The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

Goede service en snel antwoord van de klantenservice!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze klantenservice. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en we waarderen uw feedback. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
11 okt 2023
Snelle reactie bij vragen en duidelijke oplossingen.
12 okt 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u snel antwoord kreeg op uw vragen en duidelijke oplossingen. Ons doel is altijd om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten zich verzorgd voelen. We zijn blij dat u dit bij ons heeft ervaren! Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.
1 sep 2023

Tevreden

Artikel was precies zoals beschreven en snel in huis
2 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten! We zijn blij om te horen dat u uw artikel snel heeft ontvangen en dat het nauwkeurig beschreven was. Bij Beautiful Bride Shop zijn we er trots op dat we onze klanten service en producten van de hoogste kwaliteit kunnen bieden. Wij waarderen uw feedback en zijn dankbaar voor uw klandizie.
20 aug 2023
Snelle levering, mooi produkt en mooi verpakt.
21 aug 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat we u zowel een snelle levering als een mooi product konden leveren. Het is ons doel om al onze klanten te voorzien van producten van de beste kwaliteit voor een goede prijs, dus we zijn blij om te horen dat u tevreden was met uw algehele ervaring. Bedankt dat u voor Beautiful Bride Shop hebt gekozen!
20 aug 2023
Zo fijn geholpen en de perfecte jurk gevonden
21 aug 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring had bij het vinden van de perfecte jurk bij ons en dat ons team behulpzaam was bij het helpen. Hier bij Beautiful Brideshop streven we ernaar om het winkelproces voor trouwjurken voor elke bruid zo aangenaam en stressvrij mogelijk te maken. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten!
9 jun 2023
Perfecte hulp gehad en SUPER SNELLE levering
10 jun 2023
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en vriendelijke woorden. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met ons supportteam en dat je levering snel was. Bij ons streven we ernaar om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. We zijn blij dat je zo'n prettige ervaring met ons hebt gehad. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
24 dec 2023
Mooie producten Sneller bezorgd dan gehoopt
26 dec 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie! We zijn erg blij dat u zo tevreden was met de producten die u hebt ontvangen en dat ze sneller zijn aangekomen dan verwacht. Hier bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om prachtige producten en een uitzonderlijke klantenservice te bieden. We kijken ernaar uit om u te helpen bij het vinden van de perfecte bruidslook voor uw speciale dag!
29 mei 2023
Makkelijke bestelprocedure, snelle levering.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je onze bestelprocedure gemakkelijk vond en dat onze levering snel was. We nemen de ervaring van onze klanten heel serieus en streven naar een uitstekende service. Wij geloven in een naadloze klantervaring van begin tot eind. Bedankt voor je feedback - het is essentieel om ons te helpen onze diensten te verbeteren.
De klantenservice is super behulpzaam.
11 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze klantenservice! Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring hebben. We zijn erg blij om te horen dat we dat voor u bereikt hebben. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
28 jun 2023
Snelle verzending en makkelijk ruilen
29 jun 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met de snelle levering en gemakkelijke retourzendingen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de klantervaring zo naadloos mogelijk te maken, en we waarderen uw feedback. We hopen dat u een heerlijke dag zult hebben en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
Snel geleverd voor een mooie prijs.
23 dec 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de snelheid van levering en de prijs van onze bruidsschoenen. Het is onze missie om altijd kwaliteitsproducten en -diensten te leveren tegen een betaalbare prijs. Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en dat u een gewaardeerde klant bent.
17 dec 2023
Snelle service …. Mooie productenxxx
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw recensie met ons van BeautifulBrideShop.nl te delen! We zijn zo blij om te horen dat u een snelle service en mooie producten heeft ervaren. We zijn er trots op dat we onze klanten producten van de beste kwaliteit en een uitstekende klantenservice kunnen bieden, en het is geweldig om te horen dat we aan die normen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Snelle en vriendelijke afhandeling!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u een snelle en vriendelijke afhandeling hebt ervaren. Bij Beautiful Bride Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om onze klanten snel weer te zien.
Handige website en snelle levering
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u onze website nuttig vond en dat onze levering snel was. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we die hebben kunnen waarmaken. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
13 okt 2023
Snel verzonden en mooie kwaliteit!
14 okt 2023
Hartelijk dank voor uw feedback! Wij waarderen de vriendelijke woorden over de snelheid van verzending en de kwaliteit van onze producten. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om onze klanten de beste service en producten te bieden. We zijn erg blij dat u tevreden was met uw ervaring. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
29 jul 2023
Snelle levering. Mooie producten.
30 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat uw ervaring met ons bevredigend was en dat u tevreden was met de producten en de snelle levering. Bij Beautiful Bride Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus uw tevredenheid is onze prioriteit. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Mooie schoenen en snelle levering
1 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de schoenen en de snelle levering. Wij streven ernaar om al onze klanten producten van hoge kwaliteit en uitstekende service te bieden, en wij waarderen uw feedback. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Goede service. Snel. Brede keuze
23 mei 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je een goede ervaring had met onze diensten en onze selectie breed vond. We streven altijd naar een uitstekende klantenservice en zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor je steun!
Snelle levering, netjes verpakt
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de snelle levering en verpakking van uw bestelling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de manier waarop we uw bestelling hebben verwerkt en waarderen uw feedback. Bij Beautiful Bride Shop streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en tevredenheid bij elke bestelling. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen en dat u een trouwe klant bent.
23 aug 2023
Snelle levering. Goede service
23 aug 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze levering en service. Het is ons een genoegen om een uitstekende klantenservice te bieden, en we waarderen uw vriendelijke woorden. Bedankt dat u voor BeautifulBrideShop.nl heeft gekozen!