jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.025 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

26 nov 2023
Ik kon niet meerdere cadeaubonnen op één bestelling inwisselen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
2 jun 2023
Ik heb een broek met gat er in en katten haren er op ontvangen
3 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor jouw review. Wij hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Pakketje werd geretourneerd zonder reden? Nog geen geld terug
31 mei 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wij hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Er heeft nog geen levering plaats gevonden ??????????????????
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Wij hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
22 aug 2023
Ik heb een jas besteld en die is ineens niet meer leverbaar
23 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
5 aug 2023
de sluiting van de broeken staat niet op de website vermeld
10 aug 2023
Artikelen samen verpakken. Ik mis nu nog steeds 1 pakketje
10 aug 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij zullen je een e-mail sturen met een update van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
3 jun 2023
Broek werd geleverd met een anti diefstal button ......
5 jun 2023
Goedemorgen, hartelijk bedankt voor je beoordeling. We zullen je een e-mail sturen om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
Zou 3-11-23 binnenkomen helaas het is nog niet binnen
8 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. We zien dat het pakket in de tussentijd is geleverd en wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Bijna een week verder nog niets ontvangen of gehoord
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
15 jun 2023
Duidelijk de modellen beschrijven vooral de waist
16 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Met de bestelling is door u nog niks gedaan.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
BB
1 aug 2023
Nog niets mogen ontvangen wel al betaald
3 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Wij zien dat je het pakket inmiddels bij de DHL hebt opgehaald. Heel veel plezier gewenst van de aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
15 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!
15 jun 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. We hebben je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Hele lange lever tijd nu nog niks binnen
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met de status van je geplaatste bestelling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
8 nov 2023
Ik wacht al een week op mijn bestelling.
9 nov 2023
7 sep 2023
Ik heb altijd xxl maar deze zijn te krap
7 sep 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Mocht je hier vragen over hebben, dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness
16 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen.
17 jun 2023
Goedemorgen, wij zullen je een mail sturen betreft de levering van het pakket. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness

Bestelde jurk niet voorradig

Bestelde jurk was opeens uitverkocht
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Helaas het verkeerde item ontvangen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, wat jammer om te vernemen dat je een verkeerd item hebt ontvangen. Dit had uiteraard niet door de kwaliteitscontrole mogen komen. Zou je een mail willen sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl o.v.v. je ordernummer en gewenste oplossing? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness