Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

25 sep 2023
8 aug 2023
Bestellen ging redelijk, jammer dat de website onduidelijk is vwb de betaling en helderheid het leveren ging prima! Het betalen ging erg moeilijk omdat het niet via IDEAL kon. Uiteindelijk bleek dat de bank het banknummer met de ontvanger niet kon verifiëren.
Snelle levering, goede kwaliteit en scherpe prijzen. Ik had een afvalbak besteld, die was goed ingepakt. Moest die even in elkaar zetten, maar dat was zo gedaan. Er was een duidelijke instructie en zelfs video instructie toegevoegd. Blij mee!
17 okt 2023
De betaling vond ik lastig heb geen PayPal of creditcard voor mij zou iDEAL beter zijn. Omdat ik het artikel graag wilde heb ik doorgezet anders had ik het voorbij laten gaan. De levering was prima netjes en voldoet aan de verwachtingen
Ik krijg de aanvraag om de site te beoordelen, maar 80% van de goederen zijn nog niet geleverd... Graag eerst zorgen voor de levering alvorens om een beoordeling te vragen
1 nov 2023
Kwaliteit van het geleverde was goed, alleen kwam het bestelde in 3 aparte leveringen naar het opgegeven afleveradres. Dus alles in 1x leveren is een verbeterpunt.
22 jun 2023
Commande correspondant en tous points à ce que je désirais. Il manquait 2 mousquetons dans un article, le magasin a géré rapidement et efficacement ce problème.

Echt een aanrader

Producten zijn overeenkomstig de beschrijving, netjes ingepakt en geleverd. Super prijzen Het zou alleen misschien sneller verstuurd kunnen worden.
WH
9 nov 2023
De Nederlandse postcode controle iets uitbreiden. Het voor u gewenste formaat 1234AB noemen op de pagina. Dat voorkomt latere foutmeldingen.
27 sep 2023

Aan de deur afgezet

Materialen, levertijd en informatie waren in orde. Het pakket werd echter aan de deur afgezet zonder te bellen. Wij waren nochtans thuis
12 sep 2023
Producten werden snel geleverd. Prima op de hoogte gehouden over het verloop van het verwerkingsproces. Product voldoet aan omschrijving.
31 aug 2023
Magneten van 20 mm waren goed Magneten 11 mm sloegen nergens op. Ijzeren ronde schijfjes, verroest en geen cijfers erop of meegeleverd
18 okt 2023
Zorg ervoor dat klanten die weer terug komen hun oude bestellingen kunnen inzien! Zodat ze wellicht een herhaal bestelling kunnen doen

In één keer afleveren in plaats van drie aparte leveringen

In één aflevering de vier pakketten aanbieden bij de besteller in plaats van in drie leveringen. Hele vreemde gang van zaken.
30 jun 2023
Top kwaliteit van materiaal en aan een heel democratische prijs Heel veel keuze voor verschillende doeleinden. Echt top👌
8 aug 2023
De levering was niet compleet, maar na een mailtje werd het netjes en snel goed in orde gemaakt. Petje af daarvoor 👍🏾
11 jul 2023
Geen opmerkingen. Het materiaal wat jullie bieden is top en de leveringen zijn altijd op tijd. Blijf zo verder doen!!!
Als het afleveradres permanent anders is dan het factuur adres moet dit toch elke keer weer opnieuw aangepast worden.
6 sep 2023

vriendelijke prijs en znel geleverd

vriendelijke prijs en snel geleverd prima bedrijf ik heb bij dit bedrijf eerder bestelling gedaan met tevredenheid
Snelle levering en goede prijs Had iets betere kwaliteit verwacht, mss betere omschrijving geven op website