debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

Goede service!

Voor het bestellen had ik nog een vraag over de levering. Ik ben super snel geholpen via de klantenservice! Hele fijne service.
1 aug 2023
Wij staan altijd klaar om alle vragen zo goed en snel mogelijk te beantwoorden! :)
26 apr 2023

Leuke verjaardagspost !

Eenvoudig te bestellen, op de afgesproken dag geleverd en de ontvanger was er erg blij mee ! Leuke verjaardagspost.
1 mei 2023
Bedankt voor je bestelling en review! Wat leuk om te horen! Fijn dat de jarige er blij mee is! :)
Dit is zo leuk om te geven. Ontvangers reageren blij verrast. En er is ook voor een kleinere portemonnee keuze.
Antwoord van debestelbox.nl
Wat een leuke review! Erg leuk om je enthousiasme te lezen.
17 aug 2023

Perfect!

netjes bezorgt in een mooie doos inpakpapier er omheen en gegeven aan onze schoonzoon die er heel blij mee was.
25 aug 2023
Super leuk om te horen! Bedankt voor de mooie review. Daar doen wij het voor 💪🏻
Super leuke box cadeau gegeven. Werd ook vriendelijk geholpen door de medewerkers toen ik een vraag had. Top!!
1 aug 2023
Leuk om te horen dat het cadeau goed is ontvangen! Vriendelijke personeel staat altijd klaar voor een vraag!
14 nov 2023

perfecte verrassing

makkelijk bestellen bezorgen op hewenste datum en je kan een pakket voorzien van een persoonlijke boodschap
15 nov 2023
Dank je wel voor de mooie review! En het delen van je prettige ervaring met ons.
11 jun 2023

Top

Superleuke box laten bezorgen als verrassing voor een verjaardag. Origineel en snel geleverd. Top!
Antwoord van debestelbox.nl
Fijn om te horen dat je de Filmbox zo leuk vindt! Nu nog hopen dat de film net zo goed zal bevallen :)
CP
C P.
Koudum
21 aug 2023
Mijn dochter en schoonzoon vonden het een geweldige box. En alles smaakte heel lekker, zeiden ze.
25 aug 2023
Heel leuk om te horen! Dank je wel voor het schrijven van deze review. En goed om te horen dat hij in de smaak is gevallen.
18 jun 2023
Word altijd leuk ontvangen zoiets. Ik heb geeneens een cadopapier erom heen gedaan, was prima zo
20 jun 2023
Ons doel is overal een cadeautje van te maken. Dat is zeker geslaagd zo te horen!
18 apr 2023
Super service ik had een verkeerde datum geselecteerd maar het is gelijk geregeld super blij mee
19 apr 2023
Bedankt voor jou bestelling en review. Fijn om te horen, daar doen we het voor :)
22 jul 2023
Prima afhandeling van de bestelling en de ontvanger(s) waren heel enthousiast over het kado!
25 jul 2023
Fijn om te horen, ons doel is om een cadeau af te leveren en een glimlach op het gezicht te toveren :)
3 sep 2023
Kleine presentje voor mijn schoonvader. Was keurig op tijd en het heeft hem goed gesmaakt.
4 sep 2023
Erg leuk om te horen dat wij je schoonvader namens jou blij hebben kunnen maken met wat lekkers. Dank je voor vertrouwen in ons 💪🏻🎁
18 aug 2023
Heel prettige samenwerking, overleg en afstemming van het product. Wij zijn zeer tevreden
25 aug 2023
Super om te horen! Dank je wel voor deze mooie review. 👊🎁
29 jun 2023

Top service!

Snelle levering (zelfde dag), persoonlijke benadering bij onduidelijkheden, vriendelijk
7 jul 2023
Dank voor de complimenten en fijn om te lezen dat onze persoonlijke service je goed is bevallen!
31 aug 2023
Hele lekkere producten, leuke verpakking en op tijd bezorgd. Wat kan er nog beter?
1 sep 2023
Heel leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze cadeauboxen 💪🏻
RV
Rob v.
Zoetermeer
20 jul 2023
Super snel geleverd en zeer tevreden vrienden met het opkikker pakket!! Whauw! Top!
21 jul 2023
Leuk dat de ontvangers blij waren met de opkikker box!
13 mei 2023
Makkelijk te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden waar het pakketje is
17 mei 2023
Fijn om te horen, we helpen de klant graag!
21 mei 2023
Super makkelijk een leuk pakje laten bezorgen. Zeker voor herhaling vatbaar.
22 mei 2023
Goed om te horen! Hier doen we het voor :)
Prachtig cadeautje door de brievenbus met een leuke reactie van de ontvanger
9 aug 2023
Super leuk om te horen! Bedankt voor het compliment. Daar doen wij het voor.
16 mei 2023
Box was fantastisch! Bezorging wat minder. DHL was 3 dagen te laat…. Jammer!
17 mei 2023
Jammer van DHL, fijn dat de box in de smaak viel!