bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.279 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

12 aug 2023
Goed bezorgd en verzorgd
Antwoord van bosmenshop.nl
25 aug 2023
Bedankt voor de lovende recensie! We zijn zo blij dat je bestelling op tijd en in goede staat is aangekomen. Dat is iets wat we serieus nemen bij Bos Men Shop, want ons doel is om altijd uitstekende service en topkwaliteit te leveren. Nogmaals bedankt voor het winkelen bij ons!
24 sep 2023
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! We stellen je feedback erg op prijs en bedanken je dat je de tijd hebt genomen om deze te delen. We streven ernaar om onze klanten een unieke winkelervaring te bieden die onze visie op mode weerspiegelt, en we zijn blij dat je het leuk vond. Hoewel we alle feedback serieus nemen, hopen we dat je een geweldige ervaring zult blijven hebben als je bij ons winkelt.