C.P.S. Nederland B.V.
9355 BXTolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.57 / 5.00

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

Wat late levering, maar de pc draait goed.

Pc besteld netjes op tijd binnen loopt als een zonnetje

Goed product en snel geleverd

computer besteld en volgende dag al bezorgd . alleen monitor was kapot dus een email gestuurd en kon hem gelijk terugsturen. donderdagmiddag verstuurd en nieuwe monitor werd dinsdag na een emailtje die ik stuurde gelijk zelfde avond bij ons bezorgd. ze konden de computer niet overclocken en heb gelijk dag later mijn 20 euro terug gehad. de computer werkt perfect en monitor nu ook

Super service Wij hebben veel plezier van de pc

De gekochte computerkast was qua materiaal matig. Plastic schroeven en dunne metalen zijplaten. Helaas geen videokaarten van bekendere merken. Wel snelle levering en goed in elkaar gezet. Het schroefje om een m.2. vast te maken ontbrak.

De levering kan beter, de rest is ok

Zeer tevreden over alles, vriendelijk en alles netjes afgehandeld

Het product was erg goed verpakt. en kwam netjes aan

Snel, volledig, en uitstekend verzorgd geleverd. Aanrader

Goede service

Bezorgen liet bij de deur zijn eigen telefoon en op een haar na mijn pc vallen. De pc zelf is prima, echter zou het fijn zijn geweest als er bij was vermeld dat er geen HDMI aansluiten voor mijn scherm op zat. Dit was niet het geval en moest ik alsnog een converter aanschaffen.

Niks te klagen, alles naar wens.

Ik bedoel, ik kan moeilijk een perfecte score voor de levering geven als er, door een "onvoorziene fout," de levering een dag later aankwam dan afgesproken. Maar verder is alles meer dan prima en over het algemeen ben ik daadwerkelijk zeer tevreden.

Morgen in huis? Nope. 2dagen vertraging sinds "onvoorziene omstandigheden" (Desktop had niet eens zo zeldzame onderdelen) Komt niet eens werkend aan Wegens slechte en nutteloze reacties van Support. Bij lokale handelaar laten nazien bios was niet compatibel met de CPU. Ik was al sceptisch met slechte reviews, die kloppen bij deze. Amateurs

Antwoord van gamepc.nl
Beste Diego, bedankt voor het schrijven van deze review. Nogmaals excuus voor de vertraagde levering. Hierbij had DHL ook nog vertraging wat het natuurlijk extra vervelend maakt. Voordat wij een computer versturen wordt deze voorzien van software en getest. Onze technische dienst zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het probleem op te lossen. Groeten team GamePC.nl
Helemaal uitstekend gegaan Goed op de hoogte gehouden hoelaat ze het pakket komen bezorgen,en 5 min voor bezorging nog een sms dat ze er over 5 min zijn Mijn zoon helemaal happy met zn nieuwe game pc Mijn cijfer een dikke 9

Twee laptops besteld, maar in eerste instantie maar één geleverd. Kwam door foutje in het systeem. Maar meteen de volgende dag kwam de tweede al, probleem opgelost

Mijn zoon heeft de pc samengesteld. Voor hem was het niet duidelijk dat er geen besturingsysteem bij zat. Misschien een idee om duidelijker erbij te zetten dat er nog extra software gekocht moet worden om het draaiend te krijgen.

Antwoord van gamepc.nl
Beste, bedankt voor het schrijven van deze review. Er is een mogelijkheid bij het samenstellen om te kiezen voor een kosteloze Windows demo installatie of een volledige installatie. Zou je contact met ons willen opnemen via support@gamepc.nl of via 0594-580240? Dan helpen wij je graag verder. Groeten team GamePC.nl