auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

905 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.941 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

de meest kritische beoordeling

2 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
7 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb verschillende malen op de site gekeken. Toen ik wilde bestellen was opeens de mogelijkheid voor een bed/ spiraal met een verstelbaar midden gedeelte verdwenen. Er stond niet bij waarom !? Toen ik bestelde en betaalde moest ik nog bijna 4 weken wachten op de levering. Hierover werd ik niet (goed) geïnformeerd. Dit is een behoorlijke misser van Auping. De kwaliteit is verder goed en de bezorger (Montrieurs) was top.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 mrt. 2023
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
26 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De status van de bestelling bleef steken op in behandeling..dat zou netter kunnen. Ook de communicatie via Montrieurs was beetje vaag, via sms daarna weer mail..hadden twee bestellingen waarvan een via AS Breda. Beide werden op zelfde dag geleverd maar op basis van de bevestiging van Montrieurs was dat niet geheel duidelijk…Verder overzichtelijke site en mooie configurator..dus puntjes op de I en dan waren t 5 sterren!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling en waardevolle feedback. Wij pakken intern op, zodat wij onze services in de toekomst kunnen verbeteren. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
20 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Online snel besteld, doordat er een sticker op de Auping matras zelf zit weet je ook precies welke matras je moet bestellen. De levering duurt circa 5 weken. Oude matrassen ook meegenomen en nieuwe matrassen door de bezorgers netjes goed op de bedden gelegd.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
23 okt. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
31 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Producten uiteraard méér dan geweldig, maar....

Producten uiteraard méér dan geweldig, maar de communicatie! Jammer dat deze zo onder de maat is. M.i. is er met weinig extra middelen een veel betere communicatie mogelijk!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
1 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mooi stevig bed, wij hebben gekozen voor extra verhoging en een donker grijze kleur, erg fijn en mooi. Ben er erg blij mee
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
27 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hoeslaken voor een topdek te universeel.

Een hoeslaken voor een topdek vind ik te universeel, zodat het voor een topdek van 180-200 cm net iets te ruim is.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Mocht het hoeslaken niet mooi passen kun je met je online aankoop binnen 30 dagen gebruik maken van je herroepingsrecht. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
2 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

20% korting net na bestellen

De week na de bestelling was er 20% korting. Ik had contact opgenomen of ik hier ook gebruik van kon maken en het verschil gerestitueerd kon worden. Daar werd in eerste instantie moeilijk over gedaan. De oplossing was terugsturen en opnieuw bestellen. Niet milieu en klant vriendelijk. Pas na een 2de keer aandringen kwam Auping tegemoet. Vandaar 3 ipv 1 ster.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 aug. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
8 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op zich zijn wij zeer tevreden over de aangeschafte matras, maar kort nadat we deze hadden besteld en betaald voor een bedrag van 450,-- werd er via allerlei reclame van Auping geadverteerd. Inmiddels van Auping bericht ontvangen, dat zij ons de korting alsnog zullen doen toekomen. Dit getuigd van grote klasse, wat hoort bij een goed product
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
13 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Handige manier van zoeken. Communicatie rondom het verwerken van de bestelling. Als ik tussendoor kijk, wordt alleen vermeld. In bewerking. Zou lekker zijn als er een indicatie wordt gegeven wanneer het proces daadwerkelijk in gang zal gaan. Aan de hand daarvan is het leuker om het proces van het maken van de matras te volgen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 mrt. 2023
Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons van je beoordeling te voorzien en zullen dit intern meenemen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
9 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

De eerste nacht slapen heerlijk.

De eerste nacht slapen heerlijk, de tweede ook en steeds beter. Weer terug bij Auping na een omzwerving naar een ander merk. Mijn rugklacht iedere morgen is met de nacht minder. Uitvoering is van de matras is zeker oké, mooi zoals de rits verwerkt is en ook de spiraalbodem is mooi afgewerkt. Kortp om ik ben er blij mee.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 okt. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog heel veel uitgeruste nachten toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zorgeloos betrouwbaar en goed.

Vanaf de bestelling via de Auping website tot en met de aflevering en in elkaar zetten een en al lof! Zorgvuldig, betrokken en professioneel. Ben erg blij met mijn aankoop van het original bed. Mooi om te zien is ook de kwaliteit van het bed, én de toegepaste constructie om de vering van het beddenspiraal te verdelen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
16 jun. 2023
Bedankt voor je beoordeling en deze mooie complimenten. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Keurig op tijd geleverd en in goede staat, behalve de verpakking die was veel te groot. Ging het ophalen bij DHL punt met grote boodschappenkar, maar pastte er niet in. Moest ik bij ophaalpunt veel te grote doos open maken en in stukken scheuren (viel niet mee) en voor het karton een papierbak zoeken pfff
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat de verpakking te groter was dan verwacht. We wensen je alsnog veel plezier toe met je nieuwe Auping producten. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Makkelijk online bestellen, gemiste korting 20%

Makkelijk online bestellen, overzichtelijke site. Verbeterpunt zou zijn dat je meer inzage in levertijd krijgt, deze was nu tot vlak voor gereedzijn onbekend. Tevens heel jammer voor mijzelf dat er nu een korting van 20% is en ik deze misloop, das serieus veel geld op een nieuw bed
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 jul. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen deze intern meenemen, zodat wij onze services en communicatie kunnen verbeteren.
20 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet duurzaam

Bezorgtermijn op website klopte niet. Daarnaast is 1 setje kussenslopen in een veel te grote doos bezorgen totaal niet duurzaam. Dit had een brievenbuspakket moeten zijn. In combinatie met verkeerde levertermijn is dit niet prettig voor zowel bezorger als ontvanger.
Beoordeling melden
BW
ben w.
groningen
7 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

eco-katoenen dekbedovertrek

Het materiaal (eco-katoen) van de dekbedovertrekken voldoet volledig aan de verwachtingen. Helaas is de lengte van 1 overtrek niet in overeenstemming met de beschrijving bij het betreffende artikel dat deze een extra lange instopstrook heeft....helaas (te) kort dus.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Spijtig om te vernemen dat de bestelling niet aan de verwachting voldoet. Het is mogelijk om je bestelling kosteloos te retourneren. Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen: Stap 1: Vul op het bijgeleverde retourformulier in welke artikelen je gaat terugsturen en leg deze in de doos. Stap 2: Plak retoursticker die in de doos zit op de doos. Stap 3: Lever je retour in bij een DHL Parcelshop bij jou in de buurt. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen zullen wij het bedrag crediteren. Indien gewenst kan je zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
4 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Snelle levering, prima. Oplossen van een probleem duurde iets te lang

Snelle levering, helemaal niets mis mee. Wel fabricagefout bij eerste matras (stiksels los) en de matras wordt vervangen dus ik heb voor de zekerheid nu maar om een extra tijk gevraagd. Doordat alles erg traag verliep, liep ik wel 20 euro verjaardagskorting mis.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Excuses voor de trage afhandeling maar fijn om te vernemen dat het naar wens is. De verjaardagskorting is alleen van toepassing om nieuwe aankopen en helaas niet op een service omruiling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
17 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De leveringstijd kwam niet overeen met wat op de website stond. Het duurde langer dan was aangegeven. Verder geen groot probleem. Telefonist was aardig en bezorgers ook. Ik twijfel nog of het bed niet te hard is maar dat ik nog een paar weken uitproberen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 jul. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback. Wij raden altijd aan om het lichaam minimaal 4 tot 8 weken te laten wennen aan het matras. Het matras zal dan haar souplesse bereiken.
7 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De feedback na het bestellen en betalen van de matras, zou beter kunnen. Er was geen voortgang rapportage, ik kreeg alleen te lezen dat mijn bestelling in 'behandeling' was. Matras is uitstekend en het feit dat het recyclebaar is, geeft een goed gevoel
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
7 apr. 2023
Bedankt voor je beoordeling en de gegeven feedback. Wij nemen dit intern mee. We hopen dat je veel plezier mag ervaren van het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
RM
Rob M.
Voorschoten
6 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Aankoop niet voor volle pond verzekerd: ernstig minpunt.

Het was vervelend om te zien dat de aankoop maar tot 100 Euro en niet voor het volle pond was verzekerd m.b.t. aankomst. Dit is de eerste keer dat ik het meemaak, en voor mij een reden om gereserveerd te staan t.o.v. aankopen via deze webshop.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 sep. 2023
Bedankt voor de bestelling! Alle aankopen via de Auping webshop hebben altijd volledige garantie. Zie de Auping garantievoorwaarden: https://www.auping.com/nl/klantenservice/garantie. De aanvullende garantie tegen betaling is niet van Auping maar van Trustedshop.
1 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Benieuwd !

Ik kan alleen oordelen over het proces tot nu toe. Bezorging op 6 maart is overeengekomen, maar dat moeten we even afwachten. Verder is alles tot nu toe naar tevredenheid en redelijk vlot verlopen. We zijn benieuwd hoe deze matras zal bevallen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 mrt. 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn om te vernemen dat de service tot nu toe naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.