The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

10 nov 2023

Geen geld terug bij retour

Schoenen zien er mooi uit, maar geld terug krijgen als je iets retour stuurt... ho maar. Blijven mailen met de klantenservice, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug.
11 nov 2023
Bedankt voor uw feedback over onze schoenen. We zijn blij dat u ze aantrekkelijk vond. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven we naar de best mogelijke klantenservice en streven we altijd naar een positieve winkelervaring. Wij verontschuldigen ons voor het feit dat het retourproces niet naar wens was en zullen dit verder onderzoeken. We hebben persoonlijk contact met je opgenomen om het probleem direct op te lossen. Nogmaals bedankt voor uw review en we hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
26 jun 2023
Het pakketje mag iets steviger en beter beschermd zijn, mijn sluier had ook beschadigd kunnen aankomen. Voor de rest mooie en kwalitatieve sluier en goede service.
27 jun 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de kwaliteit van uw sluier en onze service. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten artikelen van de hoogste kwaliteit kunnen bieden en waarderen uw feedback om ervoor te zorgen dat wij iedereen een positieve ervaring kunnen bieden. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat door de verpakking is veroorzaakt en zullen hier rekening mee houden bij toekomstige zendingen. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons, wij stellen dit zeer op prijs! Wij zullen noch contact u opnemen om er zeker van te zijn dat er geen beschadigingen zijn.
8 jun 2023
Ik kreeg een Torselet in een vergeelde doos. Eenmaal de doos uitgepakt zat de Torselet onder kleine bruine vlekjes. Niet nieuw dus..
9 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. We waarderen je feedback. Hier bij [bedrijf] besteden we veel zorg aan de kwaliteit en presentatie van onze producten, en het is teleurstellend om te horen dat het deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. We streven ernaar dat elke bestelling perfect is en dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. Als we iets kunnen doen om je ervaring met ons te verbeteren, laat het ons dan weten. Wij zullen persoonlijk contact met je opnemen.

Stugge trouwschoenen

Trouwschoenen besteld? Hartstikke stug en scherpe stikranden bij de hiel. Niet comfortabel, schoenen dus teruggestuurd.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel, beautifulbrideshop.nl, te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en vinden het jammer om te horen over uw ervaring met de schoenen. Hier bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar om hoogwaardige, comfortabele trouwproducten te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We hopen dat u in de toekomst iets perfects voor uw grote dag op onze website vindt. We zullen persoonlijk contact met u opnemen.
10 aug 2023
Pakket kwam te laat omdat er een verkeerd adreslabel op zat. Twee keer geprobeerd te bellen, maar niet bereikbaar
11 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons te horen dat uw pakket te laat is aangekomen door een verkeerd adreslabel. Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden en het is teleurstellend als dingen niet volgens plan verlopen. Wij waarderen alle feedback en zullen deze gebruiken om onze service voor u en andere klanten te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw input. We hebben inmiddels een email naar je verzonden en gevraagd of we nog ergens mee kunnen helpen.
6 aug 2023

Niet geschikt voor grotere buste of grotere maat

Er bestaan ook bruiden met grotere maten of buste , jammer dat daar niet genoeg artikelen voor zijn
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Bij Beautifulbrideshop.nl is het onze missie om uitstekende kwaliteit en een uitstekende selectie trouwkleding te bieden voor alle maten en lichaamstypes, zodat elke bruid een jurk kan vinden waarin ze zich mooi voelt op hun speciale dag. Wij verontschuldigen ons als we niet volledig aan dat doel hebben kunnen voldoen en zullen ernaar streven om de verwachtingen in de toekomst te overtreffen.
10 jun 2023
Goed geleverd maar onmogelijk om contact te krijgen... Klantenservice niet te bereiken.
11 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We waarderen je feedback en het spijt ons te horen dat je moeite had om contact op te nemen met onze klantenservice. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en we moedigen onze klanten aan om contact op te nemen als ze vragen of problemen hebben. Helaas waren wij de afgelopen dagen slechter per telefoon bereik drukte en een zieke medewerker. Wij beantwoorden alle emails binnen 1 dag (ook in het weekend). We nemen alle feedback serieus en danken je nogmaals dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. We hebben je vandaag een email gestuurd om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
5 mei 2023
Bestelling nog niet ontvangen na 8 dagen. Gemaild, geen reactie gekregen.
6 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij vermoeden dat onze emails in je spambox terecht zijn komen want we hebben op 28 april direct geantwoord. Je bestelling betreft producten met een levertijd van 7 tot 10 werkdagen. Wellicht heb je dit niet gezien. Uiteraard zijn we altijd bereid een deellevering te versturen.
28 mei 2023
Nog geen link gekregen dat mijn bestelling onderweg is na 8 dagen..
29 mei 2023
Bedankt voor je feedback. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen, en het spijt ons dat je de link om je bestelling te volgen nog niet hebt ontvangen. Bij ons bedrijf streven we naar het hoogste niveau van klanttevredenheid, en het spijt ons dat dit voor jou niet het geval is geweest. We hopen in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
16 dec 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons te horen dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Bij BeautifulBrideShop.nl doen we er alles aan om onze klanten een hoge kwaliteit van dienstverlening te bieden en we zijn teleurgesteld als dit niet lukt. Wij hebben je op 11 december geïnformeerd dat het bestelde artikel helaas is vertraagd. Wij zullen nogmaals contact met je opnemen om te zoeken naar een oplossing.
22 nov 2023
23 nov 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen. Wij waarderen alle feedback, omdat wij hierdoor onze diensten kunnen blijven verbeteren. We zijn blij dat u onze selectie trouwjurken aantrekkelijk vond, maar we begrijpen dat de ervaring van het winkelen bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij Beautiful Brideshop is het onze missie om elke toekomstige bruid een gedenkwaardige en plezierige winkelervaring te bieden. Wij streven ernaar dat elke klant een positieve ervaring heeft wanneer hij bij ons winkelt en bieden een uitstekende klantenservice en prachtige bruidsacessoires. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen om het eventuele probleem op te lossen.