profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze beoordeling! Fijne dag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling!
GR
Gerard R.
Castricum
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijne dag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijne dag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze beoordeling! Fijne dag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de fijne beoordeling! FIjne dag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Fijne dag!
The package has not yet been delivered. They keep sending a message every day that it will be delivered that day, but I still haven’t received the package
Antwoord van profipack.nl
Thank you for your feedback and apologies for the inconvenience! We have handed over the shipment to DHL, and indeed, it seems to be stuck there. I have just spoken with DHL, and they will look into how the package can still be delivered to you. If we have more information, we will get back to you immediately.
Beetje jammer dat ze niet reageren op mailtjes
Antwoord van profipack.nl
Wat vervelend dat er niet gereageerd is op jullie mailtjes. Ik denk dat er dan iets is misgegaan bij het versturen, of een miscommunicatie van onze kant. Ik ga u direct contacten en zorgen dat we het oplossen. Fijne dag!
AK
Ab K.
Rotterdam
Antwoord van profipack.nl
Goedemiddag Ab, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. Ik heb uw bestelgeschiedenis bekeken en gezien dat u 4 x een set van 50 postdozen heeft besteld. Bij geen van uw bestellingen is een beschadiging gemeld. Uiteraard kan het voorkomen dat een pakketje onderweg beschadigd raakt, en dat betreuren we zeker. Helaas kunnen wij echter niets doen als u het niet meldt en ons geen eventuele foto's stuurt. Onze vriendelijk klantenservice staat u altijd graag telefonisch te woord of antwoord altijd uw mail. Met vriendelijke groet, Team Profipack PS; Ab, u kunt beter even de klantenservice de foto's mailen van de dozen in plaats van meerdere revieuws te plaatsen over hetzelfde
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Fijne dag!

Levertijd

Product is zoals verwacht, goed verpakt en netjes afgeleverd. Enige minpunt: Alleen de levertijd is niet zoals beloofd. Ruim binnen de levertijd besteld maar niet geleverd op de dag zoals aangegeven.( dit lag niet aan de vervoerder, als ik de history bekijk.) Maar voor de rest ruim tevreden en zal hier nogmaals bestellen als we iets nodig hebben.
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze artikelen. Ik zie inderdaad dat er wat mis is gegaan tijdens het leveren, waardoor dit wat verlaat is geworden, excuus hiervoor. Wij zullen ervoor zorgen dat wij de volgende keer zo snel mogelijk de bestelling bij jullie bezorgen. Fijne dag!
9 mrt 2024

Snelle service en keurig verpakt

Snelle service, goed verpakt. Pas een product gebruikt deze is conform verwachting. Als ik weer iets nodig heb maak ik zeker gebruik van profipack.
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Bij een volgende bestelling gaan we weer ons best doen om aan deze verwachtingen te blijven voldoen!

Betere kwaliteit dan bouwmarkt

Zakken zijn idd van betere kwaliteit dan die van de bouwmarkt. Deze zijn beter bestand tegen scherpe voorwerpen. Geen gaten na eerste gebruik.
20 mrt 2024
Bedankt voor de beoordeling, kwaliteit staat bij ons voorop!
MV
maria v.
AMSTERDAM
17 mrt 2024

Fijne website en snelle levering

Gebruiksvriendelijke website met duidelijke informatie over de producten. Prijs kwaliteit is goed en snelle levering.
20 mrt 2024
FIjn dat de website en snelle levering bevalt! Fijne dag!
Online besteld, snel afgehaald.
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Wij zijn blij dat u de bestelde artikelen snel kon afhalen. Fijne dag!