jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.025 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

De snelle en goede levering
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
22 apr 2024
Mooie kleding, mooie prijs
23 apr 2024
Snelle en goede levering
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel en netjes is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
omdat ik wel vaak slaag
19 apr 2024
het waren leuke kleren
Gemakkelijk bestellen.
alles perfect geregelt
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
snel geleverd en goed
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
CK
18 apr 2024

Mooie aanbiedingen

Mooie aanbiedingen
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Duidelijke website
17 apr 2024
Super snel en goed
18 apr 2024
Netjes opgestuurd
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo netjes is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Correcte levering
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
7 apr 2024
correct en op tijd
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel en netjes is bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Snelle levering.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness

Tevreden klant

Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Alles was goed
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je zo tevreden bent over de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness