gamepc.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.57/5.00

658 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

Yessuuurr
Uitstekend, wat later ontvangen maar dat is logisch gezien de omstandigheden.
Uitstekende levering, deskundige werknemers een pracht van een pc, super blij mee!
Ja ben er super blij mee. Helaas was er iets in de pc afgebroken voor de rgb light waardoor het erg moeilijk was om te zoeken wat er aan de hand was. Voor de reat is alles uitstekend
top
Heb een probleem met mijn computer. Ik heb dit probleem gemeld en antwoord gekregen, maar het is nog niet juist opgelost en ik hoor nie meer van jullie
Kom zijn belofte qua levertijd niet na en leverd niet compleet. Gewoon slecht!!
Goede service, gevoel van persoonlijk contact, en alles netjes afgeleverd zoals het hoort.
Goed geholpen bij de keuze van de diverse onderdelen
Goede pc voor een goede prijs. Helaas was de levering 2x vertraagd, de eerste keer (maandag) werd er nog gezegd dat er dinsdag geleverd zou worden. In de vertragingsmail van dinsdag werd echter niet eens meer een datum genoemd. Reactie op de vraag wanneer de pc dan wel zou komen, kreeg ik pas laat op woensdag.
Goede service.
zeer goede afhandeling van onze bestelling en erg snel.
Prima, niets op aan te merken. Netjes op de hoogte gehouden via de mail over alle status updates en product en levering waren volkomen in orde.
Snelle levering, goede service!
Er was wat verwarring over de levertijd, maar is uiteindelijk gewoon aangekomen. De klantenservice was beetje onvriendeljkk maar alles is goed gekomen en verder geen problemen ofzo dus dikke prima. verder nog geen ervaringen
Het product werd niet op de afgesproken tijd geleverd. Eerst werd ik netjes geinformeerd over en ander bezorgmoment, maar nu werd die ook niet geleverd zonder geinformeerd te worden, hoe lang ga je in de avond zitten wachten?...de bezorger kan wel gewoon autopech hebben. In de loop van de volgende dag werd ik geinformeerd dat ze het zo druk hadden. Mischien een dag eerder kunnen melden?
Dag van de bestelling gauw even contact opgenomen of de samengestelde PC onderdelen goed zijn, hierna diezelfde dag de PC nog besteld en de volgende dag gelijk in huis. Ongeveer 2 Maanden verder en nog altijd veel plezier van mijn aankoop.
super service. duidelijke communicatie. super producten.
De levering was 2 dagen later dan aangegeven was. Dit zorgde voor problemen bij ons daar de andere pc al verkocht was. Toen wij hier telefonisch contact over hebben gehad werd een voorstel gedaan voor een compensatie. Echter hebben wij alleen een waardebon van € 5,- ontvangen die alleen te besteden is bij GamePc. Wij zien niet te vrede over de service heel jammer.
Hele dag gewacht op levering, niets gehoord. Ook geen bericht van vertraging. Klantenservice was ook met het verkeerde been uit bed gestapt. Pc is prima