hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Beschrijving
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller International B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS  Hilversum

Kamer van Koophandel 64665054
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.29 / 5.00

26.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 70.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hunkemoller.nl

ben heel tevreden

Snelle verzending. Goed geholpen bij afhalen in winkel.

goed

Ik heb mijn bestelling in de winkel (Zaandam) laten bezorgen. Echter is hij daar nooit aangekomen. Ik heb al 2 e-mails naar Hunkemoller gestuurd om duidelijkheid te vragen, maar ik krijg geen reactie. De bestelling is al betaald

Product niet leveren terwijl het in het standaard assortiment zit. Dan krijg ik het maar wat later i.p.v. de bestelling te annuleren

Ik had 2 pyama in de aanbieding besteld, maar krijg er 1. Voor mij is niet duidelijk wat er met mijn 2e artikel is gebeurd. Geen alternatief, in de winkel was genoeg van het artikel, beetje jammer dit

Was erg prettig om te ervaren. Nooit gedaan. Ga zo door.

We hebben de bestelling nooit ontvangen

Alles was top En super vriendelijk geholpen

alles is volgens verwachting verlopen.

U kunt mijn reactie t.a.v. de service nalezen in uw berichten inbox via facebook. Een reactie zou dan ook op zn minst fijn zijn. Aankopen meegeven in een doorzichtige plastic zak, zodat het hele centrum mijn onderzoek collectie kan bewonderen vond ik op zijn minst schandalig.

Snelle en correcte levering

Netjes bericht ontvangen goed geholpen in de winkel

Levering zeer slecht. Zondag 1 dec. zou het pakje bezorgd worden. Bericht adres is onbekend pakje terug naar afzender, Bezorging werd nu paar dagen later op dinsdag 3 dec. Onze sinterklaas viering was 1 dec. dus geen pakje op die datum. Mvg. Emmy Kokkeler

Love the product and shipping was super fast.

Alles prima

Geen bericht wanneer artikel in de winkel was gekomen

Later geleverd dan vermeld, tegoed niet kunnen gebruiken, zoekfunctie werkte niet goed, vijf items in winkelmandje vier in de bevestigingmail (dat item ook niet betaald, maar moet dan in andere bestelling).

Top

nvt