Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

175 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden654 beoordelingen in totaal

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

3 jun 2024
Beste, jullie verliezen 2 sterren door de levering. 5 dagen op rij hebben we een mail ontvangen dat er "vandaag geleverd" ging worden. We bleven speciaal thuis en toen we moesten werken werden de buren zelfs ingeschakeld. Helaas.... Na anderhalve week werd er eindelijk toch geleverd. Dit is zeker niet leuk, jullie moeten op de website levertijd vermelden of persoonlijk via mail een leverdatum meedelen. Werkpuntje om te verbeteren !Website en prijzen zijn wel ok.

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

24 mrt 2024
12 mrt 2024
jamer dat de betaling zo moeilijk ging twee personen hebben het geprobeert dit lukte niet toen met een over schrijving gedaan dit duurt veel langer maar krijg bericht dat de betaling binen is en twee dagen later was de besteling binnen goede produkten voor een betaal bare prijs
21 feb 2024

Goed materiaal voor een goede prijs

Materiaal en prijs ok, misschien nog een clubkorting?
19 mrt 2024
Snelle levering, prima kwaliteit handel.
EV
Erik V.
Beemte-Broekland
27 feb 2024
Snel geleverd, nette prijzen.
4 mrt 2024
BH
Brigitte H.
Bocholtz
29 feb 2024
ik maar twee sterren inverband met dat jullie de levering te lang duurt en dat de betaling via paypal dat via de credit kaart gaat waar door het geld pas einde van maand afgeschreven word en mensen in de problemen komen met de bank .
7 mrt 2024
Tot 2 x toe in 2 weken wordt mijn pakket niet bezorgd. Telkens klopt het adres niet terwijl ik in het systeem sta
Antwoord van Teamsportbedarf.nl
9 apr 2024
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. Mocht je toch nog iets missen, neem dan contact op met onze klantenservice. info@teamsportbedarf.de
25 sep 2023
8 aug 2023
Bestellen ging redelijk, jammer dat de website onduidelijk is vwb de betaling en helderheid het leveren ging prima! Het betalen ging erg moeilijk omdat het niet via IDEAL kon. Uiteindelijk bleek dat de bank het banknummer met de ontvanger niet kon verifiëren.
21 dec 2023
Snelle levering, goede kwaliteit en scherpe prijzen. Ik had een afvalbak besteld, die was goed ingepakt. Moest die even in elkaar zetten, maar dat was zo gedaan. Er was een duidelijke instructie en zelfs video instructie toegevoegd. Blij mee!
17 okt 2023
De betaling vond ik lastig heb geen PayPal of creditcard voor mij zou iDEAL beter zijn. Omdat ik het artikel graag wilde heb ik doorgezet anders had ik het voorbij laten gaan. De levering was prima netjes en voldoet aan de verwachtingen
17 jan 2024
Tot dusver enkel positieve ervaringen. Prijs, kwaliteit en leveringstermijn zijn OK. Het zou wel handig zijn als je bij bestelling van meerdere producten tussentijds makkelijker de inhoud van je winkelwagen zou kunnen bekijken.
7 dec 2023
Ik krijg de aanvraag om de site te beoordelen, maar 80% van de goederen zijn nog niet geleverd... Graag eerst zorgen voor de levering alvorens om een beoordeling te vragen
1 nov 2023
Kwaliteit van het geleverde was goed, alleen kwam het bestelde in 3 aparte leveringen naar het opgegeven afleveradres. Dus alles in 1x leveren is een verbeterpunt.
22 jun 2023
Commande correspondant en tous points à ce que je désirais. Il manquait 2 mousquetons dans un article, le magasin a géré rapidement et efficacement ce problème.