gamepc.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 nov. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
gamepc.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij gamepc.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 nov. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor gamepc.nl

207 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 jun. 2022
Ten eerste ben ik heel blij dat Patrick van gamepc met mij meedacht met het samenstellen van een gamepc voor mijn zoon van 15 jaar. Hij heeft nu een hele mooie en snelle pc. Toen de betaling via Paypal niet gelijk aankwam, was dat ook geen probleem. Ze bleven vriendelijk en behulpzaam, toen ik ze dit vertelde. En de pc is heel snel en netjes geleverd via Trunkrs. Goed verpakt! Letterlijk gamepc en monitor aansluiten en gamen maar! Volgende keer bestel ik weer bij Gamepc.

31 mei 2022
We hebben nu 2 pc 's gekocht hier. Ik vind dat als je adverteerd vandag bestellen is morgen geleverd, dan moet je dat ook waarmaken.. Hadden dinsdag besteld, woensdag komen werd uiteindelijk pas zaterdag. Pc is overigens wel helemaal prima, alles werkt naar behoren..

Beoordelingen voor gamepc.nl

31 okt. 2022
30 okt. 2022
20 okt. 2022
19 okt. 2022
18 okt. 2022
18 okt. 2022
16 okt. 2022
ik had ook een wifi adapter erbij bestelt en die heb ik niet gekregen
8 jun. 2022
15 mrt. 2022
Product snel geleverd zoals aangegeven en goeie communicatie. Wel een aparte leveringsdienst die ik niet kende, maar die waren juist heel erg gedreven en persoonlijk! Je kon via een app al aangeven wat je woonsituatie was voor de levering + een favoriete buur die het eventueel kon aanpakken en je had duidelijk inzicht waar het pakket was.
5 mrt. 2022
De besteling kwam optijd aan, is precies zoals omschreven en de service was ook uitstekend! Ik wilde in3 betalen maar mijn limiet was te laag dus stonden jullie er ook voor open om een regeling te treffen waardoor ik wel in3 kon gebruiken.. uiteindelijk is het mij gelukt om me limiet voor in3 te verhogen en alsnog het product dat ik wilde kunnen kopen! Ga vooral zo door!
10 mei 2022
Computer was snel geleverd. Volgende dag. Goed geïnstalleerd. Ik had de grootste behuizing genomen met glazen wanden. Helaas was een van de wanden niet goed te sluiten en ging bij het minste geringste open. Met een plakbandje vast gemaakt. Ik had geen zin om deze zware game PC terug te sturen.
13 mei 2022
Mijn eerste pc van GamePC.nl was na meer dan 10 jaar trouwe dienst eindelijk aan vervanging toe. Ondanks het wereldwijde tekort aan chipsets kon ik toch voor een goede prijs een beest van een machine samenstellen. Proost op nog eens 10 jaar een fantastische game-ervaring!
8 mrt. 2022
Snelle levering en goede service. Alleen vind ik het jammer dat de onderdelen waarvan je kon kiezen op hun site net veranderd zijn nadat ik mijn PC MAX heb besteld. De processor is nu een generatie omhoog gegaan, terwijl ik toen alleen de vorige generatie kon kiezen.
13 sep. 2022
Zoals altijd zeer vriendelijk en behulpzaam en snel. Maar het zou toch wel handig zijn als men eens iets zou doen aan het probleem om met bankcontact te betalen voor Belgische klanten, het probleem is al jaren gekend.
21 jul. 2022
Erg goede zaak voor game pc's. Ze kunnen je ook uitstekend helpen met het samenstellen als je zelf niet zo handig bent ermee. Enige is wel dat ze de hoe-speelt-mijn-game sectie wel wat mogen updaten met moderne games.
11 jul. 2022
Goed dat ze niet alles klakkeloos van de bestelling overnemen. Na kontakt te hebben genomen met mij is de pc aangepast om tot het beste performance te komen. Bedankt jongens hij draait als een tierelier
24 feb. 2022
Goed en mooi spul, het personeel geeft goed uitleg over het samengestelde product en geeft goede ondersteuning op technische vragen, en qua prijskwaliteit zijn ze niet duur. Echt een aanrader.
20 feb. 2022
Die pc is een cadeau voor mijn zoon. Hij kon zijn ogen niet geloven. Een professionele inestelde pc. De bezorging was ook prima. Ik wil die hele teame bedanken voor dit prachtig cadeau.
18 jul. 2022
De pc die ik hier gekocht heb is prima en het wordt op tijd geleverd. De behuizing had een klein deukje maar dat maakt mij niet zo heel veel uit want de pc werkt goed.
20 mei 2022
Prachtige laptop. Keurig alles wat nodig is, werd voorgeïnstalleerd. Alles werkte meteen. Keurige service. Zeer tevreden met de aankoop, Bezorgservice ook goed.