monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

Al 2x verkeerde bestelling gehad en wacht nog steeds op de juiste zonder duidelijkheid over de oorzaak van het probleem. Echt ontzettend slechte service en ook geen persoonlijk contact. Elke mail die ik krijg is precies conform de eerdere mails. Copy paste en wachten maar weer. Ik hoop de uiteindelijke bestelling nog wel te ontvangen.

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

14 aug 2023
30 jul 2023
8 jul 2023
11 jul 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om de oorzaak van uw ontevredenheid te achterhalen. Met vriendelijke groet Het Mr Tshirt team
ET
ellen t.
Twente
3 jul 2023
Goedemorgen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons op de hoogte te stellen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om erachter te komen wat uw ontevredenheid heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Het team Mr Tshirt
27 jun 2023
15 aug 2023
Heb mijn bestelling voor vaderdag geplaatst heb het nog steeds niet....
17 aug 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw eerste pakket is verloren gegaan door de vervoerder en wij hebben contact met u opgenomen om een zo spoedig mogelijke terugzending voor te stellen. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
18 jul 2023
Nog steeds het product niet binnen. Meer dan 9 weken geleden besteld.
19 jul 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor de vertraging, de bestelling is geplaatst op 26/05 en is verzonden op 30/05. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de dienstverlening van het bedrijf. We zullen de vervoerder informeren zodat dit niet meer gebeurt. Hartelijk dank, Het Mr Tshirt team
16 feb 2024
Maat valt te klein. En dan is het toch een best duur geintje.
20 feb 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. We hebben je een gedetailleerde maattabel gegeven, tot op de centimeter nauwkeurig, om je te helpen de meest geschikte maat te kiezen. Met vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
24 jun 2023

Ik heb een klacht ingediend en geen reactie

Ik heb een klacht ingediend en hier wordt niet op gereageerd
27 jun 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
16 aug 2023
T shirts niet ontvangen. Volgens hun wel bezorgd. Niet dus.
17 aug 2023
19 jul 2023
Verkeerd geleverd totaal niks heb ik hieraan
20 jul 2023
21 jul 2023
Duurt veelste lang voor zo iets kleins
25 jul 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling had enige vertraging in de productie, waardoor de levertijd langer werd. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We horen graag van u, Het Mr Tshirt team
6 okt 2023
Pakketje was ruim 3 weken te laat
9 okt 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het probleem dat u ondervond. Wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product en de service die wij van u hebben ontvangen. Wij hebben een zeer hoge servicestandaard van u ontvangen en zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product. We wensen u veel plezier met uw bestelling, Het Mr Tshirt team
17 feb 2024
Maar klopt totaal noet
20 feb 2024
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. We zullen direct per e-mail contact met u opnemen om meer te weten te komen over uw verzoek! Met vriendelijke groeten Het team van Mr Tshirt
8 jul 2023
Nooit aangekomen
11 jul 2023
Hallo Marleen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. Door leveringsproblemen is het pakket onderweg naar onze productiewerkplaats. Zodra we het ontvangen hebben, kunnen we het weer naar je opsturen. Met vriendelijke groet Het Mister T-shirt team