The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

23 aug 2023
Snelle levering. Goede service
23 aug 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze levering en service. Het is ons een genoegen om een uitstekende klantenservice te bieden, en we waarderen uw vriendelijke woorden. Bedankt dat u voor BeautifulBrideShop.nl heeft gekozen!
2 aug 2023
Top kwaliteit, snelle levering
2 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om aan de hoogste normen te voldoen als het gaat om kwaliteit en levertijden. We zijn zo blij dat uw ervaring met ons positief was! We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
Snelle en correcte levering.
31 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat we onze goederen snel en accuraat bij je hebben afgeleverd. We streven ernaar de best mogelijke klantenservice te bieden en we waarderen je feedback.
30 dec 2023
Snelle service, goed product
1 jan 2024
Bedankt voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring had met onze snelle service en goede product. Bij Beautiful Bride Shop is het ons doel om onze klanten de best mogelijke winkelervaring voor bruiloften te bieden. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst te helpen!
10 aug 2023
Je wordt zeer goed geholpen
11 aug 2023
Bedankt voor de positieve feedback, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Bij Beautiful Bride Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en het is geweldig om te horen dat dat uw ervaring was. We hopen ook in de toekomst geweldige service te kunnen blijven bieden.
Snelle levering en de prijs
31 okt 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de snelheid van levering en de prijs van onze winkel. We zijn blij dat u tevreden bent met de service die u van ons team heeft ontvangen. Het is onze missie om onze klanten te voorzien van kwaliteitsproducten tegen een betaalbare prijs. Wij waarderen uw feedback en hopen dat uw ervaring positief blijft.
22 sep 2023
Mooie stola vlot geleverd!
23 sep 2023
Hartelijk dank voor de positieve recensie en voor het kiezen van BeautifulbrideShop.nl voor uw speciale gelegenheid. We zijn erg blij dat u tevreden was met de stola en dat deze snel en efficiënt is geleverd. Wij waarderen uw feedback en streven ernaar dat elke klant een geweldige winkelervaring bij ons heeft. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
14 jul 2023
Fijn, snel en meedenkend
15 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Het doet ons plezier om te horen dat u onze service snel en behulpzaam vond. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en we zijn blij dat u een prettige ervaring met ons heeft gehad.
Keurige snelle levering
13 jan 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze snelle levering. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om onze klanten service en producten van de hoogste kwaliteit te bieden. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en danken u voor uw steun!
7 sep 2023
Goede snelle service
8 sep 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! Het verheugt ons dat u tevreden was over de snelle service die u hebt ontvangen. Wij zetten ons in voor een uitstekende klantenservice en zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen.
Geweldige service
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw ervaring met beautifulbrideshop.nl. Wij streven ernaar om een uitzonderlijke klantenservice te bieden en zijn zo blij dat we onze belofte hebben kunnen waarmaken. Dank u voor uw vriendelijke woorden van waardering.
28 mei 2023
Snelle afhandeling
29 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij te horen dat onze service snel was. We zijn er trots op uitstekende service te bieden en proberen de klantervaring zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken. Nogmaals bedankt voor je feedback!
1 nov 2023
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze snelle levering. Wij streven ernaar om de best mogelijke service te bieden, en we zijn blij dat u dit met Beautiful Bride Shop heeft ervaren. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
11 jul 2023
Goede service!
12 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met onze service heeft gehad. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en wij streven ernaar om de best mogelijke kwaliteit te leveren. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en zal ons helpen om onze klanten te blijven bedienen met de uitmuntendheid die zij verdienen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle tijd.
19 jul 2023
Vlotte service
19 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring had met onze service. Bij The Beautiful Bride Shop streven we naar een vriendelijke en efficiënte klantenservice en daarom stellen we uw positieve feedback erg op prijs. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten!
10 nov 2023
Klantgericht
11 nov 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u onze service klantgericht vindt. Hier bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om de ervaring van elke bruid zo speciaal en plezierig mogelijk te maken. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om onze toewijding aan het leveren van hoogwaardige bruidsdiensten voort te zetten.
14 sep 2023
Goede service
15 sep 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en uw positieve recensie. Bij Beautiful Bride Shop doen we er alles aan om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we stellen uw feedback zeer op prijs. Wij streven ernaar om de bruiloftsplanningservaring van elke klant zo aangenaam mogelijk te maken!
28 aug 2023
Snel in huis
29 aug 2023
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze snelle levering! We doen ons best om ervoor te zorgen dat alle bestellingen snel aankomen, en het is geweldig om te horen dat we erin geslaagd zijn om aan uw verwachtingen te voldoen. Wij streven ernaar om producten en diensten van hoge kwaliteit te leveren aan al onze klanten, en we zijn blij dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
31 dec 2023
1 jan 2024
Bedankt voor het delen van uw feedback over onze bruidswinkel, beautifulbrideshop.nl. Wij stellen het op prijs om te horen hoe wij ons kunnen verbeteren en zetten ons in om onze klanten de beste winkelervaring te bieden. Wij streven ernaar dat iedereen een unieke en mooie bruidservaring heeft. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen dat u in de toekomst met plezier bij ons zult blijven winkelen.
15 jun 2023
16 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat je onze producten van goede kwaliteit vond. We streven ernaar om producten en diensten van topkwaliteit te leveren aan al onze klanten. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om onze service in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt dat we u van dienst mochten zijn.