Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

373 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden723 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

6 sep 2023

Verbeteren vervoersmethode

Kwaliteit was goed, maar door verzend periode van 4 dagen slechter als na 1 dag verzending. Tevens hebben wij elders bloemen abonnement, waarbij zowel verpakking als postbedrijf anders en beter is. Wellicht beter om andere vervoerder gebruiken voor waddeneilanden, is blijkbaar maar 1 post bedrijf wat conform opgave werkt.
7 sep 2023
Bedankt voor de review. Fijn dat de rozen van goede kwaliteit zijn! Nogmaals onze excuses voor de vertraging... 95% van de bestellingen komt op tijd aan, helaas zat uw bestelling bij de 5% met vertraging. Graag horen we welk post bedrijf goed kan leveren op de Waddeneilanden. Alvast bedankt voor het sturen! - Team Surprose 🌹
26 aug 2023

Tevreden

Voor het eerst besteld bij Surprose. Totaal twee bestellingen geplaatst. Eerst twijfelachtig geweest omdat ik een paar negatieve reacties voorbij zag komen. Na levering beide ontvangers erg tevreden, met als opmerking dat zij nog nooit zulke mooie rozen hebben gezien. Echter, helaas maar een weekje van hebben genoten.
28 aug 2023
Bedankt voor de mooie review. Fijn dat er van de rozen genoten wordt! Uit de foto hebben we voor de volgende keer nog als verzorgingstip dat een glazen vaas beter is voor de rozen. Glazen vazen houden na het schoonmaken van de vaas geen bacteriën vast namelijk, deze vazen hebben dat helaas wel, wat ten koste gaat van het vaasleven van de rozen. - Team Surprose 🌹

Mooie en verse bos rozen met drankje

Zowel zakelijk als privé bestel ik altijd bij Surprose omdat ik dan zeker weet dat mijn relaties een mooie en verse bos rozen ontvangen welke een flink aantal dagen blijft staan. De actie met het flesje drank erbij maakt het nog feestelijker en in verhouding gunstig geprijsd (dus hier voorlopig niet mee stoppen!).
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie complimenten, erg fijn om te horen dat de rozen zo worden gewaardeerd. We zien u graag terug voor de volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
19 okt 2023
Prachtige bos rode rozen ontvangen. Nog nooit bloemen bezorgd gekregen welke zo keurig netjes en mooi ingepakt zijn als bij jullie. De rozen een week geleden als cadeau verzonden en ze staan nog prachtig en ruiken heerlijk. Ik ben fan en zal vanaf nu al mijn bloemen bij jullie bestellen. Bedankt!
19 okt 2023
Bedankt voor deze mooie complimenten. Wat ontzettend fijn om te horen dat uw ervaring zo goed is! Tot de volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
25 aug 2023

Prachtige rozen, goed verpakt en snel verzonden!

Voor het eerst rozen verstuurd via Suprose. Vriendelijk te woord gestaan. Ik heb gekozen voor de EverRed rozen. De volgende dag, keurig verpakt verstuurd. Volgens m’n moeder heeft ze nog nooit zulke mooie rozen gehad. Ze worden steeds mooier zegt ze. Dus we gaan zeker terug komen!
28 aug 2023
Wat ontzettend fijn om te horen dat de rozen zo goed worden ontvangen en ervaren! Bedankt voor de complimenten, ook over de service! - Team Surprose 🌹

Vriendin was zo blij 👸

Uit mij ervaring, zeker top service ik kocht het voor 11 uur en het was vanavond al bij haar afgeleverd, de rozen zagen der ook nog is uitstekend uit. Voor mensen die afstand relatie hebben zeker onverwachts dit doen aanrader als je toch nog een gentleman wil zijn😜😂
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles zo goed is gegaan en dat uw vriendin van de rozen genoten heeft! - Team Surprose 🌹
15 nov 2023
De levering door DHL was slecht. 1ste poging door DHL geannuleerd en verplaatst naar de volgende dag. Ook deze dag werd het niet bezorgd vanwege een “beschadiging”. Contact opgenomen met Suprose en het werd direct opgelost. Bestelling werd opnieuw verzonden!
15 nov 2023
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service, onze excuses voor de levering! Bedankt voor deze positieve beoordeling. - Team Surprose 🌹
De rozen zijn niet echt wit,en er zitten roden stukjes aan veel rozen.De doos waarin ze in zaten stond op zijn kop,het wordt niet duidelijk aangegeven op de doos wat boven is.De website vind ik ook niet makkelijk en veel engels en ik kan geen engels.
31 mei 2023
Wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. We zouden uw feedback graag horen via: verkoop@surprose.nl.
9 jun 2023

The best roses EVER!!!!

Amazing service, on time delivery and helpful on the chat when needed. They made my girlfriends day with there competitive priced roses of great quality and packaging. Will highly recommend them and use them for sure in the future !!
14 jun 2023
Very nice to hear that the roses are as expected! We wish you a lot of fun with the roses! - Team Surprose 🌹

Bloemen besteld en nooit bezorgd.....wel prima opgepakt door Suprose

Bloemen besteld en nooit bezorgd ; vandaar 4 sterren. Echter ze hebben dat prima opgepakt en 3 dagen later kwamen de bloemen wel aan. Fout DHL , jammer want de verrassing was er in de tussentijd uiteraard van af.
Antwoord van Surprose.nl
Ik zie inderdaad dat u een nieuw en vers boeket heeft gekregen, fijn dat het alsnog op een goede manier is opgelost en er nog genoten kon worden van de rozen, dat zien wij natuurlijk het liefst! - Team Surprose 🌹
16 mei 2023
Prachtig rozenboeket en gebruiksaanwijzing. Wat meer water in washand gewenst. Gelukkig is watertekort tijdens transport niet fataal geweest voor 20 rozen. Pfff Laat in de middag begin avond geleverd ...
22 mei 2023
Fijn dat er van de rozen kan worden genoten. Bedankt voor de feedback, we nemen het zeker mee! - Team Surprose 🌹
18 mei 2023
Na vorige flop toch maar weer geprobeerd. Ondanks de gegevens via de chat dit keer prima gegaan. Duidelijke mails om de bestelling te volgen en de ontvanger was uitstekend te spreken over de kwaliteit.
22 mei 2023
Goed om te horen dat alles goed is gegaan en de ontvanger blij was met de rozen. Bedankt voor de mooie beoordeling! - Team Surprose 🌹
18 mei 2023
Komt snel en keurig aan, boeketten zien er mooier uit dan op de foto’s. Ik ben zeer tevreden vooral als je een druk werkende persoon bent is het lekker makkelijk voor je geworden om iemand te verassen!
Bedankt voor deze mooie review. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
Meerdere keren bos rozen besteld, 1x waren ze niet goed aangeleverd en gingen snel hangen. Contact gehad en een waardebon gehad met hetzelfde bedrag als wat ik kwijt was voor de rozen. Super netjes.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat het netjes is opgelost en er alsnog genoten kon worden van de rozen! - Team Surprose 🌹
16 mei 2023
Uitstekende service! Had een boeket rozen ontvangen die al half bedorven waren, direct foto's gemaakt en gemeld, en zonder moeite een nieuwe bos gekregen die wel perfect was. Zeker aan te raden!
22 mei 2023
Fijn om te horen dat zowel rozen als onze service zo zijn ervaren, bedankt hiervoor! - Team Surprose 🌹
20 sep 2023
verse mooie rozen worden allemaal heel netjes verpakt en het allerbelangrijkste: deze rozen bloeien nadat je ze in water hebt gezet, ze laten echt hun schoonheid zien!!! Ik adviseer iedereen!
20 sep 2023
Bedankt voor deze 5-sterren review. Wat goed om te horen dat er echt genoten wordt van de rozen! Heel erg fijn om te horen. - Team Surprose 🌹
25 aug 2023
het bestellen , de telefonische begeleiding , het bezorgen alles viel in de juiste plooi, + ook de kwaliteitsvolle rozen die geleverd werden bleven lang in perfecte staat wij komen terug !!
28 aug 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en er genoten is van de rozen! - Team Surprose 🌹
13 jul 2023
Mooie pioenrozen besteld, kwamen in een mooie stevige doos. Vond wel dat ze snel doodgingen na 3 dagen lag de tafel al vol met blaadjes en na 5 dagen heeft mijn vrouw ze al weg moeten gooien
13 jul 2023
Fijn om te horen dat de pioenen mooi zijn aangekomen. Zou u nog even contact willen opnemen met onze klantenservice over het vaasleven van de pioenen? Onze klantenservice zou er graag even naar willen kijken met u. - Team Surprose
2 jun 2023

Zeker een aanrader

De bloemen waren volgende dag al in huis Prachtige rozen, heel veel verschillende kleuren mogelijk! Zeker een aanrader om je vriend of vriendin te verassen met een persoonlijke boodschap
2 jun 2023
Bedankt voor de beoordeling, fijn dat de rozenservice zo goed is bevallen! - Team Surprose 🌹
FW
15 mei 2023

Perfecte en uiterst vriendelijke service!!

Perfecte en uiterst vriendelijke service.... Misschien vermelden dat je beter 1 dag op voorhand verstuurd om zeker geen dag te laat toe te komen......zeker als je met Bpost werkt....
16 mei 2023
Ontzettend bedankt voor deze review, we nemen het zeker mee! Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹