profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

773 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.578 beoordelingen in totaal

Duidelijke webshop en uitgebreide extra informatie en advies gekregen toen ik telefonisch contact op nam. Wel werd mij toen gezegd: vóór 16.00 uur besteld heb je het de volgende dag in huis. Dus toen ik vóór 14.00 uur besteld had en de volgende ochtend mijn track&trace code nog steeds een ERROR gaf, maar weer contact opgenomen. Bleek het daar nog op een pellet te liggen… Daar was ik niet blij mee aangezien ik voor de volgende dag (vroeg) extra hulp had geregeld en zonder spullen kon ik niet verder. In overleg tot de compromis gekomen dat ik het zelf direct kon komen halen en dan nog 5% korting op de factuur kreeg. Koste mij wel twee uur extra van mijn dag maar was blij met de oplossing.

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

2 jul 2024
1 jul 2024
29 jun 2024
4 jul 2024
Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijne dag!
8 jul 2024
De aflevering via DPD was slecht: niet afgeleverd terwijl we thuis waren op het moment van aflevering. De communicatie van DPD volgend op de niet aflevering was onduidelijk en tegenstrijdig. Met een beetle geluk heb ik dan toch het pakket verkregen (zelf opgehaald) en het pakket zelf was in orde. Bij een volgende bestelling zal ik expliciet voor een andere koerierdienst vragen. Indien niet mogeljk, zal ik de bestelling noodgedwongen annuleren en bestellen bij een anders severance die niet met DPD als koerierdienst werkt. Vriendelijke groeten
9 jul 2024
Bedankt voor de beoordeling! Jammer om te horen dat de levering met DPD niet is gegaan zoals het normaal gaat. Mijn collega heeft hier ook al een melding van gemaakt bij DPD om te kijken waar dit mis gaat. Mocht je echt een andere verzendwijze willen, kunnen wij altijd kijken wat we voor jullie kunnen betekenen! Stuur ons gerust een mailtje.
8 jul 2024
Pakket later geleverd dan bij bestelling aangegeven. Waar door in de problemen met eigen zendingen
9 jul 2024
Bedankt voor jouw beoordeling! Helaas zie ik inderdaad dat het pakket 1 dag langer onderweg was. Soms komt dit helaas door drukte voor. Hopelijk kom je nog eens bij ons terug!
20 jun 2024
Al meerdere keren iets besteld en telkens tevreden over snelheid en leverwijze. Indien iets niet voorradig bleek te zijn werd ik persoonlijk opgebeld door een vriendelijke en hulpvaardige man. En daar ben ik helemaal OK mee, niets vervelender dan bij levering te moeten vaststellen dat er zaken ontbreken om dan zelf contact op te gaan nemen enz... topbedrijf, ik heb mijn leverancier gevonden en blijf hier ook bij!
24 jun 2024
Bedankt voor deze top review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Tot een volgende keer!
12 jun 2024

Klein foutje bij levering snel opgelost

Bij de levering van mijn bestelling bleek een verkeerde kleur kit in de doos te zitten. Foutje, kan gebeuren. Na een mail aan Profipack kreeg ik snel een vriendelijke reactie. De juiste kit is vervolgens kostenloos en razend snel alsnog opgestuurd. Professioneel opgelost, super service!
17 jun 2024
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijn dat alles snel opgelost kon worden. Fijne dag!
25 jun 2024

Alles is super

Alles op voorraad. Goed verpakt. En snel geleverd. Meer hoef ik niet te zeggen. Top service. Wij gebruiken de steigerfolie om onze wanden in te pakken. En gebruiken de brander om alles om de wand strak in te pakken
28 jun 2024
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat de folies bevallen, we helpen jullie graag een volgende keer weer!
19 jun 2024
Fijne website en hele vlotte levering. Alleen heel jammer dat het beneden in de ontvangsthal gezet is en niet op de 5e etage. Voor ons dames is het bijna niet te doen deze grote dozen naar boven te brengen.
SV
25 jun 2024
Wij zijn steeds terugkerende klant, onze orders gaan altijd zeer snel, en het verpakkingsmateriaal voldoet aan onze wensen. Groetjes Sandy Catz'n wood
28 jun 2024
Top beoordeling, bedankt! Tot een volgende keer!
12 jun 2024
Foutje gemaakt bij het orderpicken, maar na telefonisch overleg gelijk opgepakt en de dag erna de juiste producten ontvangen. Thanks!
17 jun 2024
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Helaas wordt er nog wel eens een pickfoutje gemaakt, maar gelukkig is dit snel opgelost! Fijne dag!
27 mei 2024
We hadden een fout gemaakt in de bestelling. In overleg met de klantenservice snel gewijzigd en in orde gemaakt. Top service !
3 jun 2024
Fijn dat u tevreden bent met onze klantenservice. Fijne dag!
23 jun 2024
Nix beter doen houden zo!! Ik bestelde het, en de volgende dag werd het al geleverd, top!!!
24 jun 2024
Bedankt voor deze top beoordeling! Fijne dag!
19 jun 2024

Altijd vlotte levering en service

Altijd vlotte levering en goede communicatie! Ook als het eens misloopt! Dus heel tevreden!
20 jun 2024
Bedankt voor deze perfecte beoordeling! Tot een volgende keer!
18 jun 2024
Helder, duidelijk, snel en prijs/kwaliteit prima op orde. Fijn bedrijf!
30 mei 2024

correcte levering

overzichtelijk verpakt. materiaal voldoet aan verwachtiging
3 jun 2024
Bedankt voor deze beoordeling! We helpen u graag een volgende keer weer!
4 jun 2024
Snelle en correcte opvolging van bestelling tot levering
24 jun 2024
De producten zijn heel mooi. Mar MOQ is te groot!
28 jun 2024
Bedankt voor de beoordeling! Wij zijn helaas bij sommige artikelen genoodzaakt om een MOQ in te stellen, omdat het bij een kleinere afname anders i.v.m. verzenden te duur wordt voor onze klanten. Mocht je echt een artikel willen hebben met een kleinere afname, kun je altijd contact met ons opnemen. Dan kunnen wij kijken wat we kunnen betekenen!
15 jun 2024
Top service en ruim assortiment. Snelle levering.
17 jun 2024
Bedankt voor deze fantastische review! Fijne dag!
13 jun 2024
Gewoon goed, professionele afhandeling en levering