profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
profipack.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor profipack.nl

869 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 apr. 2022
Echt een topservice van Profipack! Na het ontdekken van een productiefout in enveloppen die ik besteld had, belde ik met Profipack hierover. De volgende dag had ik al een nieuwe doos binnen met goede enveloppen. Echt helemaal super, dank voor jullie snelheid en service!

9 mrt. 2022
Toen wij onze producten bestelden stond er dat alle producten op voorraad waren en dat het de volgende dag geleverd kon worden. Echter kregen wij na bestelling al snel een bericht dat de order vertraging had opgelopen en dat het een paar dagen kon duren omdat 2 van de 3 producten niet op voorraad waren. Na weer een dag kwam het bericht dat het helemaal niet meer leverbaar was op relatief korte termijn. Door de klantenservice netjes opgelost met een alternatief en geld retour. Toen we de bestelling kregen was alleen de helft maar geleverd. Ook dit wordt wel weer netjes opgelost en is het tweede deel inmiddels onderweg naar ons. Als webshop eigenaren weten wij dat er altijd wat mis kan gaan. Deze beoordeling is dan ook vooral bedoelt om te laten zien dat sommige onderdelen gewoon net wat secuurder kunnen. Wij zijn op zoek naar een vaste partner voor ons verpakkingsmateriaal. Er is veel keuze in leveranciers en op basis van de tijd van bestellen tot tijd van totale levering zouden we onze bedenkingen hebben. Echter door de goede service van de klantenservice, zullen wij het nog een keer een tweede kans geven. Prijzen en assortiment is namelijk prima ( als het er is ;-) ). Zorg gewoon dat je voorraad indicatie online op orde is of haal het gewoon weg, maar mede op basis van die voorraad kies je soms tussen product a of b.

Beoordelingen voor profipack.nl

Antwoord van profipack.nl
Veel plezier van de brievenbus doosjes en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
21 nov. 2022
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling en veel plezier van de omsnoeringsmachine. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.nl
Veel plezier van de big bags en hartelijk dank voor de mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 nov. 2022
17 nov. 2022
Fijn dat de boekverpakkingen en brievenbusdoosjes goed bevallen! Dank u wel voor deze mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
15 nov. 2022
17 nov. 2022
Bedankt voor de beoordeling en veel plezier van de krimpfolie. Met vriendelijke groet. Team Profipack
15 nov. 2022
17 nov. 2022
Hartelijk dank voor uw bestelling en succes met inpakken in de dozen. Met vriendelijke groet. Team Profipack
14 nov. 2022
17 nov. 2022
Hartelijk dank voor deze 5 sterren, we blijven er blij van worden! Met vriendelijke groet, Team Profipack
13 nov. 2022
17 nov. 2022
5 sterren, we kunnen er niet genoeg van krijgen, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
12 nov. 2022
17 nov. 2022
Veel plakplezier met de papieren tape en hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 nov. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 nov. 2022
Fijn dat de tape dispenser goed bevalt! Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 nov. 2022
Hartelijk dank voor de beoordeling. 5 sterren voor het poetspapier, veel poetsplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 nov. 2022
Dank u voor deze mooie beoordeling en succes met puinzakken! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 nov. 2022
De noppenfolie is goed voor bijna elke verpakkingsklus. Veel inpakplezier en hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 nov. 2022
Veel puinruimplezier met de puinzakken en dank u wel voor deze mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 nov. 2022
Wij blijven super blij met 5 sterren, dat het veelpak opvulpapier maar veel mag vullen. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 nov. 2022
Hartelijk dank voor uw super beoordeling en veel plezier van de heerlijke legerdekens! Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 nov. 2022
11 nov. 2022
5 sterren voor de noppenfolie, we zijn er blij mee! Dank u wel en veel inpakplezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 nov. 2022
17 nov. 2022
We blijven blij worden van 5 sterren! Hartelijk dank! U veel plezier van de puinzakken en big bags. Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 nov. 2022
17 nov. 2022
Heel veel plezier van de postdozen en hartelijk dank voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack