monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

Al 2x verkeerde bestelling gehad en wacht nog steeds op de juiste zonder duidelijkheid over de oorzaak van het probleem. Echt ontzettend slechte service en ook geen persoonlijk contact. Elke mail die ik krijg is precies conform de eerdere mails. Copy paste en wachten maar weer. Ik hoop de uiteindelijke bestelling nog wel te ontvangen.

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

7 jun 2024
25 mei 2024
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Goedemorgen, Onze excuses voor deze onaangename ervaring. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Uw feedback helpt ons te verbeteren! Het Mister T-Shirt team
3 jun 2024
Sent the wrong size and print. But got a new item with the right size, still was the wrong print. The quality of the shirt is very good. Customer was nice and friendly to deal with.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
Wel een heel leuk shirt met leuke print. Snelle levering, maat de letters zaten al los bij het openen van de verpakking!
26 apr 2024
Online shop is great and have great models, but the transport needs to be improved. Choice of partnership with logistic partner needs to be reviewed as the shipping including delivery took up to more than 2wks within Europe
26 apr 2024
Good morning, Despite the fact that it was shipped on time, the carrier, it seems, encountered a problem during the delivery. We will inform the carrier so that this does not happen again. Best regards, Team Mr Tshirt
17 mei 2024
Goede service snel verzonden Track en trace in nederlandse taal zou fijn zijn
25 apr 2024
Goede kwaliteit en snelle levering en ook nog eens heel netjes bedrukt
8 mei 2024

Nette service

De order komt net verpakt vergezeld van leuke kaart binnen!
24 apr 2024

Topservice!

Snelle levering en de poster zag er geweldig uit! 😃👍
17 mei 2024

Aanrader

Prima artikel en op de aangegeven datum in huis.
25 apr 2024
Mooie kwaliteit meestal en goede klantenservice
12 mei 2024
La die da, prrrrrrt ping ping
13 mei 2024
Salve, Grazie per aver trovato il tempo di lasciarci una recensione. Il suo recente ordine non sembra averla soddisfatta appieno, pertanto l'abbiamo contattata via e-mail per saperne di più. I vostri commenti ci permettono di continuare a migliorare. Cordiali saluti, Il team di Mr Tshirt
24 apr 2024
6 mei 2024
27 mrt 2024
Snelle levering, mooi product
8 mrt 2024
Pakket nooit ontvangen en ruim voor valentijn besteld!!! En dan nu ook nog herinneringen krijgen via klarna dat er betaald moet worden. Ronduit schandalig!!! Ik zeg: inpakken en wegwezen met dit bedrijf en graag sneller dan de bezorging van jullie producten 🤣🤣
11 mrt 2024
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​beoordeling voor ons achter te laten. Onze excuses voor de vertraging, de bestelling is geplaatst op 14/02/2024 en verzonden op 15/02/2024 Ondanks het feit dat het op tijd is verzonden, lijkt de vervoerder een probleem te hebben ondervonden tijdens de levering. We zullen de vervoerder informeren zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team meneer Tshirt