dochorse.nl

1.186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.076 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Mijn pakketje kwam aan met 1 klein en 2 gaten in de doos. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken. Meteen met de gebruiksaanwijzing gecontroleerd of de Loer Dazenval compleet was en niet beschadigd was. Dit bleek zo te zijn. Daarna z.s.m. opgebouwd om het zeker te weten. Heeft me toch wel wat stress gekost. In het vervolg misschien even kijken of daarin iets verbeterd kan worden. Levering was voor het eerst op tijd. Eerdere pakketjes waren altijd een paar dagen later. Deze was wel wanneer hij er zou moeten zijn. Dus dat ging dan wel goed.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

12 dec 2023
De levering duurt wel erg lang
7 feb 2024
Geen pakket ontvangen nog
4 nov 2023
Nog steeds niet ontvangen
Antwoord van dochorse.nl
6 nov 2023
Hi, wat jammer om te lezen. zoals we in de bevestigingsmail hebben aangegeven kunnen we de zending binnen 2-10 werkdagen uitleveren.
6 sep 2023
Paket te laat verzonden