fatboy.com/nl-nl

485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden880 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
Voor in onze tuin hebben we verschillende producten van Fatboy aangeschaft en we zijn overal even blij mee! Fatboy is wat mij betreft het enige merk met buitenmeubels die super mooi zijn om te zien (zulke leuke en originele designs!) én praktisch zijn (handig in gebruik, weersbestendig, makkelijk schoon te houden). De service bij Fatboy is ook top, alles kwam snel en goed verpakt binnen dus geen beschadigingen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Nadat ik van een van onze bestellingen geen bevestiging per mail kreeg ben ik ook heel goed en aardig geholpen door de klantenservice. Oftewel: heel blij met Fatboy!

Ik had een fatboy lamp waar de switch van afgebroken was. Ik bestelde een nieuwe voor 5 euro en moest nog eens 7 euro betalen voor shipping, overdreven veel!! Kan gewoon door de brievenbus en weegt niets.Nu had mijn zoon in Amerika hetzelfde probleem. De volgende dag vroeg ik er nog een toe te voegen - maar nee moest weer helemaal opnieuw bestellen en weer 7 euro transport bij betalen. Ik ontving de eerste uiteindelijk pas na een week… Heb de tweede niet meer besteld. Erg slechte klanten service het breekt af en vervangen is een extra business module. Waardeloos jammer Fatboy.

Beoordelingen voor fatboy.com/nl-nl

19 okt 2023
Vind het kussen niet echt warm worden
9 jul 2023
Ik heb mijn kussen nog altijd niet.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hallo Sem, Bedankt voor je bericht. We zien dat je een pre-order hebt geplaatst voor de Fatboy® king pillow stripe sandy beige. Ten tijde van de bestelling was deze niet op voorraad. We verwachten deze 20.07.23 weer binnen te krijgen. Dan zullen we deze uiteraard gelijk naar je versturen ! We wensen je nog een heel fijne dag !
16 jun 2023
De zoekfunctie en in contact komen
17 okt 2023
Kerkrade
16 mei 2023
Snellere levering
16 mei 2023
Hallo Jo, Bedankt voor je bericht. Heb je nog tips voor ons hoe we volgens jou onze service en levering kunnen verbeteren? Laat het ons dan weten via serviceteam@fatboy.com We wensen je een fijne dag !
31 aug 2023
Lange levertijd
1 sep 2023
Hi Anja, Bedankt voor je bericht. We zien dat we je bestelling op vrijdagmiddag 11/8 hebben ontvangen. Dat was helaas te laat om je order nog dezelfde dag te kunnen versturen. Dat hebben we maandag 14/8 first thing gedaan. We zien dat je order daarna op dinsdag 15/8 is geleverd :-) We wensen je heel veel plezier met de Fatboy® Edison the Petit met hoodie steam grey ! Fijne dag nog!