The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

Goede service

Na telefonisch contact mooie schoenen besteld die 3 dagen later keurig werden besteld. Prima en netjes verpakt. Goede service!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback! We zijn zo blij dat u uw schoenen snel en in goede staat hebt ontvangen. Wij streven er altijd naar om uitstekende service te bieden, en het is geweldig om te zien dat u zo'n positieve ervaring had. Bedankt dat u klant bent van Beautiful Bride Shop!
18 jan 2024
Mijn trouwschoenen snel en mooi verpakt ontvangen! Blij mee :-)
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij om te horen dat u uw trouwschoenen snel en in perfecte staat heeft ontvangen. We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en stellen uw feedback op prijs. Bedankt voor het winkelen bij ons!
Snel verzonden, makkelijk ruilen of retouren, mooie producten!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is verzonden en dat het retourneren van producten gemakkelijk is. Wij zijn erg trots op het leveren van prachtige producten en we zijn blij dat dit tot uiting komt in uw ervaring met ons. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven!
Super service, meedenken, niets te veel!! Topbedrijf!!!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze service. Wij stellen uw positieve beoordeling zeer op prijs en zijn er trots op dat wij een topbedrijf genoemd mogen worden. Wij zetten ons in om de best mogelijke klantervaring te bieden en streven ernaar om vooruit te denken en nooit te veel van onze klanten te vragen. Bedankt dat u deel uitmaakt van onze beautifulbrideshop.nl familie!
Snelle en vriendelijke afhandeling!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u een snelle en vriendelijke afhandeling hebt ervaren. Bij Beautiful Bride Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om onze klanten snel weer te zien.
Snelle levering, netjes verpakt
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de snelle levering en verpakking van uw bestelling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de manier waarop we uw bestelling hebben verwerkt en waarderen uw feedback. Bij Beautiful Bride Shop streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en tevredenheid bij elke bestelling. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen en dat u een trouwe klant bent.
Keurige snelle levering
13 jan 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze snelle levering. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om onze klanten service en producten van de hoogste kwaliteit te bieden. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en danken u voor uw steun!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw feedback en uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen genoten heeft van uw ervaring met beautifulbrideshop.nl. In onze winkel streven we ernaar om een uitstekende winkelervaring te bieden voor toekomstige bruiden, van selectie tot levering en klantenservice. Wij waarderen alle feedback van klanten en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.
28 jan 2024
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Geachte [Klantnaam], Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze bruidswinkel, beautifulbrideshop.nl, te beoordelen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zijn blij om te horen dat u onze producten, levering en service met 4/5 heeft beoordeeld. Bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben elke keer dat ze ons bezoeken om hun perfecte trouwoutfit te vinden. Wij geloven in het leveren van kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is met zijn aankoop. Wij danken u nogmaals voor uw beoordeling en kijken ernaar uit om u snel weer te zien! Vriendelijke groeten,
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn erg blij dat u uw ervaring met ons prettig vond en dat u onze producten van hoge kwaliteit vond. Wij streven ernaar om een uitstekende klantenservice en trouwkleding van de hoogste kwaliteit te bieden, dus het is geweldig om te horen dat onze inspanningen vruchten hebben afgeworpen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons als we blijven werken aan een nog betere winkelervaring. Hartelijk dank voor uw steun!
6 jan 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. Het verheugt ons dat u over het algemeen een goede ervaring met ons had en dat we uw bruiloftswinkelen aangenaam hebben kunnen maken. Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service en selectie te bieden, maar we begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering. Wij waarderen uw feedback en zullen ons best blijven doen om ervoor te zorgen dat alle klanten een geweldige ervaring hebben bij Beautiful Brideshop.nl.
28 jan 2024
Breed assortiment en meestal snelle verzending. Helaas was de laatste bestelling vergeten door te zetten, cups van Poirier, zodat deze te laat kwamen.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u ons ruime assortiment en snelle levering over het algemeen waardeert. Het spijt ons te horen dat uw laatste bestelling door een technische storing is vergeten. Wij streven ernaar om tijdige service en kwaliteit te leveren, en we verontschuldigen ons dat we deze keer niet aan die verwachtingen hebben kunnen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, wij waarderen alle feedback van onze klanten.
DS
D S.
Vlaardingen

Wensboom

23 mei 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We zijn blij te horen dat je een positief resultaat hebt gehad en we waarderen je vriendelijke opmerkingen over de medewerker van de klantenservice. Bij ons bedrijf streven we naar kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice. We begrijpen het belang van de tevredenheid van elke klant en nemen elke zaak zeer serieus. We zijn dankbaar dat je een bevredigende oplossing voor je probleem hebt gevonden. Bedankt voor je beoordeling en voor het kiezen van ons bedrijf.
24 mei 2023

Snelle levering en mooie producten!

Snelle levering en hele mooie producten! Er was een verkeerd product geleverd. In eerste instantie niet in contact kunnen komen met de klantenservice (nummer werkte niet bij mij en mails niet beantwoord). Uiteindelijk via Instagram reactie gekregen en blijkbaar waren mijn mails niet aangekomen. Toen we eenmaal contact hadden was het snel en netjes opgelost en kreeg ik het juiste product toegestuurd.
25 mei 2023
Bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat het product je beviel. We verontschuldigen ons voor het onjuiste product dat je is toegestuurd, en waarderen het dat je ons via Instagram hebt bereikt. Helaas lijkt het erop dat je e-mails ons niet hebben bereikt. We nemen onze klantenservice zeer serieus en zijn blij dat we het probleem snel voor je hebben kunnen oplossen en het juiste product hebben laten versturen. Nogmaals bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht!
19 sep 2023

Fijne webshop

Ik heb bruidsschoenen besteld en deze werden snel bij mij thuis gebracht. Het was echt een cadeautje om uit te pakken en de kwaliteit van de schoenen was zelfs boven verwachting!
20 sep 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn erg blij om te horen dat uw prachtige beautifulbrideshop.nl aankoop uw verwachtingen overtrof en snel geleverd werd. Wij streven ernaar om van elke aankoop een speciale ervaring voor onze klanten te maken, en het is geweldig om te weten dat we dit doel voor u hebben bereikt. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback en foto met ons te delen!
13 mei 2023
Bij het bestellen stond er bij de producten 'Direct beschikbaar', waardoor ik dacht dat ze op tijd binnen zouden zijn om mee te gaan naar het buitenland. Dit was echter niet zo door vertraging bij verzending/transport. The Beautiful bride shop heeft toen heel fijn geholpen door de producten klaar te leggen zodat ze in de winkel opgehaald konden worden en ze alsnog op tijd op bestemming waren.
14 mei 2023
Bedankt voor je feedback over je recente aankoop bij The Beautiful Bride Shop. We zijn blij te horen dat ons team behulpzaam was bij het regelen dat de artikelen in de winkel konden worden opgehaald. Bij The Beautiful Bride Shop streven we er altijd naar dat klanten hun bestellingen tijdig ontvangen, en het spijt ons dat dit in jouw situatie niet het geval was. We begrijpen hoe belangrijk tijdige levering is en doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten een geweldige ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt voor je feedback.
15 jun 2023

Nog steeds niet in ontvangst mogen…

Wat een top service. In het vervolg neem ik eerst contact op met deze the Bride Shop. 👍 Direct nadat ik mijn beoordeling had ingevuld hebben zij met mij contact opgenomen. Dezelfde dag nogmaals mijn bestelling verstuurd, deze wel mogen ontvangen. De vorige bestelling die ik niet mocht ontvangen was een foutje van de vervoerder. Dank voor de service
16 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen. Het spijt ons te horen dat je je bestelling nog niet hebt kunnen ontvangen, ondanks dat je deze een week geleden hebt geplaatst. In ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten tijdig te voorzien van kwaliteitsproducten en -diensten. Fijn dat we het zo snel hebben kunnen oplossen!
16 jul 2023
Ik ben zeer tevreden van de service van The Beautiful Bride Shop. Enkele maanden na de aankoop van een vestje, kon ik dit alsnog ruilen (wel ongegraven en het etiket hing er nog aan). Het nieuwe vestje werd onmiddellijk opgestuurd en ik kon niet wachten om het te proberen op mijn trouwjurk!
16 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie over The Beautiful Bride Shop. Wij waarderen uw tevredenheid over de service die u hebt ontvangen en zijn blij dat u uw jasje kon ruilen voor iets dat aan uw wensen voldeed. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop, en het is geweldig dat we het voor u in orde konden maken. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
24 jun 2023

Snelle, eerlijke service!

Een paar hele mooie bruidsschoenen besteld, helaas toch een maatje te klein. Het retourneren verliep erg soepel en de goede maat, was er al eerder dan dat ik de anderen retour kon doen! Snelle en eerlijke service bij het telefonisch contact, nadat ik nergens een retourlabel had ontvangen.
25 jun 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw positieve feedback over onze klantenservice en het gemak waarmee u de verkeerde maat kon retourneren. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende service en we zijn blij dat we in dit opzicht aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
19 mei 2023

Goede communicatie

Een procuct was niet op voorraad dus daarom werd mijn bestelling nog niet verstuurd. Maar na telefonisch contact was dit direct geregeld. Aangezien ik in de buurt woon kon ik ook direct langs komen om de bestelling op te halen. Erg fijne communicatie! Ik
19 mei 2023
Bedankt voor je positieve feedback en dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. We stellen je vriendelijke woorden over onze communicatie met de klantenservice zeer op prijs. Het is altijd ons doel om de best mogelijke ervaring te leveren aan al onze klanten, en we zijn blij dat we je probleem tijdig hebben kunnen oplossen.