hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.31 / 5.00

26.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

1x voor niets heen gefietst omdat pakje er nog niet was

1 dag geleden
Snelle levering en prima producten. Vooral de bh's zijn echt top altijd Vind het wel jammer dat alles in plastic verpakt zit, nergens voor nodig, in de winkel krijg je het ook niet in individuele plastic zakjes. Maar dat doet elke winkel helaas.

Product viel erg klein. Gelukkig beaamde de verkoopster dat ook. Altijd vriendelijke en goede service

Gewoon goed

Alles keurig en snel ontvangen. 1 artikel terug gebracht, helaas kon ik hiervoor geen gebruik meer maken van achteraf betalen. Wel goed geregeld dat het thuis werd bezorgd ipv de winkel. Ook dit werd snel bezorgd.

1 dag geleden
Altijd veel keuze je word goed en deskundig geholpen.

1 dag geleden
naar mijn mening niet helemaal eerlijk. ik had 4 bh's, waarvan de 4de gratis was, maar helaas niet goed zat en dus terug heb gestuurd. zie ik dat ze bij de factuur ineens de gemiddelde prijs van de bhs aanhouden waardoor mijn retour gezonden bh ipv €30,- nog maar €22 waard is. klopt niet helemaal? volgens mij zou ik gewoon een andere moeten mogen uitzoeken van max 30 euro zonder bij te betalen?

1 dag geleden
Levering ging goed, product paste helaas niet. Bij retourneren werd gezegd of een dhl punt of een ups punt. Helaas bij het DHL punt werd gezegd dit nemen we niet aan. Klantenservice van Hunkemöller gecontact nee ze zouden het wel aan moeten nemen. Maar dat doet dhl niet... mag Hunkemöller beter regelen.

1 dag geleden
goed geinformeerd. Juiste kwaliteit en prettige winkel om af te halen

erg fijn geholpen

Snelle levering en goede kwaliteit slips

Snelle levering, heel mooi verpakt..feestje om uit te pakken.Leuke tekst binnenkant van het deksel Setje wat ik besteld heb is super geweldig. En dat vind ik niet alleen

Was alles prima 10/10

Levering 3 dagen later dan aangegeven in info e-mail

Bezorging duurt erg lang en de verzendkosten zijn relatief hoog. Producten zelf zijn erg goed, alleen jammer dat alles per stuk in plastic verpakt zit met een hangertje eraan.

Alles was prima

Ik vind Hunkemoller een hele fijne winkel. De meiden zijn heel aardig enhelpen je altijd super fijn. Ik ga altijd met plezier en een volle tas de winkel uit

Ik had een bon van social deal en die kun je niet via internet inleveren. In de winkel zeer prettig geholpen.

Spontaan aanbieden om het artikel in een ander filiaal voor ons vast te houden omdat het in het huidige filiaal niet meer op voorraad was. Nu moesten wij daar zelf om vragen, maar fijner was als dit spontaan was aangeboden.

Álles is keurig op tijd afgeleverd