profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

829 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.442 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

GZ
Gerard Z.
Utrecht
3 dec 2023
bestellen gaat gemakkelijk. Op vragen wordt snel en vriendelijk geantwoord, algemene indruk is dat het een zeer professioneel bedrijf is.
Vlugge levering na bestelling, en met een andere optie komen toen ik hetgeen dat ik eigenlijk besteld had momenteel niet leverbaar was.
Tijdig verstuurd en de juiste informatie over het pakket verkregen. Pakket was goed ingepakt zodat het niet beschadigde onderweg
13 jun 2023
Goed te lezen dat het zo goed is gegaan! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 okt 2023

Top bedrijf.

Duidelijke website, makkelijke bestelprocedure, gunstige prijs, kleine hoeveelheden te bestellen en snelle en keurige levering.
AK
Ab K.
Rotterdam
17 sep 2023
Vanwege het te strakke bandjes om de dozen zijn 4 dozen van de 50 onbruikbaar geworden, dus dat kunnen ze beter niet meer doen
Antwoord van profipack.nl
Zoals besproken, is dit zeker iets om mee te nemen, onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Profipack
31 aug 2023
Prima tape en afspraak nagekomen. Verzending van 6,95 voor 1 rol tape is nogal duur, maar prima uitleg gekregen van Claudia.
1 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn zullen Claudia en alle andere profi-toppers u natuurlijk weer helpen en uitleg geven. Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 okt 2023
Knappe spullen, sterke zakken en eigenlijk alles goed; persoonlijke antwoorden, meedenken en daags erna al geleverd. Mooi!
12 sep 2023

Snelle levering en goede service

Snelle levering. Er was iets mis gegaan bij de levering maar door snel handelen van profipack vrijwel direct opgelost
19 sep 2023
Wij werken met heel veel gemotiveerde mensen en mensen kunnen wel eens een foutje maken. Fijn dat u ons de kans heeft gegeven het weer voor u op te lossen! Bedankt daarvoor en voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Pofipack
1 aug 2023
Levering mooi op tijd als beloofd. Producten doen voor mij niet onder voor duurdere alternatieven die ik ook gebruik.
22 aug 2023
Wij doen er alles aan onze prijzen zo laag mogelijk te houden, zonder aan kwaliteit in te leveren. Fijn dat het ook nu weer bevestigd wodt, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 jun 2023
Viel op dat het product er snel was, zoals beloofd. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, precies how it's supposed 2 be.
2 jun 2023
Alle voorraadartikelen proberen we dezelfde dag nog te verzenden, super als dat zo wordt gewaardeerd. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Goed bedrijf !

Mooi materiaal en goed verpakt. Goede communicatie. Hier ook de mogelijkheid om een kleinere hoeveelheid te kopen.
Probleem met de bezorging van DHL werd goed en snel opgelost door de firma Profipack netjes en correct afgehandeld
7 nov 2023
Het verkeerde artikel was geleverd. Gebeld en hier deden ze niet moeilijk over, hebben direct de goede opgestuurd.
besteld en binnen 2 dagen geleverd en betalen achteraf ook geen probleem. Product is ook naar verwachting. Super!
Antwoord van profipack.nl
Wat een super beoordeling, hartelijk dank en veel plezier van de dozen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 aug 2023

Uitstekende klantenservice

Snelle verzending, snelle reactie EN oplossingen van de klantenservice van een verkeerd besteld product. Top!
1 sep 2023
Wat een "Top!" beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 okt 2023

Persoonlijk contact - Super service

Persoonlijk contact bij probleem met voorraad van een product en geweldig alternatief geboden! Super service.
21 jul 2023
Smorgens een bestelling doen en die later op de dag al meteen kunnen ophalen (ik was in de buurt). topservice
24 jul 2023
Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Ook voor de afhalers staan we klaar! Met vriendelijke groet, Team Profipack
28 okt 2023

Het probleem goed en snel opgelost.

Er werden in eerste instantie de verkeerde dozen geleverd, maar Profipack heeft het snel en goed opgelost.
22 jun 2023
Lekker snel en ze denken mee. Als je eens een proefsetje wil, hoef je niet meteen 1000 stuks te bestellen.
26 jun 2023
Ons Profi-team staat altijd voor u klaar en helpen u graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 nov 2023
Ik kreeg mijn bestelling snel, er was iets mis mee en ze hebben onmiddellijk een nieuwe toegestuurd. Top!!