hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Beschrijving
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller International B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS  Hilversum

Kamer van Koophandel 64665054
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.29 / 5.00

26.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 70.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hunkemoller.nl

Op tijd geleverd (ondanks black friday drukte) en super kwaliteit, top

Product was wel betaald en zou geleverd worden, waarna ik een mail kreeg dat een deel van de bestelling niet meer aanwezig was. Gelukkig heeft de winkel, waar ik het pakketje opgehaald heb, dit probleem goed opgelost

Ondanks black Friday toch redelijk snel geleverd

ik heb mijn order niet volledig ontvangen en al 6 dagen wacht ik op antwoord en krijg ik zo een onbeschofte dame aan de tel, die zegt dood gewoon na 14 dagen mag je je geld terug vragen. nadat ik al tig mailtjes heb gestuurd en bijna 3 kwartier aan de lijn hangt voor dat iemand mijn te woord staat

snelle levering

Snel geleverd

Verkeerde maat ontvangen

Bijna alles was goed, maar ik vond wel dat er heel veel plastic gebruikt wordt. Elke bh in een apart plastic zakje en die vervolgens in een grote plastic zak, die in een papieren tas zat. Dat zou toch beter moeten kunnen. Verder wel echt prima levering, producten en service

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn klacht. Deze heb ik 5 dagen geleden ingediend. Heb 1 item niet ontvangen en wel voor betaald Graag mijn geld hiervan terug of nasturen

Mooie lingerie

Mijn pakket werd zelfs op zondag al bezorgd, zonder extra kosten. Keurig netjes verpakt. Maten helemaal prima. Heel mooi setje.

goede service klantvriendelijk fantastische medewerkers niks is hun teveel

Besteld en betaald Achteraf te horen krijgen dat een deel niet leverbaar is.... ook nog even vertraging van het pakketje

Producten afgehaald in winkel. Duurt iets langer dan thuisbezorgen.

Prima op de hoogte gehouden

Alles was goed

Het enige minpunt is dat als je iets retour doet dat je geen geld terug krijgt.

Geen commentaar alles was goed.

Levering duurde iets langer dan normaal, wat wel begrijpelijk is door Black Friday. De kleur van het product had ik anders verwacht dan op de foto, maar ben er als nog blij mee. Voor de rest was alles prima