thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.336 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

16 mrt 2024
Snelle levering, vriendelijke verkoopervaring
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Hommes, Heel erg bedankt voor de 5 sterren! Wat fijn dat de wandelstok snel is binnengekomen. Veel wandelplezier ermee (: Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Wees duidelijk!!

Wat duidelijkheid in de mails doet wonderen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van Hemelrijck, Excuses voor de verwarrende mails. Echter hopen wij wel dat u zeer tevreden met uw stoelleestafel (en wellicht de elleboogkrukken) (; Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Aanrader

Snelle levering en product zoals verwacht.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Taal, Fijn om te lezen dat de douchekruk voldoet aan uw verwachtingen. Bedankt voor de positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
23 mrt 2024
Duidelijke communicatie en goede levering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Mols, Heel erg fijn om te zien dat u tevreden bent. Bedankt voor de 5 sterren en veel plezier met de rolstoel! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
EK
E. K.
Colmschate
Prijs (goedkoopste) en leveringssnelheid.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Klaassen, Enorm bedankt voor de positieve review! Goed om te zien dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
goed op tijd geleverd en snel gemonteerd.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw de Ruiter, Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat u tevreden met uw rollator. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Producten van een zeer goede kwaliteit
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Collaris, Dank u wel voor de positieve recensie! Fijn om te zien dat u tevreden bent over de producten. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle en goede afwikkeling van de koop
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Boerema, Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met service (: Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
JS
Het was goed zoals het ging en beloofd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Scipio, Bedankt voor de positieve recensie! Erg fijn dat alles aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Prima

Op tijd leveren en optijd ophalen
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Gend, Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

snel en goed.

Wat jullie zeggen dat doen jullie
19 mrt 2024
Beste meneer/mevrouw Zwang, Dank u wel voor de positieve recensie. Veel plezier met de rollator! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Makkelijke site en snel geleverd.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Hendriks, Bedankt voor de positieve review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
24 mrt 2024
Keurig geleverd volgens afspraak
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Tiebout, Bedankt voor de positieve recensie. Wij wensen u veel plezier met het glijlaken! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle levering en mooi product
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Gier, Dank je wel voor de positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met het laken. We hopen dat het je comfort blijft bieden. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Altijd gezellig en een praatje
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Eterse, Bedankt voor de positieve recensie! Goed om te horen dat u het gezellig bij ons vindt. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel
Goed en vriendelijk personeel
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Roosmalen, Fijn om te horen dat uw tevreden bent met onze service. Dank u wel voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
normaal gedrag van een winkel
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van der Broek, Bedankt voor de review. We waarderen uw feedback enorm. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
GV
Snel en correcte levering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Verbeek, Heel erg bedankt voor de 5 sterren! Veel plezier met uw bedgreep. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Aandacht en medewerking
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Versteeg, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service. Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Product voldoet proma
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Tilburg, We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent! Dank u wel voor uw vriendelijke beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl