monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden368 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

9 jul 2024
Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

9 jun 2024
8 jun 2024
7 jun 2024
18 jun 2024
Al 2x verkeerde bestelling gehad en wacht nog steeds op de juiste zonder duidelijkheid over de oorzaak van het probleem. Echt ontzettend slechte service en ook geen persoonlijk contact. Elke mail die ik krijg is precies conform de eerdere mails. Copy paste en wachten maar weer. Ik hoop de uiteindelijke bestelling nog wel te ontvangen.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
19 jun 2024
Goedemorgen, Onze excuses voor deze onaangename ervaring. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Uw feedback helpt ons te verbeteren! Het Mister T-Shirt team
3 jun 2024
Sent the wrong size and print. But got a new item with the right size, still was the wrong print. The quality of the shirt is very good. Customer was nice and friendly to deal with.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
18 jun 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team