thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.354 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

5 jul 2023

Vriendelijk en snelle levering. Daar wordt je blij van!

Gebeld of rolstoel voor mijn schoonmoeder op voorraad was. Die was er en bij gelijke betaling volgende dag thuis. Was ook zo! Top geregeld!
9 mei 2023
Snelle afwikkeling van retournering en aankoop van passende maat verbandsandalen. Telefonisch ben ik goed en vriendelijk te woord gestaan.
RM
Ria M.
Heerewaarden
25 dec 2023
De fijne omgang met de hulpbrengenden en de hulpmiddelen, die ik inmiddels gekregen heb; dat is fantastisch en ik ben dankbaar daarvoor.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Habtemariam, Erg bedankt voor uw positieve beoordeling over ons! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle levering. Gaan nog aardig wat nuttige boodschapjes in het tasje. Fijn in gebruik. Prettig zitje als je even wil rusten. 👍🏻
16 okt 2023
Het was voor mij onduidelijk of er een tas bij zou zijn. We hebben de boodschappentas gegokt en die blijkt nu overbodig te zijn.
17 okt 2023
Beste meneer/ mevrouw Marz, Bij de MultiMotion Double zit inderdaad de tas die is afgebeeld op de foto op onze website. Als u vragen had over de rollator had u altijd contact met ons op kunnen nemen via de mail: info@thuiszorgwinkel.nl of via ons telefoonnummer: 073-5220518 Met vriendelijke groet, Luuk van Raak Team Thuiszorgwinkel.nl
15 aug 2023
Snelle service, goede afhandeling en fijne verbandsandalen voor mijn moeder ! Ik zou geen advies geven want alles is prima.
12 okt 2023
A. Telefoon wordt opgenomen! B. Denken mee over oplossing geconstateerd probleem en daarmee soepel en adequat omruilen.
12 aug 2023

Prima

Ik werd per mail goed geïnformeerd over de levering van mijn bestelling. En het bestelde werd netjes afgeleverd.
26 jun 2023
Goede service, meedenken in oplossing (zowel wat betreft zorgproducten als het transport) en erg klantvriendelijk!
IB
Ingeborg B.
Nieuwe-Tonge
4 aug 2023

Klantenservice verleent echt goede service

Schoenen zijn van goede kwaliteit. Snel bezorgd en het omruilen van schoenen was na een mailtje geen probleem.
5 jun 2023

Prima rollator

Prima Rollator TRACK 4.0 dubbel inklapbaar VERNIEUWD. De rollator is zoals in de beschrijving stond. Degelijk.
13 jul 2023

helder in communicatie en maken waar…

Helder in communicatie en maken waar wat ze aangeven. Binnen de gestelde tijd en onder de genoemde condities.
13 sep 2023
Alles werd direct goed en verzorgd gebracht ben erg tevreden als ik weer wat nodig heb bestel ik het bij U
6 okt 2023

Alles werd goed geregeld om de hulp…

Alles werd goed geregeld om de hulp middelen aan te schaffen en de hulp middelen zijn goed van kwaliteit
23 aug 2023
Goede service snel antwoord op vragen. 4 sterren omdat er altijd ruimte moet overblijven voor verbetering
9 aug 2023
Mijn (telefonische) bestelling is prima verzorgd, hoewel ik bij de betaling eerst nog een fout maakte.
22 sep 2023
Er is telefonisch contact gezocht om af te stemmen omtrent bestelling en dat is goede service vind ik
Toen ik zelf een verkeerde bestelling deed mocht ik hem zonder kosten omruilen. Dat is echt service
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Steeman, Erg bedankt voor uw positieve review! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en dat u tevreden over ons bent! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snel telefoontje dat de rugzak een week.later leverbaar was. Die ontving ik inderdaad een week later
23 sep 2023

Snel reageren en meedenken

Meedenken, snelle reactie als ik bel. Tot nu toe niet de ervaring dat ik dan tijden in de wacht sta.