The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

19 mei 2023

Goede communicatie

Een procuct was niet op voorraad dus daarom werd mijn bestelling nog niet verstuurd. Maar na telefonisch contact was dit direct geregeld. Aangezien ik in de buurt woon kon ik ook direct langs komen om de bestelling op te halen. Erg fijne communicatie! Ik
19 mei 2023
Bedankt voor je positieve feedback en dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. We stellen je vriendelijke woorden over onze communicatie met de klantenservice zeer op prijs. Het is altijd ons doel om de best mogelijke ervaring te leveren aan al onze klanten, en we zijn blij dat we je probleem tijdig hebben kunnen oplossen.

Top

Ik had het verkeerde huisnummer ingevuld, hierdoor is het pakket retour gestuurd. Toen ik belde is het pakket direct opnieuw gestuurd en de volgende dag al in huis! Echt topservice, superblij mee. En de schoenen zijn prachtig. Dank dank dank!
6 jan 2024
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn zo blij dat onze klantenservice uw probleem snel en efficiënt heeft kunnen oplossen en dat u blij bent met de schoenen. Wij geloven er heilig in om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, dus het is geweldig om te horen dat we dit voor u bereikt hebben. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
14 mei 2023

Mooie duidelijke site

Bestellen en de juiste maat zoeken gaat heel goed. Makkelijk ook. Mocht het geruild of retour moeten gaat dat ook makkelijk en meteen duidelijk mail bericht over wanneer en of waar je pakketje is ook bij retour. En mooi I gepakt!
15 mei 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn zo blij dat het bestellen en vinden van de juiste maat goed voor je is gegaan. We stellen je vriendelijke woorden over het retourproces en je leuke opmerking over de verpakking zeer op prijs. Je tevredenheid is erg belangrijk voor ons, dus we zullen blijven streven naar een uitstekende klantenservice.
20 okt 2023
Heel snelle en correcte behandeling van e-mails, bestelling en omruiling. Ik raad jullie aan om dringend met een andere leveringsdienst te werken voor jullie pakketjes. Niet eenvoudig de dag van vandaag....
20 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het doorgeven van uw ervaring. Wij waarderen het dat u een snelle en correcte behandeling heeft gehad wat betreft e-mails, bestellingen en omruilingen. Als bedrijf zijn we altijd op zoek naar manieren om te verbeteren, en zoals aangegeven zijn we momenteel een nieuwe vervoerder aan het implementeren. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en elke gebeurtenis speciaal te maken met onze producten. Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback!
Geweldige service! Het artikel was te groot, en toen ik dat aangaf werd meteen (twee dagen erna kwam het pakketje binnen) een kleinere maat toegestuurd. Heel mooi verpakt en goeie prijs/kwaliteitverhouding.
19 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten! We zijn blij om te horen dat onze service geweldig was en dat we snel een vervangend artikel konden leveren. Wij streven naar klanttevredenheid door kwaliteitsproducten tegen redelijke prijzen te leveren. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden - we stellen het echt op prijs!
HV
hellen v.
eindhoven
31 okt 2023
prachtige sluier ,,, van het zelfde merk als de bruidsjurk ,, en moooooi lang ,,,, de bruid helemaal gelukkig ,, en ook niet duur in verhouding met de sluier die we eerst hadden en veeel te kort is ,,,
1 nov 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. We zijn blij om te horen dat uw bruid blij is met de sluier en dat u het een goede prijs vond in vergelijking met wat u oorspronkelijk had gepland. Bij BeautifulbrideShop.nl is het ons doel om bruiden te voorzien van kwaliteitsaccessoires en kledingstukken die hen helpen om er op hun trouwdag op hun best uit te zien en zich op hun best te voelen. Wij waarderen uw feedback!

Retourneren

Contact via mail was heel goed. Na retour "problemen", had ik een recentie achter gelaten werd ik meteen gebeld en geholpen. Probleem werd meteen opgelost. Bedankt dat er meteen gebeld werd!
14 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om het artikel dat u zocht niet te vinden, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat onze retourprocedure mogelijk heeft veroorzaakt. Bij The Beautiful Bride Shop streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback en zijn altijd op zoek naar manieren om de winkelervaring voor onze klanten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
14 jul 2023
Top winkel. Super behulpzaam en meedenkend. Ik ben fantastisch geholpen. Zelfs toen ik een week voor mijn bruiloft nog iets wilde omruilen. Dank daarvoor! Absoluut een aanrader dus!
15 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Het doet ons plezier om te horen dat ons personeel zo behulpzaam en meegaand was tijdens zo'n belangrijke periode. Wij waarderen uw aanbeveling en zijn dankbaar voor uw steun. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en we zijn blij dat we dat in dit geval konden doen. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke recensie!
31 mei 2023
Hele behulpzame en fijne klantenservice. Gebeld om mijn bestelling aan te passen en dit was geen probleem en werd meteen tijdens het telefoongesprek geregeld.
1 jun 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze klantenservice. We zijn blij dat ons team je kon helpen met het aanpassen van je bestelling en dat snel te doen. Bij ons staat klanttevredenheid voorop en we zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je beoordeling en we kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn.
2 paar besteld beiden mooier dan op het plaatje maat was perfect als je maattabel gebruikt. Alles netjes verpakt heel blij mee hou ze allebei !
4 nov 2023
Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met de twee paar schoenen die u besteld heeft. Uw tevredenheid over de producten is onze topprioriteit, en we zijn zo blij dat de maat perfect klopte toen u onze maattabel gebruikte. We zijn ook blij dat alles netjes verpakt was en in perfecte staat is aangekomen. Het is fijn om te weten dat u beide paren zult houden. Bedankt dat u voor BeautifulbrideShop.nl hebt gekozen!
17 mei 2023
Klantenservice is echt een 10+ waard. Zeer meedenkend en goede service. Schoenen zijn van hoge kwaliteit en bezorging is perfect!
18 mei 2023
Hartelijk dank voor je gloedvolle recensie! We stellen de positieve feedback over onze klantenservice, schoenen en levering zeer op prijs. Onze missie is het leveren van kwaliteitsschoenen en een superieure klantervaring bij elk contactpunt. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden - we kijken ernaar uit om je binnenkort weer van dienst te zijn.
14 aug 2023

Great Shop ♥️

Fast delivery and the garments are of high quality. Customer service answers questions quickly. Definitely recommend this shop x
15 aug 2023
Thank you very much for your kind words! We are very happy that you had such a positive experience with our shop and appreciate your recommendation! At Beautiful Bride Shop, we strive to offer the highest quality clothing and exceptional customer service. We are so glad we were able to meet your expectations.
6 jul 2023

Mooie kwaliteit

Levering binnen een week, artikelen goed verpakt. Jurk en top waren van hele mooie kwaliteit. Maten kloppen met hun maattabelen
7 jul 2023
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze levertijd, verpakking en de kwaliteit van onze jurk en top. Het verheugt ons dat u vond dat de maten nauwkeurig overeenkomen met onze maattabellen. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Superservice!!

Supersnelle verzending en de service is geweldig. Vriendelijke mensen. Fijne uitleg gehad. Aanrader. Zeker 5 sterren waard
31 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met ons bezorg- en klantenserviceteam. We streven ernaar de best mogelijke klantervaring te bieden en we zijn blij dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Je beoordeling wordt zeer gewaardeerd, en we danken je voor het aanbevelen van ons.
24 mei 2023
Quality of the product was excellent. Packaging was great. Delivery as promised, not late. I would use this company again.
25 mei 2023
Thank you so much for your review. We are so happy to hear that you were satisfied with our product quality, packaging and delivery. We pride ourselves on delivering an excellent experience to all our customers and it is our main goal to ensure complete satisfaction. Thank you for giving us the opportunity to serve you.
Goede service m.b.t. ruilen. De nieuwe maat wordt meteen gestuurd, terwijl je de oude maat nog terug moet sturen.
4 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback over onze omruilservice, en we zijn blij om te horen dat u de nieuwe maat snel hebt ontvangen. Bij ons bedrijf zetten we ons in voor een uitstekende klantenservice en een positieve winkelervaring voor al onze klanten. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen!
15 okt 2023

Bedankt

Fijn dat jullie te bereiken zijn en met ons mee willen denken in de verzending. Complete site met vele producten.
16 okt 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij dat u onze communicatie en de uitgebreide selectie van producten op onze site waardeert. Wij doen er alles aan om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat elke klant tevreden is. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
24 mei 2023

Aanrader

Overzichtelijke site met de juiste beschrijving van de items. Super blij met m’n prachtige schoenen, thanks!!
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat onze website duidelijk is en nauwkeurige productbeschrijvingen geeft. We streven ernaar de best mogelijke klantervaring te bieden, en het is geweldig dat je die bevredigend vond. Nogmaals bedankt voor je tijd!

Erg tevreden!

Heel snelle service en de bruidsschoenen de volgende dag al in huis. Zeer netjes en voorzichtig verpakt.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw vriendelijke woorden. Wij zijn blij te horen dat u onze snelle bezorgservice en zorgvuldige verpakking als zeer prettig ervaart. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om producten van topkwaliteit te leveren, naast een hoog niveau van klantenservice. Wij waarderen de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Nogmaals hartelijk dank!
Schoenen snel geleverd. Ook toen ik deze wilde ruilen, werd de juiste maat de volgende dag geleverd!
31 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We zijn blij te horen dat we je schoenen snel konden leveren en dat je ze gemakkelijk kon ruilen voor de juiste maat. Bij ons bedrijf streven we ernaar de best mogelijke service te verlenen en klanttevredenheid voorop te stellen. We waarderen het echt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.