The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

DL
D L.
Arnhem
18 apr 2024
19 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en uw waardering van vijf sterren. We vinden het geweldig om te horen dat u een geweldige ervaring met ons bij BeautifulBrideShop.nl heeft gehad. Het is onze missie om de droomdag van elke bruid uit te laten komen en we zijn zo blij dat we deel konden uitmaken van die van u! Wij waarderen uw vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
6 jan 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. Het verheugt ons dat u over het algemeen een goede ervaring met ons had en dat we uw bruiloftswinkelen aangenaam hebben kunnen maken. Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service en selectie te bieden, maar we begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering. Wij waarderen uw feedback en zullen ons best blijven doen om ervoor te zorgen dat alle klanten een geweldige ervaring hebben bij Beautiful Brideshop.nl.
25 dec 2023
26 dec 2023
Bedankt dat je de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. We zijn blij dat je je ervaring als geheel prettig hebt ervaren en waarderen uw positieve feedback. Wij waarderen al onze klanten en streven ernaar om producten en diensten van de beste kwaliteit te leveren.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad, en we danken u voor uw vriendelijke woorden. Bij BeautifulBrideShop.nl streven we ernaar om al onze klanten een uitzonderlijke winkelervaring te bieden door kwaliteitsproducten tegen geweldige prijzen aan te bieden. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten op elke mogelijke manier te blijven verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! We zijn zo blij om te horen dat u een geweldige winkelervaring heeft gehad bij beautifulbrideshop.nl - het is altijd ons doel om de best mogelijke service te bieden. Wij zijn trots op de kwaliteit en klantenservice die wij bieden, en waarderen uw vriendelijke woorden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.
24 nov 2023
25 nov 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van beautifulbrideshop.nl! Wij zijn trots op onze toewijding aan het aanbieden van trouwartikelen van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice, en we zijn blij om te horen dat uw ervaring goed was. Wij waarderen uw feedback en danken u voor het kiezen van ons voor uw bruidswensen.
21 nov 2023
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en uw ervaring met ons te delen. We zijn erg blij dat u van onze diensten hebt genoten en dat u de algehele ervaring als positief hebt ervaren. Wij streven ernaar om onze klanten uitzonderlijke service en producten van de hoogste kwaliteit te bieden. Het is ons doel om de trouwdag van elke klant extra speciaal en gedenkwaardig te maken, en wij waarderen uw feedback om ons te helpen dit doel te bereiken. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden!
16 nov 2023
17 nov 2023
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn zo blij om te weten dat u een geweldige ervaring had met onze winkel. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten de perfecte trouwoutfit voor hun speciale dag krijgen en we zijn blij dat we u daarbij konden helpen. Het is onze missie om service en producten van hoge kwaliteit tegen concurrerende prijzen te leveren en er tegelijkertijd voor te zorgen dat elke klant zich speciaal en gesteund voelt tijdens zijn of haar winkelervaring.
1 nov 2023
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We vinden het geweldig om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met winkelen bij beautifulbrideshop.nl! Wij streven ernaar om onze klanten de beste service en selectie te bieden, zodat hun speciale dag extra speciaal wordt. Wij waarderen uw steun en danken u dat u deel uitmaakt van de beautifulbrideshop.nl familie!
24 okt 2023
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n positieve recensie over onze winkel te schrijven. Wij waarderen het dat u het winkelen bij ons als prettig heeft ervaren en dat u de kwaliteit van onze producten uitstekend vond. Bij Beautiful Brides Shop streven we naar een eersteklas klantenservice en voeren we alleen producten van de hoogste kwaliteit. We zijn blij dat u een goede ervaring met ons had en we hopen onze klanten in de toekomst hetzelfde serviceniveau te kunnen blijven bieden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze winkel! Met vriendelijke groet, Het Beautiful Brides Shop Team
10 okt 2023
11 okt 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw ervaring bij Beautiful Bride Shop. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten de beste service en producten van topkwaliteit tegen een betaalbare prijs kunnen bieden. Wij waarderen uw positieve beoordeling en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
30 sep 2023
1 okt 2023
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om zo'n vriendelijke recensie voor ons achter te laten! We zijn zo blij dat u onze service voorbeeldig vond en dat uw algehele ervaring positief was. We zijn er trots op dat we onze klanten een eersteklas klantenservice en trouwkleding van hoge kwaliteit kunnen bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
28 sep 2023
29 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring had met winkelen bij ons, en we waarderen uw 5 sterren beoordeling. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus het is fijn om te horen dat u tevreden was. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te helpen!
19 sep 2023
17 sep 2023
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn zo blij om te horen dat u zo'n goede ervaring had met winkelen bij ons. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten kwaliteitsproducten en een geweldige algehele ervaring kunnen bieden. Wij streven ernaar dat elke klant een prettige winkelervaring heeft en we zijn dankbaar dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Bedankt voor het kiezen van beautifulbrideshop.nl!
2 sep 2023
3 sep 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie! We zijn zo blij om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad bij Beautiful Bride Shop. Ons doel is om ervoor te zorgen dat elke klant de best mogelijke winkelervaring heeft en het lijkt erop dat we dat voor u hebben gedaan. We zijn dankbaar voor uw feedback.
29 aug 2023
30 aug 2023
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een 5/5 ervaring met ons had. Uw positieve beoordeling betekent veel voor ons en dat stellen we zeer op prijs! We willen u nogmaals bedanken voor uw feedback en we hopen dat u bij ons zult blijven winkelen!
24 aug 2023
25 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om beautifulbrideshop.nl te beoordelen. Wij zijn blij dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad! Ons team is toegewijd aan het leveren van uitzonderlijke klantenservice en we zijn blij om te zien dat het uw verwachtingen heeft overtroffen. Wij wensen u het allerbeste voor uw speciale dag!
22 aug 2023
22 aug 2023
Hartelijk dank voor uw feedback en voor het geven van een 5/5 beoordeling. We zijn blij dat u een geweldige ervaring met ons had. Wij streven ernaar om klanten de best mogelijke service en selectie van trouwbenodigdheden te bieden, en het is geweldig om te weten dat we dit voor u hebben bereikt. We hopen u in de toekomst van dienst te kunnen zijn, mocht dat nodig zijn. Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden!
18 aug 2023
19 aug 2023
Beste Amber, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! We vinden het geweldig om te lezen dat u zo'n positieve ervaring had en dat onze diensten aan al uw verwachtingen voldeden. Wij streven ernaar om al onze klanten een uitstekende service te bieden.