Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.276 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

5 okt 2024

Licht "gevoelig"

Fantastische kwaliteit lichtlijn met veel verschillende mogelijkheden. ook het inkorten is gewoon de handleiding volgen.
29 sep 2024

Mooie lamp en snelle goede levering

Duidelijke communicatie, snelle levering en goed beschermd verpakt. Mooie lamp die mooi licht geeft. Makkelijke montage.
Heb een bewegingssensor gekocht en die doet wat ik er van verwachte. Snelle levering volgens afspraak. Prima gegaan.
Na 17.00 besteld maar wel de volgende dag al ontvangen. Ook was het artikel precies zoals omschreven. Blij mee!
8 okt 2024
Één van de producten was defect aangekomen en zonder enige tegenwerking is een nieuw product opgestuurd!
TM
Theo M.
Moordrecht

Een erg goede prijs voor een uistekende…

Een erg goede prijs voor een uistekende kwaliteit. Had ledspots besteld. Snelle en correcte levering.
1 okt 2024

Ook bij terugsturen OKÉ

Ook bij terugsturen blijkt de organisatie efficiënt te werken. Geld retour binnen een paar dagen
FL
Frank L.
Linden
26 sep 2024
Netjes verpakt, werken uitstekend, en snel verzonden. Laat besteld toch volgende dag in huis.
Alles uitstekend maar het was mij niet duidelijk dat er geen stekker aan de elektrakabel zit.
Zeer netjes geleverd en ook goede informatie over de levering via de mail alles super netjes
Niets op aan te merken, vlugge levering en is precies wat ik zocht. ZEER tevreden! Bedankt
Snel duidelijk en makkelijk. Alle review over moeilijk te installeren zijn voor mij onwaar
7 okt 2024
Toegankelijke site, betaalbare producten, makkelijk bestelproces en snelle levering. Top!
9 okt 2024

Bestelling snel waarbij je op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling
Uiterst snelle levering en zeer tevreden over de lichtjes!Prijs kwaliteit 5 sterren
WB
Wim B.
Zevenaar

Voldoet geheel aan verwachting.

Geen opmerking! Voldoet geheel aan verwachting. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
DW
Dick W.
Duiven
Geen 5 sterren omdat ze telefonisch slecht bereikbaar zijn. Zeer lange wachttijd.
25 sep 2024
Communicatie goed, wel met steeds veranderende bezorgtijden. Verzending verder ok.
De armaturen nog niet geïnstalleerd, maar de levering was helemaal goed verlopen.
6 okt 2024
er zaten 2lampen te weinig in de doos maar ze hebben ze nog netjes naa gestuurd