The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

24 mei 2023

Aanrader

Overzichtelijke site met de juiste beschrijving van de items. Super blij met m’n prachtige schoenen, thanks!!
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat onze website duidelijk is en nauwkeurige productbeschrijvingen geeft. We streven ernaar de best mogelijke klantervaring te bieden, en het is geweldig dat je die bevredigend vond. Nogmaals bedankt voor je tijd!

Erg tevreden!

Heel snelle service en de bruidsschoenen de volgende dag al in huis. Zeer netjes en voorzichtig verpakt.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw vriendelijke woorden. Wij zijn blij te horen dat u onze snelle bezorgservice en zorgvuldige verpakking als zeer prettig ervaart. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om producten van topkwaliteit te leveren, naast een hoog niveau van klantenservice. Wij waarderen de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Nogmaals hartelijk dank!
Schoenen snel geleverd. Ook toen ik deze wilde ruilen, werd de juiste maat de volgende dag geleverd!
31 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We zijn blij te horen dat we je schoenen snel konden leveren en dat je ze gemakkelijk kon ruilen voor de juiste maat. Bij ons bedrijf streven we ernaar de best mogelijke service te verlenen en klanttevredenheid voorop te stellen. We waarderen het echt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
24 nov 2023
Uitstekend telefonisch te woord gestaan. Levering snel en correct. Product van goede kwaliteit
25 nov 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het doet ons plezier om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen aan de telefoon, en dat we een tijdige en nauwkeurige levering hebben kunnen leveren. We zijn ook blij dat u ons product van goede kwaliteit vond. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om elke klant te voorzien van producten en diensten van de hoogste kwaliteit. Wij danken u voor uw steun!
Top Bezorging zoals beloofd, alle producten geleverd en compleet en reageert netjes op mails.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij waarderen uw positieve feedback over onze bezorgservice, evenals onze reacties op e-mails. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om service van de hoogst mogelijke kwaliteit te bieden, zodat elke klant de beste ervaring heeft bij het winkelen voor een bruiloft. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn!
8 jul 2023

Betrouwbaar

Goed advies, denken echt mee en reageren snel op mail. Ook prima telefonisch te bereiken.
9 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback over het advies dat we hebben gegeven en onze snelle reactie op e-mails. We zijn ook blij om te horen dat u ons telefonisch goed bereikbaar vond. Wij streven ernaar om altijd een goede klantenservice te bieden en het is geweldig om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen!
18 nov 2023

Prachtige schoenen voor de grote dag!

Blij met mijn nieuwe bruidsschoenen! Snel geleverd en erg goed verpakt. Helemaal Happy!
19 nov 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen! We zijn zo blij om te horen dat u blij bent met uw nieuwe bruidsschoenen en dat ze snel en in goede staat zijn aangekomen. Ons team werkt elke dag hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke winkelervaring op onze website hebben. We stellen het erg op prijs om feedback te krijgen van klanten zoals u. Met vriendelijke groeten, BeautifulBrideShop.nl
13 jun 2023

Prima

Klantenservice was slecht bereikbaar. Uiteindelijk is de klacht netjes verholpen!
30 jun 2023
Sluier besteld. Zeer snelle levering. Goede prijs kwaliteit. Ben zeer tevreden
30 jun 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met de snelheid van de levering en de kwaliteit van ons product. Wij streven ernaar om onze klanten de beste producten tegen een betaalbare prijs te leveren, en we zijn zo blij dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw steun!

Top service

De manier waarop alles is verpakt is echt super en een hele snelle verzending
24 okt 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat u de manier waarop we onze producten verpakken waardeert en dat de verzending snel was. Bij Beautiful Brideshop.nl is onze grootste prioriteit het leveren van kwaliteitsproducten met een uitstekende klantenservice. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan!
20 jun 2023
Altijd perfecte en vriendelijke service en snelle leveringen. Heel tevreden!
21 jun 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent over onze service en snelle leveringen. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit en we zullen blijven streven naar de best mogelijke ervaring voor al onze klanten. Nogmaals bedankt voor je steun!
2 nov 2023
Snelle levering, wit fake fur jasje besteld. Een plaatje! Mooie kwaliteit.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie! We zijn blij om te horen dat de jas van imitatiebont snel is aangekomen en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Bij BeautifulBrideShop.nl streven we naar een uitstekende klantenservice en producten van topkwaliteit voor onze klanten - dus we zijn blij dat u een prettige ervaring had. Hartelijk dank voor uw aankoop en steun!
25 sep 2023
Super snelle levering in keurige verpakking! En ontzettend mooie spullen.
26 sep 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de snelle levering en de nette verpakking. Wij streven ernaar om klanten kwaliteitsproducten te leveren, en we zijn blij dat u tevreden was met uw aankoop. Bedankt dat u ons uw speciale dag toevertrouwt.
Ik had bruidssluier besteld en vragen er over en kreeg heel snel antwoord
11 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat u snel antwoord heeft gekregen op uw vragen over de bruidssluier. Hier in ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice door snel en accuraat te reageren op vragen van onze klanten. Wij danken u voor uw zaken en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
15 nov 2023
Super goede kwaliteit, fijne klantenservice en volgende dag in huis!
16 nov 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de kwaliteit van ons product en het serviceniveau van onze klantenservice. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat al onze klanten de best mogelijke service ontvangen en streven ernaar om hen een positieve winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
Snelle en correcte bezorging en mooie producten. Keurig bedrijf!
1 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! We zijn zo blij om te horen dat uw bestelling snel en accuraat is geleverd, en dat we u kwaliteitsproducten hebben kunnen leveren. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar dat onze klanten blij en tevreden zijn met hun aankoop. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent, en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
11 jun 2023
Super mooie schoenen, snelle levering ben er echt heel blij mee
18 jan 2024
Mijn trouwschoenen snel en mooi verpakt ontvangen! Blij mee :-)
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij om te horen dat u uw trouwschoenen snel en in perfecte staat heeft ontvangen. We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en stellen uw feedback op prijs. Bedankt voor het winkelen bij ons!
1 nov 2023

Geweldig

Snelle levering, mooi ingepakt en goede kwaliteit producten.
4 nov 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring had met onze snelle levering, mooie verpakking en producten van hoge kwaliteit. Bij Beautiful Bride Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en de beste producten om uw speciale dag nog gedenkwaardiger te maken. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en danken u voor het kiezen van ons als leverancier van uw bruidswinkel.
Mooie schoenen van prachtige kwaliteit. Snelle levering!
20 jun 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling van onze schoenen en de snelle levering. We zijn blij om te horen dat je de kwaliteit van ons product waardeert. Bij beautifulfulbrideshop.nl hebben we ons altijd ingezet voor het leveren van eersteklas producten met een uitstekende klantenservice. We streven ernaar dat onze klanten elke keer weer een fantastische ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen.