Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden630 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

4 sep 2023
Kon nu op factuur betalen voor bedrijven. Daarnaast goede verzorging en snelle reacties op mijn vragen.
2 okt 2023
Prijs , kwaliteit en snelle service. Alleen iets sneller informeren wanneer shipment wordt geleverd.
25 sep 2023

Service OK

De bestelling is goed aangekomen. Alleen spijtig dat het in twee afzonderlijke zendingen is toegekomen
AB
Anneke B.
Stadskanaal
20 jul 2023
Attent en klantvriendelijk. Ik had mijn adres niet juist vermrmd en daarover ontving ik een mailtje

Alles top.

Heel veel dingen die je kunt bestellen, kwaliteit goed en ook de bedrukte zaken zijn keurig in orde.
Ik vind het prettig om via Ideal te betalen maar daar zijn ze mee gestopt vanwege problemen.
DT
Dikk'n T.
Oudenaken
25 okt 2023
Zoals steeds correcte levering! De aangekochte producten zijn en meerwaarde voor onze club.
3 aug 2023

Betalen van de bestelling

Ik vond het komen tot een bestelling, maar vooral het betalen daarvan niet eenvoudig gaan.
24 sep 2023
Zeer snelle en correcte service, alleen jammer van de zeer hoge verzendkosten (13 euro)
11 aug 2023

Duidelijke website

Gemakkelijk te selecteren artikelen uit een ruim assortiment met concurrerende prijzen.
CR
Carlo R.
Gerdingen
15 okt 2023

Topsite mettopmateriaal

Topsite met topmateriaal en dit voor een geweldige prijs. Ook de levering is zeer vlot.
7 jun 2023
Positief: Snelle dienstverlening. Kan beter: Deellevering was niet aangekondigd.
22 aug 2023
Wordt op tijd geleverd. Alleen alle maten en de kleuren waren er niet meer
21 aug 2023
Zeer goede service. Ik beveel jullie ook altijd aan bij collega trainers.
4 okt 2023
ik heb de indruk dat de dartspijlen niet van de (beste) kwaliteit zijn
6 aug 2023
Zeer goede service. De artikelen zijn zeer goed verpakt bij levering.
20 aug 2023

Overzichtelijke website en netjes bezorgd op de datum die beloofd was
CR
Carlo R.
Gerdingen
26 jun 2023

Super goed materiaal

Zo als steeds een snelle levering van kwalitatief zeer goed materiaal
3 aug 2023
Snelle verzending! En kreeg snel reactie op mijn vraag super fijn!
DT
Dikk'n T.
Oudenaken
11 okt 2023
Prijs kwaliteit en correcte levering! Steeds vlotte bediening.