The Beautiful Bride Shop NL- Logo - Beoordelingen

The Beautiful Bride Shop NL

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2021
The Beautiful Bride Shop NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Ik had een wensboom besteld, die kwam maar niet, toen ik belde kreeg ik te horen dat ze 't hadden besteld en dat ik 't later opgestuurd zou krijgen. Uiteindelijk gedurende 2 weken niets meer vernomen, toen heb ik nog een keer gebeld en een hele lieve mevrouw aan de telefoon gehad. Ze ging een andere sturen, een duurdere, en dat hoefde ik niet te betalen als goedmaker. Dus helemaal goedgekomen. Het gaat er niet om hoe 't begin was, het einde is heel belangrijk.
DS
D S.
Vlaardingen

2 jun 2023
Tot 2 keer toe moet ik zelf na een week of langer navraag doen wat de status van mijn bestelling is. De 1e keer bleek mijn schoen niet eens op voorraad of na te bestellen zijn, de 2e keer was de bestelling nog niet eens in behandeling genomen. Terwijl jullie beloven op jullie website dat er de vlg dag geleverd wordt. Geen excuses of verontschuldigingen worden aangeboden of een alternatief. Ik zal jullie nooit aanraden bij een toekomstige bruid.

Beoordelingen voor The Beautiful Bride Shop NL

Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar dat elke bruid zich speciaal en mooi voelt op haar trouwdag. We zijn blij om te horen dat u de service en de selectie van jurken bevredigend vond. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Geachte gewaardeerde klant, Wij willen u graag bedanken voor uw prachtige beoordeling van beautifulbrideshop.nl. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent met de algehele ervaring die u heeft gehad tijdens het winkelen bij onze winkel. Bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar om elke klant te voorzien van de best mogelijke kwaliteit van producten en service en het is geweldig om te zien dat we dit bij u hebben bereikt. Wij zijn vastbesloten om door te gaan met onze missie om uitstekende service te bieden aan elk van onze klanten. Nogmaals bedankt dat u ons als uw bruidswinkel hebt gekozen! Met vriendelijke groet, Het beautifulbrideshop.nl Team
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over onze diensten. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we waarderen het dat u dat inziet. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en voor het kiezen van Beautiful Bride Shop!
31 mrt 2024
Begin maart besteld nog steeds niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Dank u voor uw beoordeling. Het spijt ons dat uw bestelling nog niet is geleverd, en we begrijpen uw frustratie. Bij beautifulbrideshop.nl streven we naar het hoogste niveau van klantenservice en klanttevredenheid. Wij waarderen onze klanten en stellen hun behoeften boven alles. We onderzoeken de zaak en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om een oplossing te vinden.
10 feb 2024
Mijn pakket werd op een verkeerd adres bezorgd, Bride shop werd daarover geïnformeerd door de ontvanger en nam direct telefonisch contact met mij op.
11 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u ons de kans hebt gegeven om rechtstreeks contact met u op te nemen. Wij bij Beautiful BrideShop geloven in het leveren van de beste klantenservice, en we zijn blij dat we uw problemen snel konden oplossen. Wij begrijpen hoe belangrijk het is voor klanten om hun pakketten op tijd en op de juiste plaats te ontvangen, en wij danken u dat u ons de kans geeft om dit recht te zetten.

Geweldige service

Snelle levering. Goed verpakt. Goede communicatie over de bestelling via de e-mail. Twee keer besteld. Zeer tevreden!
3 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn erg blij dat u tevreden was met beide bestellingen en met de leveringssnelheid en verpakking. Wij zijn trots op onze klantvriendelijke e-mailcommunicatie en het is fijn om te weten dat dit aan uw verwachtingen voldeed. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
EE
Esmee E.
Arnhem
Mooie producten alleen duurt het lang met terug betalen. Je moet er zelf achteraan. Verder is het goed.
11 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze producten. We begrijpen dat u een probleem had met het verwerken van een retourzending, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om kwaliteitsdiensten en -producten aan onze klanten te leveren en we nemen alle feedback van klanten ter harte om onze diensten te verbeteren. Wij danken u nogmaals voor het kiezen van Beautiful Bride Shop, en hopen dat u een gewaardeerde klant zult blijven.
Heel snel geleverd. Ik ben heel blij met men schoenen. Perfect
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij dat u tevreden was met de snelle levering en dat u uw schoenen mooi vindt! Uw tevredenheid is altijd onze topprioriteit - wij streven naar een prettige winkelervaring en producten van de beste kwaliteit om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, die wordt zeer op prijs gesteld.
Mooie producten, goede verpakking, snelle levering
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd neemt om uw feedback over onze producten en service te delen. We zijn blij dat u onze producten mooi vond, dat de verpakking van goede kwaliteit was en dat de levering snel was. Wij streven ernaar om al onze klanten een kwaliteitservaring te bieden en we zijn blij dat we in dit geval aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
Snelle levering & duidelijke communicatie
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de snelheid van levering en de duidelijke communicatie. Bij Beautiful Bride Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen.
Goede service en goed bereikbaar
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze service en hoe gemakkelijk het is om ons te bereiken. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden, en uw feedback is van onschatbare waarde om ons te helpen dat doel te bereiken. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
Alles in orde. Snel geleverd.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de leveringssnelheid en dat alles in orde was. Wij streven er altijd naar om onze klanten uitzonderlijke service te bieden en zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze winkel, Beautiful Brideshop. We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige winkelervaring bij ons heeft gehad. Wij streven ernaar om onze klanten de beste service en selectie bruidsjurken te bieden, en we zijn blij om te weten dat u tevreden was met uw aankoop. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en feedback - we stellen het zeer op prijs!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Hartelijk dank dat u ons een waardering van 5 sterren hebt gegeven! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met uw ervaring bij Beautiful Bride Shop. Wij waarderen uw feedback, en zetten ons in voor het leveren van eersteklas service en producten. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om unieke en gedenkwaardige ervaringen te creëren voor elk van onze klanten, dus het is bemoedigend om te horen dat dit voor u het geval was!
17 feb 2024
Hartelijk dank voor uw 5-sterren recensie! We zijn zo blij dat u zo'n goede ervaring met ons bij beautifulbrideshop.nl heeft gehad. In onze winkel streven we ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren aan al onze klanten. Wij geloven dat elke bruid het verdient om de perfecte jurk te vinden om haar speciale dag nog onvergetelijker te maken. Het is onze missie om ervoor te zorgen dat elke bruid er mooi uitziet en zich zelfverzekerd voelt op haar speciale dag. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u uw ervaring met ons prettig vond. Wij begrijpen dat het belangrijk is dat klanten zich zelfverzekerd voelen en een prettige winkelervaring hebben bij het uitzoeken van trouwaccessoires. Daarom streven wij ernaar dat onze klanten de artikelen vinden die het beste bij hen passen en waardoor zij zich mooi voelen op hun speciale dag. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen dat wij uw winkelervaring in de toekomst nog beter kunnen maken. Met vriendelijke groet, Beautiful Bride Shop Management
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw aankoop bij beautifulbrideshop.nl en kijken ernaar uit om u te helpen bij het vinden van de perfecte outfit voor toekomstige speciale gelegenheden. Bij beautifulbrideshop.nl streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden, en we waarderen alle feedback, of die nu positief of negatief is, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren. Wij waarderen al onze klanten en danken u dat u de tijd neemt om uw mening met ons te delen.

Bezint eer ge begint

Eind augustus heb twee vesten besteld bij The Beautiful Brideshop. Mijn bestelling werd erg snel geleverd, daar was ik tevreden over. Omdat het gelukkig toch mooi weer was, heb ik geen vest hoeven gebruiken. Helaas heb ik een hele negatieve ervaring met het retourneren van mijn bestelling in de constructie met achteraf betalen middels Klarna. Ik heb via de website een retourlabel gekocht bij DPD en mijn bestelling in gesloten verpakking teruggestuurd. Tot op de dag van vandaag - nu zes maanden later - heeft de webshop mijn retournering niet verwerkt. Ondanks vele pogingen is de klantenservice van The Beautiful Brideshop telefonisch noch per e-mail bereikbaar. Hierdoor ben ik in een heel vervelend traject gekomen met de incasso. Ik betreur het dat een webshop als deze, die klantenservice hoog in het vaandel heeft staan, in praktijk geen enkele service verleent. 'Bezint eer ge begint' met een bestelling plaatsen bij deze webshop.
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring had met het retourneren van uw bestelling. Bij The Beautiful Brideshop streven we altijd naar een uitstekende klantenservice en het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun bestellingen. Het spijt ons dat we niet in staat waren om tijdig op uw vragen te reageren en het probleem op te lossen. Wij zetten ons in voor een positieve en betrouwbare service en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen.
Schoenen toch een maatje te klein besteld, omdat ik op korte termijn een pasafspraak had voor mijn jurk stuurde the Beautiful Bride shop een maatje groter de volgende dag al op. Top service
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u uw schoenen de volgende dag hebt ontvangen en dat u tevreden was met onze snelle reactie. Bij Beautiful Bride Shop streven we ernaar om de beste klantenservice te bieden, en we zijn blij dat we u tijdig konden helpen met uw huwelijksbehoeften. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
Mooie schoenen! Maten kwamen voor mij niet helemaal overeen. Ene 37 was te groot, andere te klein. Snel contact met klantenservice mogelijk en snel antwoord
Antwoord van The Beautiful Bride Shop NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u onze schoenen waardeert! Het spijt ons dat de maten niet goed voor u waren. Wij streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te geven en waarderen uw feedback. Wij zijn trots op onze uitstekende klantenservice en zijn blij om te horen dat we snel konden reageren. Nogmaals bedankt voor uw recensie!