auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

954 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.091 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Alles naar wens!

Goede communicatie, product erg goed en zorgvuldig verpakt, bovendien een kwalitatief hoogstaand product! Helemaal blij mee.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Nieuwe topper besteld en gelijk de oude meegegeven(voor recycling)! We liggen weer heerlijk stevig op onze Auping boxspring!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen jullie veel slaapplezier toe met de nieuwe topper. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
31 okt 2023

Vlot en goed

Bestellen ging vlot en goed geholpen met doorgeven productiedatum zodat Montrieurs alvast een afleverafspraak kon inplannen.
31 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
22 sep 2023

Snel bezorgd

De snelle bezorging vooral, dat het zondag is besteld..Voor de rest stevig verpakt en de artikelen in goede staat ontvangen.
26 sep 2023
15 nov 2023

Fijn bed

Duidelijke afspraken, fijn bed, comfortabel. Bij levering netjes geplaatst en verpakkingsmateriaal meteen weer meegenomen
15 nov 2023
5 nov 2023

Gewoon fantastisch kussen

geen kussen met rare vormen, dat geen maatwerk kent. Ligt gewoon heerlijk (ervaring na 3 verschillende kussen van 100+eu
7 nov 2023
3 dec 2023
Erg fijn dat het bed zo snel kwam. De montage is prima verlopen. De spiralen zijn geweldig. We slapen weer uitstekend.
Antwoord van auping.com/nl
Prima matras, goede service bij aflevering. Tijdens lange levertijd (9 weken) zou ik graag updates hebben ontvangen.
16 nov 2023
Snelle en nette levering. Afwerking van dekbed kan beter, sommige stiksels zitten los en moeten hersteld worden.
17 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We ontvangen graag wat foto's van het geleverde dekbed zodat we je hier verder bij kunnen helpen. Deze kun je versturen naar klantenservice@auping.nl onder vermelding van je ordernummer. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
FV
Fred v.
Blaricum
27 sep 2023
Goed en vriendelijk personeel en ook nog kundig. Mooie en nette zaak. Op het product moeten we nog even wachten.
28 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en dit mooie compliment. We wensen jealvast veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 sep 2023

Mooi snel geleverd,alleen DHL is niet…

Mooi snel geleverd,alleen DHL is niet bij ons geweest. S,avonds is iemand uit de buurt ons pakket komen brengen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat de levering van DHL niet vlekkeloos is verlopen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
24 mei 2023
Het kussen was er snel en netjes verpakt. Ook vond ik de optie om het oude kussen te laten recyclen zeer attent.
26 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren van het kussen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 jun 2023

Via de website een uitstekende keuze kunnen maken. Na de bezorging klopt alles, juiste maat en prima kwaliteit.
16 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling en dit mooie compliment. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 nov 2023
Vriendelijk en heel correct geholpen door de klantenservice. Ik ben al 15 jaar blij met Auping.en nog steeds.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling fijn om te horen dat je al jaren tevreden bent. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
29 okt 2023
Ik vond de dekbed hoes veel dunner dan ik normaal gewend ben.van auping. Niet gewend van Auping! Maar helaas
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat het dekbedovertrek niet aan je verwachting voldoet. Het is mogelijk om het dekbedovertrek te retourneren en de betaling retour te ontvangen. Via onderstaande link kun je nalezen hoe het dekbedovertrek geretourneerd kan worden: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren . Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
4 sep 2023
Goede en zeer toegankelijke website, het dekbed is van zeer goede kwaliteit, en voldoet aan mijn verwachting.
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.

Dekbed van mooie kwaliteit

Duidelijke website. Mooi dekbed gekocht. Zeer fraai afgewerkt en gemaakt van gebruikt dons. Snelle levering.
7 nov 2023
5 okt 2023
De bestelling ging heel vlot . En ook nog leuk dat auping jarig was en 25% korting kreeg op mijn matras
12 okt 2023
Fijn kussen, maar mis een zakje met vullingsmateriaal erbij. Kost ongeveer €18,00 om het erbij te kopen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback en je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
Goede service :matrassen werden uitgepakt en tot op het bed gelegd. Ze moesten daarvoor drie trappen op.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.