thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.390 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

13 aug 2023
Omdat niet bekend was wanneer onze bestelling geleverd zou kunnen worden en dus niet binnen de tijd zoals op de site vermeld geleverd kon worden, werden we netjes gebeld. Samen naar alternatieven gezocht en daarna snel geleverd.
Ik vond het een top ervaring. Eerst belde jullie dat we de verkeerde maat tassen erbij hadden besteld. Later bleek ik de verkeerde armschaal rollator te hebben. Opgestuurd en geld terug. Altijd begripvol

Top service !

Bestellen is zeer eenvoudig en de levering supersnel, helaas was het bestelde product niet geschikt voor mijn echtgenote en het retour sturen was ook geen probleem, de terug betaling was ook snel binnen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Loogman, Erg bedankt voor uw positieve en uitgebreide review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
9 aug 2023
Ik had een product besteld wat niet op voorraad blek te zijn. Jullie belde me de volgende dag met een alternatief. Fijn! Daardoor hoefde ik niet lang te wachten. Product, een grijper, bevalt uitstekend.
15 nov 2023

Prima ervaring!

Hele snelle afhandeling van de bezorging! Het product, een rollator rehasense athlon, voldoet helemaal aan de beschrijving en bevalt uitstekend. Kan het bedrijf op basis van mijn ervaring aanbevelen!
alles prima, ben heel tevreden. Wel jammer dat de roulator in de tweede opklapstand niet gefixeerd kan worden. Technisch is dit eenvoudig op te lossen. Een issue voor de roulatorfabrikant en inkoper
7 jun 2023

Fijn winkelen.

Leuk team. Goed contact en snelle levering. Een minpuntje vond ik dat € 69.00 installatiekosten iets teveel was voor alleen maar een stekkertje in het stopcontact. Verder goede stiel. Zit prima.

retour

Had iets besteld en het was jammer genoeg te klein. De terourkosten waren wel hoog vond ik... dat zou anders mogen, verder zeer tevreden van het contact, zeer snel antwoord gehad als ik mailde.
23 mei 2023
vriendelijk en efficiënt door een telefoonmedewerkster geholpen. Gaf de goede informatie, prima. Heeft ook geïnformeerd waarom het zo lang duurde dat de bezorging door de KPN plaats vond.
8 nov 2023
Zeer nette en snelle afhandeling van een telefonische bestelling. Ik werd keurig te woord gestaan door een medewerkster. Zal, zo nodig, zéker weer een bestelling bij dit bedrijf plaatsen!
BS
B S.
MILL
27 jul 2023
Hoewel ik uiteindelijk niets kocht vond ik het prettig om na één telefoontje te bestelling kon afzeggen. Zonder redenen te hoeven geven werd het direct in orde gemaakt. Goede service.
CH
Cees H.
Geldermalsen
12 sep 2023
De vriendelijkheid waarmee we werden ontvangen en de service. De prettige manier van helpen, zo zou dat op meer adressen moeten gebeuren. We zullen u bij al onze vrienden aanbevelen.
11 jun 2023
Ik heb geen probleem met de thuiszorgwinkel, wel met de bezorging. Dat was echt waardeloos. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen en duidelijk moeten uitleggen wat het adres was.
MV
24 okt 2023

Goede service

Wat mij echt beviel was de snelle terugbetaling, helaas was het apparaat defect, dus snel teruggestuurd. Na 3 dagen was het geld ook weer terugbetaald. Bedankt Thuiszorgwinkel
FV
Fons v.
Hellevoetsluis
16 dec 2023
Keurig geleverd wat ik besteld had, snel en goed verpakt. 2 verschillende bestellingen geplaatst en ontvangen. 1 verkeerd geleverd, retour gestuurd en is netjes gecrediteerd.!
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Peperstraten, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Snelle oplossing in noodgeval…

Snelle oplossing in redelijk noodgeval.Service op maat, alles tijdig bezorgd en afgehandeld. Heel blij om, met kwetsbare oudere.. Bed en nachtkastje ook echt goed kwaliteit.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Reibestein, Erg bedankt voor uw positieve review! Fijn dat het bed jullie goed bevalt en dat onze medewerkers u goed hebben kunnen helpen tijdens het leveren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
24 jun 2023
Toen ik belde voor informatie kreeg ik gelijk een medewerkster aan de telefoon met de juiste informatie en mijn mail werd ook beantwoord, hier werd ik heel blij van!
Goede morgen, Het telefonische fontact was heel vriendelijk, heel fijn en duidelijk. En nee ik zou het absoluut niet beter kunnen! Complimenten. Anna M eens
31 aug 2023
De service met de nieuwe rollator. Toen bleek dat de oude rollator niet meer te maken was, werd die door de thuiszorgwinkel afgevoerd. Alles was super geregeld.
het artikel werd vlot bezorgd op het adres dat ik had opgegeven. En het doet wat het moet doen. De plek op mijn moeders enkel was al snel aan het verbeteren.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Hoekstra, Bedankt voor uw mooie recensie! Fijn om te horen dat het nu beter gaat met uw moeders enkel! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl