profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.443 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

23 jul 2023
Goed product en snel bezorgd, volgende dag al bezorgd!
24 jul 2023
Wij proberen voorraadartikelen nog dezelfde dag te verzenden, super als dat zo wordt gewaardeerd, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
JD
Janita d.
Hoogblokland
Snelle levering en artikelen zijn van goede kwaliteit!
2 jun 2023
Wij worden vrolijk van zulke mooie beoordelingen, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 dec 2023
Goed verpakt! En de kerstpakketten zijn mooi gevuld 😊
Snelle levering, goeie prijs en kwaliteit verhouding
22 sep 2023

Boekverpakkingen

Super snel geleverd. Degelijk verpakt. Prima service.
4 sep 2023

Zeer tevreden!!

Goed product voor een goede prijs en snelle levering.
15 sep 2023
Wij houden van tevreden klanten, dank u wel voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
IB
I.C.H B.
Huizen
1 jun 2023
Het bestelde product is in perfecte staat aangekomen.
2 jun 2023
Dat zijn goede berichten, dank u wel voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
BL
Bert L.
Drunen
8 okt 2023
Gekregen wat ik heb besteld en de kwaliteit was goed
13 aug 2023
Gemakkelijk bestellen en betalen. Zeer snel geleverd
22 aug 2023
We blijven er blij van worden dat ons harde werk zo wordt beloond, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 nov 2023
Gewoon weer goed en snel zoals altijd. Ga zo door !
1 nov 2023
Contact voor alternatief indien niet tijdig binnen
16 okt 2023

Toppers

Eerste keer besteld als particulier. Alles was top!
2 aug 2023
Makkelijk bestellen op de site en snelle levering.
22 aug 2023
Onze Profi-webshoppers doen er alles aan om het bestellen op de website zo makkelijk mogelijk te maken, super als dat zo wordt gewaardeerd, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
HW
Henk W.
Valthermond
7 jul 2023
Snelle levering, mede door een goede transporteur.
Antwoord van profipack.nl
Meestal wordt er pas iets over de transporteur gezegd als het misgaat, nu een keer een positief geluid, dat is ook weleens leuk! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
20 jun 2023

Tevreden!

Snelle bezorging en goede informatie op de website.
20 jun 2023
Wij worden blij van tevreden klanten, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 jun 2023
Mooie en stevige dubbele golf dozen, zeer tevreden.
9 jun 2023
Wij worden blij van tevreden klanten, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 mei 2023
Super! Perfecte verzenddozen en een snelle levering
17 mei 2023
En een Super beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 nov 2023
Mooi produkt gemakkelijk besteld en snel geleverd
17 okt 2023

Prima!

Alles is keurig geregeld en op tijd binnen gekomen

superservice

snelle levering en superservice ook als er wat is