auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

955 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.093 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

27 aug 2023
Bestelling vlot geleverd, na retour ook weer snel terug betaald. Reden retour was dat kleur van product totaal niet overeen kwam met de afbeelding op de website
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
18 nov 2023
De artikelen waren uitverkocht op de website, echter na een telefoontje met een medewerker heb ik de artikelen de volgende week kunnen bestellen. Dank daarvoor!
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
EB
Eric B.
Tilburg
14 aug 2023
Goede produkten en prima geleverd. Jullie kunnen aangeven vooraf dat er een aktie aankomt met 20% korting. Dan had ik 2 weken gewacht en €1800.00 ruim bespaart.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens is. Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie over de bestelling? Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
1 aug 2023
Zeer prettige winkel! Aardige dame in winkel, vervolgens online besteld, nette afwikkeling, op tijd geleverd, en ook achteraf heeft Auping ons nog erg geholpen!
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent met onze service en we wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 nov 2023

Afwijkende kleuren

Button down systeem valt tegen, is wel erg simplistisch. Kleuren van dekbedovertrekken komen niet overeen met foto’s op de website. Verder wel mooie producten.
7 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling wat jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent in onze kwaliteit. Het is altijd mogelijk om een webshop order aan ons te retourneren. Via deze link kun je alle informatie vinden omtrent het retourneren: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren. Mocht je de bestelling toch houden dan wensen we je natuurlijk veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 sep 2023
Hoeslaken (antraciet) was door zon/licht verkleurd. Waarschijnlijk te lang gelegen (in een niet donkere ruimte) Verkleuring verdwijnt ook niet bij het wassen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. Graag ontvangen wij het product retour voor een verdere inspectie. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

overzichtelijke website…

duidelijke en overzichtelijke website met makkelijke overzichtelijke standaard keuzes wat het selecteren van de juiste maten en kleur eenvoudig en snel maakt!
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
JV
Jaap v.
Valkenburg ZH
17 aug 2023

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel niet meer beschikbaar

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel producten niet meer beschikbaar.Het is meer een uitverkoop van restanten, ergo minder aantrekkelijk dan het lijkt.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. De actie is een groter succes gebleken, dan we hadden verwacht. Wij doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk weer nieuwe voorraad te voorzien. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
15 nov 2023
Telefonisch contact goed en adequaat geholpen, thuis bezorging top met vriendelijke bezorgers ! Levering sneller dan verwacht, positieve ervaring dus !
15 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat het hele aankoopproces positief is ervaren. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 jul 2023
Via de klantenservice zijn we prima, vriendelijk en duidelijk, geholpen met de vragen die we nog hadden. We slapen nu in een heerlijk bed (Essential)
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat onze service naar wens is. Wij wensen je nog veel plezier toe van het Essential bed!
3 okt 2023
Gewoon een goed product. (Iniziomatras) De wachttijden waren alleen nogal lang. Een aflevertijd plannen was nogal beperkt. Weinig flexibel helaas.
17 okt 2023
Dekbed overtrekken gekocht, deze zitten nog in de verpakking, gaan zo mee naar het nieuwe huis. Ik werd fijn geholpen door personeel van eijerkamp.
17 okt 2023
Makkelijk te bestellen, mooi product. Beter kan de mogelijkheid om bij een afhaalpunt op te halen. Nu was het niet makkelijk om dat aan te geven.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Kwaliteit beddengoed licht teleurstellend

Dekbedhoes stond omschreven als katoensatijn en erg zacht. De stof is na wassen nog vrij stug, niet wat ik gewend ben van de Auping dekbedhoezen.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat het geleverde dekbedovertrek niet naar wens is. Wij hebben je inmiddels een email verstuurd naar aanleiding van de beoordeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
19 nov 2023
Ik heb online besteld maar verder niks van jullie gehoord tot na 8 wkn ik een telefoon kreeg van de bezorger om een datum af te spreken .
21 nov 2023
4 okt 2023
Gemakkelijk uit te kiezen welke matras bij je past en eenvoudig te bestellen. Levering is ook precies volgens de afgesproken tijd en manier.
16 nov 2023
De overtrek die ik kocht is naar wens! Heb wel ervaring uit verleden dat kleuren gaan vervagen. Ben benieuwd hoe lang het echt mooi blijft.
17 nov 2023
Bedankt voor je feedback en beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 okt 2023
De website was erg duidelijk. Ik werd prima door het gehele programma begeleid. De uiteindelijke bezorging verliep ook volledig naar wens.
26 aug 2023
Niets te klagen alles keurig geregeld, goed is goed. Aankoop, afhandeling levering en korting i.v.m. Jubileum. Zou het zo weer doen.
4 okt 2023

Heerlijke nachtrust

Duidelijke keuze mogelijkheden om tot het juiste matras te komen, stipte levering en een geweldig matras met een super nachtrust!