie of een antwoord waar ik niks mee kan. Dus graag actie!
12 nov. 2022
Doordat jullie een gratis product niet meer op voorraad hadden kreeg ik mijn bestelling incompleet. De medewerker aan de telefoon was zo brutaal!! Ik moest zelf maar naar de winkel rijden in een andere stad of de retourkosten zelf betalen. Ik ga nooit meer iets bestellen!
10 nov. 2022
van Ton F.
De bezorgservice via DHL is waardeloos. DHL medewerkers hebben last van een vroeger opgelopen PSTD. Aanbellen en onmiddellijk vertrekken, niet wachten tot de klant naar de deur gaat.
15 nov. 2022
Telefoon in de winkel Haarlem is er niet en kwam op een zaterdag mijn artikel ophalen was deze gesloten
Antwoord van Prenatal.nl
Boekje besteld. Na twee weken in de winkel geleverd. Het boekje was gewoon op voorraad in de winkel
Antwoord van Prenatal.nl
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.htm
Afhandelen van stuk geleverde producten heeft 5 weken geduurd. Erg jammer
4 nov. 2022
Retouren is achteraf gezien waardeloos