Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.826 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

13 jul 2024
Antwoord van Topdrinks
Hartelijk dank voor uw recente review en de 4 sterren die u ons heeft gegeven. We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden bent met onze service/producten. We streven er altijd naar om de best mogelijke ervaring te bieden voor onze klanten. Als er iets is dat we kunnen doen om uw ervaring naar een 5-sterren niveau te tillen, horen we dat graag van u. Uw feedback is erg waardevol voor ons en helpt ons om te verbeteren. Indien u vindt dat we uw ervaring al hebben verbeterd en u zou overwegen om uw review aan te passen naar 5 sterren, zouden we dat enorm waarderen. Nogmaals bedankt voor uw steun en vertrouwen in ons.
5 jul 2024
5 jul 2024
4 jul 2024
3 jul 2024
2 jul 2024
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Wij hopen je spoedig weer op onze website te mogen verwelkomen. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
2 jul 2024
30 jun 2024
29 jun 2024
27 jun 2024

Niet geleverd en geld kwijt - Bestel ergens anders

Op 2-7-2024 heb ik 6 flessen wijn besteld. Zonder opgaaf van reden is deze retour afzender gegaan en zijn deze nooit geleverd. Er is vervolgens nul komma nul communicatie en ik moet zelf contact opnemen met Topdrinks (en DPD) om te achterhalen wat er is gebeurd en waar mijn pakket blijft. Initieel krijg ik snel een reactie van de klantenservice van Topdrinks met dat het pakket beschadigd is en niet meer geleverd zou worden en er terugbetaling plaats zou vinden. Als goedmakertje de vraag of ik akkoord ga met een 10% Kortingscode. Tot zover is de klantenservice nog oke. Op vervolgvragen wordt niet of nauwelijks gereageerd. (Ik heb nog een hele korte reactie gehad met de kortingscode, maar geen antwoord op mijn vragen en het geld komt niet terug.) Inmiddels zijn we nagenoeg 2 weken verder en wacht ik nog steeds op mijn geld. Mailtjes die ik in de tussentijd heb gestuurd worden niet beantwoord. Vandaag nog een laatste mail gestuurd waarin ik Topdrinks op haar verplichtingen heb gewezen volgens het verbintenissenrecht, ik hoop niet dat ik verdere stappen moet gaan ondernemen, maar ben er bang voor.
Antwoord van Topdrinks
helaas is tijdens het vervoer (wat wij uitbesteden aan externe partij) schade ontstaan. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren en wij bieden onze excuses aan voor dit ongemak. zoals we via de mail hebben gecommuniceerd zal u geld terug krijgen tevens om u tegemoet te komen hebben wij u een korting code gestuurd. Dit kunt u dan ook spoedig van ons verwachten.