The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

9 aug 2023
10 aug 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze winkel, beautifulbrideshop.nl! We zijn erg blij om te horen dat u zo'n positieve ervaring met ons heeft gehad. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service en winkelervaring te bieden, en we zijn zo blij dat we u een plezierige ervaring hebben kunnen bezorgen. Bedankt voor het delen van uw gedachten met ons en we hopen dat u in de toekomst terug zult komen!
8 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen! We zijn erg blij om te horen dat u al met al een positieve ervaring met ons had. Wij geloven in het leveren van uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, en we zijn zo blij dat u vond dat we dit bereikt hebben. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke feedback - het wordt zeer gewaardeerd.
25 jul 2023
25 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie achter te laten. We zijn zo blij dat u een positieve ervaring had met winkelen bij beautifulbrideshop.nl. Wij streven ernaar om onze klanten te voorzien van producten van hoge kwaliteit en een uitzonderlijke klantenservice, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u voor ons gekozen heeft!
24 jul 2023
24 jul 2023
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een vijfsterrenbeoordeling achter te laten! We zijn zo blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met winkelen bij beautifulbrideshop.nl. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven wij ernaar om onze klanten te voorzien van trouwproducten van de hoogste kwaliteit en een uitstekende klantenservice, en het is geweldig om te horen dat onze inspanningen succesvol zijn geweest. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit dat u binnenkort weer bij ons winkelt! Met vriendelijke groet, Het Beautiful Bride Shop Team
19 jul 2023
20 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met beautifulbrideshop.nl en waarderen de 5-sterren beoordeling. Het is onze missie bij beautifulbrideshop.nl om ervoor te zorgen dat onze klanten de perfecte outfit voor hun speciale dag vinden, en we zijn zo blij dat we in dat proces hebben kunnen helpen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
18 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn zo blij om te horen dat u al met al een geweldige ervaring met ons had! Wij streven ernaar om onze klanten een gedenkwaardige ervaring te bieden, en we zijn blij dat u een positieve ervaring had. Uw vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en wij waarderen uw steun. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
12 jul 2023
14 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat uw algemene ervaring met ons positief was. Wij streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring hebben en waarderen uw feedback. Als er iets is wat we in de toekomst kunnen verbeteren, aarzel dan niet om het ons te laten weten. Nogmaals bedankt voor uw steun!
5 jul 2023
6 jul 2023
Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! We zijn blij dat u een geweldige ervaring met ons bedrijf heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. We zijn er trots op dat we kwaliteitsdiensten leveren en streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te creëren. Uw feedback is erg belangrijk voor ons, omdat het ons helpt verbeteringen aan te brengen en ervoor te zorgen dat we een positieve ervaring blijven bieden aan al onze klanten. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
23 jun 2023
24 jun 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten, en wij waarderen uw vriendelijke woorden. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had de omruiling en danken u voor uw steun aan ons bedrijf. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en werken hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Uw feedback is van onschatbare waarde en wij danken u nogmaals voor uw klandizie.
20 jun 2023
21 jun 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling over ons bedrijf te delen. We zijn erg blij om te horen dat je een positieve ervaring met ons hebt. Je feedback is ontzettend waardevol voor ons en we streven ernaar om altijd de best mogelijke service te bieden. Bij ons bedrijf vinden we klanttevredenheid het allerbelangrijkste en we zijn er trots op dat we kwaliteitswerk en uitstekende resultaten leveren.
20 jun 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij dat je de algehele ervaring als prettig hebt ervaren en ons een 4 uit 5 hebt gegeven. Feedback van onze klanten is van onschatbare waarde om ons te helpen onze diensten te verbeteren. We nemen alle opmerkingen serieus en gebruiken ze om ervoor te zorgen dat we onze klanten de best mogelijke service blijven bieden. Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
4 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en we zijn blij om te weten dat u van onze diensten heeft genoten. Bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring met ons hebben door uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten te leveren. We waarderen de feedback van onze klanten en werken hard om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We hopen dat je in de toekomst voor beautifulbrideshop.nl zult blijven kiezen!
3 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We waarderen uw feedback en zijn blij dat u uw ervaring met ons over het algemeen als prettig hebt ervaren. We begrijpen dat er misschien een paar gebieden waren waar we het beter hadden kunnen doen en we nemen alle opbouwende kritiek serieus om te streven naar de best mogelijke klantervaring. Bij ons streven we ernaar om onze toewijding aan klanttevredenheid op alle gebieden van de dienstverlening te laten zien en we danken je dat je ons de kans geeft om te verbeteren.
1 jun 2023
2 jun 2023
Dank u voor de geweldige recensie en voor het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat je van onze diensten hebt genoten en ze een vijfsterrenbeoordeling waardig vond! Uw feedback is uiterst waardevol voor ons, omdat we er voortdurend naar streven de best mogelijke service te bieden. Nogmaals dank, we kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn.
26 mei 2023
Dank u voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Wij streven ernaar onze klanten een uitzonderlijke service te bieden en streven er altijd naar hun verwachtingen te overtreffen. Wij nemen klanttevredenheid serieus en waarderen uw feedback.
3 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We waarderen je mening en waarderen de ervaringen van onze klanten. We begrijpen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad en het spijt ons om dit te horen. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en we verontschuldigen ons als dit in jouw situatie niet het geval was. We hebben nemen persoonlijk contact met je op om het alsnog op te lossen. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven, want klanttevredenheid is voor ons een prioriteit.
16 okt 2023
Wordt beoordeeld

EXTREEM SLECHTE BEZORGING

The beautiful bride shop verstuurd haar items met DPD. Een zeer grote fout in het proces van klanttevredenheid. Bij items die vóór een bepaalde datum (de huwelijksdag) binnen moeten zijn, kun je je shop niet toevertrouwen aan een middelmatige bezorgservice als DPD. Mijn pakket is afgelopen week bijzonder genoeg 4x bezorgd, maar toch ook niet. Vanwege het niet kunnen bezorgen thuis, maar wel op een pickup point, heb ik op advies van DPD mijn afleverlocatie veranderd naar een DPD pick up point. Helaas kon het systeem daar niet mee omgaan. Resultaat: error en nog steeds geen pakket, een spoedlevering voor vandaag waarop gewacht maar inmiddels is het aangegeven tijdsblok voorbij en ben ik reeds 5 uur later dan gewenst en route richting bruidslocatie. Zonder pakket!
17 okt 2023
Geachte klant, Wij waarderen uw feedback over uw ervaring met onze verzendservice. Het spijt ons om te horen dat u te maken heeft met vertragingen. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben wanneer ze bij ons winkelen. Wij begrijpen het belang van een tijdige levering voor uw trouwdag en zullen dit probleem onderzoeken om verdere vertragingen of complicaties in de toekomst te voorkomen. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden. Ondanks dat dit niet meer helpt bieden wij altijd de optie om bij problemen het pakket via een andere bezorger opnieuw per express te verzenden.
8 jun 2023
Ik kreeg een Torselet in een vergeelde doos. Eenmaal de doos uitgepakt zat de Torselet onder kleine bruine vlekjes. Niet nieuw dus..
9 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. We waarderen je feedback. Hier bij [bedrijf] besteden we veel zorg aan de kwaliteit en presentatie van onze producten, en het is teleurstellend om te horen dat het deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. We streven ernaar dat elke bestelling perfect is en dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. Als we iets kunnen doen om je ervaring met ons te verbeteren, laat het ons dan weten. Wij zullen persoonlijk contact met je opnemen.
25 mei 2023
Meer dan 2 weken niks over mijn retour gehoord en gekregen. Ik kreeg alleen een melding dat mijn retour is aangekomen, en dat ze beoordeling gaan geven. Ik heb alles netje terug ingepakt, foto’s gemaakt. Nog steeds geen reactie. Ook telefonisch niet bereikbaar.
26 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te evalueren. Wij waarderen uw eerlijke feedback en streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bezorgen. Onze filosofie is om een eersteklas klantenservice te bieden en het spijt ons dat uw ervaring niet aan onze hoge normen voldeed. Helaas is het momenteel erg druk en hebben een kleine achterstand bij het verwerken van retourzendingen. Wij hebben uw retourzending 16 mei ontvangen en zullen het geld vadaag terugstorten. Wij waarderen de mening van elke klant en werken er hard aan om ervoor te zorgen dat al onze klanten in de toekomst een positieve ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt dat u dit probleem onder onze aandacht heeft gebracht.
21 okt 2023
zakdoekje was heel erg gekreukeld ,ook nadat ik het zelf gestreken had. ik heb een week moeten wachten op mijn bestelling en had geen tijd meer om het artikel te ruilen en terug sturen was ook geen optie want dan had ik niets om te geven.
22 okt 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet ideaal was. Bij The Beautiful Bride Shop streven we ernaar dat al onze bestellingen snel en nauwkeurig worden uitgevoerd, en we verontschuldigen ons voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het frustrerend moet zijn geweest om geen tijd te hebben om het artikel te ruilen of te retourneren. We zullen contact met u opnemen om te kijken of het nog kunnen oplossen.