profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling!
3 mrt 2024
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijne middag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling!
20 mrt 2024
Vanwege een typefout in de productomschrijving (7x textielband vermelden bij de set omwikkelingssnoer, maar je moet polyester band bestellen) het verkeerde artikel besteld. Dit is dus niet te gebruiken. En dan weigeren om de aangebroken rol retour te nemen vind ik belachelijk. Erken je fout en neem je verlies.
Antwoord van profipack.nl
Goede morgen Anne, Ondertussen is er contact geweest en is alles weer opgelost. De foutieve rollen zijn geretourneerd, gecrediteerd en het geld is teruggestort. Bovendien zie ik dat de juiste rollen al naar u zijn verzonden. Mocht u twijfelen tussen een juiste product voor u of ergens anders hulp bij nodig hebben, laat het ons dan weten. Het Profipack Team staat voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Zorg dat het rekeningnummer klopt bij de bedrijfsnaam, en niet via mondu..
Antwoord van profipack.nl
Beste Leon, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We hebben dit even voor u nagekeken. U heeft een online bestelling geplaatst op onze website en daarbij gekozen voor de betaalmethode Mondu. Mondu is een onafhankelijk financieel bedrijf. Wanneer u via Mondu bestelt, ontvangt u ook de bankgegevens van Mondu en niet van Profipack. Op basis van ons onderzoek lijkt het erop dat u verder geen contact heeft opgenomen met Profipack voor andere verzoeken, dus alles lijkt volgens de normale gang van zaken te zijn verlopen. We hopen dat u wel blij bent met de tape die u heeft ontvangen en wensen u dan ook veel plak-plezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Niet heel netjes ingepakt De zakjes lijken geel Ipv wit
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Ik zie op de foto niet heel duidelijk wat er mis is. We gaan contact met u opnemen, zodat we kunnen kijken of we dit kunnen oplossen!
PM
P.h. M.
Helmond
Profipack , voor mij de bekendheid ,van de op dit moment aanwezigheid , daar ik blijkt achter af via een ex-medewerker c.q. vertegenwoordiger ooit het zelfde artikel heb gekocht. Verder is uw service geweldig

Top prijs-kwaliteitverhouding en topservice

Een ruim assortiment, een heel duidelijke website, concurrerende prijzen en snelle, correcte levering, helemaal volgens verwachting. Gewoon niets op aan te merken!
Antwoord van profipack.nl
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Op naar een fijne verdere samenwerking!
Goed product en snelle levering.
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel het product als de snelle levering. Fijne dag!
Klantvriendelijk en goed (telefonisch) advies, snelle levering.
Antwoord van profipack.nl
Dat is fijn om te horen, we zijn altijd goed te bereiken zowel telefonisch als per e-mail. Bedankt voor je beoordeling!
IH
Irene H.
Den Haag
De dozen zijn van goede kwaliteit, en werden snel geleverd.
Heeft ons uit de brand geholpen bij een te late bestelling
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn dat we jullie uit de brand konden helpen door snel te leveren!
BS
Bram S.
Huizen

Goed en snel

Goede keus en goede prijzen en ook nog snelle levering.
10 feb 2024

Prima

Snelle levering, product is wat ik er van verwacht had
RS
Robby S.
Hoofddorp
24 feb 2024

Redelijke prijs en goede kwaliteit

Redelijke prijs, goede kwaliteit. Bezorging ook prima
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!

Vrijdagavond besteld en zaterdag meteen verstuurd.
MH
Marc H.
Amsterdam
Goede producten, goede prijzen en snel geleverd
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fijne beoordeling!

Dikke 10

Supersnelle levering, keurig verpakt. Dikke 10
Antwoord van profipack.nl
Hier worden wij blij van! Fijne avond! :)